Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 ztráta výkonu a jeden válec málo pálí
Právě je pon 07. črc 2025 21:48:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 0:05:56 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. úno 2010 23:55:53
Příspěvky: 9
Ahoj lidičky, žádam o radu, udělalo se jeden den tak nějak slušně(nad nulou), tak sem byl mašinku na chvilku vytáhnout a zjistil sem, že vůbec netáhne, dokonce když sem dal na trojku skoro plnej plyn, tak se pomalu rozjížděla,nezatahovala a když sem dojezdil, zdálo se mi,že jakoby jeden válec nepálí, moto je přes zimu v garáži, kde je pořád nad nulou, tak nevím co to může být? :beg: Děkuju moc za odpovědi


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 19:00:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Prvni bych mrkl na svičky. Jinak to určitě nepatři sem,ale do oprav a udržeb .. ;)

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 19:54:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jako vždy... síce, faje, kabely, cívky....

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 20:09:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Heh, zrovna sem du dopsat ať se obrátiš na Popáka.. Nu, pozdě .. :grin:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 20:21:15 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. úno 2010 23:55:53
Příspěvky: 9
Děkuju, sem tady trochu nováček, taky sem to tipoval na svíce, myslíte, že se dá na SVu (při dobrý vůli a péči) najet okolo 80 000? Nebo tyhle motory zvládnou ještě víc? Plánuju to s tim co mam totiž na dlouho..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 20:40:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
honza_SV píše:
Děkuju, sem tady trochu nováček, taky sem to tipoval na svíce, myslíte, že se dá na SVu (při dobrý vůli a péči) najet okolo 80 000? Nebo tyhle motory zvládnou ještě víc? Plánuju to s tim co mam totiž na dlouho..

jde přdevším o údržbu a pravidelný servis...

motorka má na mnohem víc než 80.000km

Jelikož máš karbec, tak bych si tipl, že jsi ty svíce ulil...
Vyndej je a uvidíš víc...
Přitom zrovna omrkneš fajky (mohla se ti tam dostat vlhkost...)
kabely ( jestli není povytáhlej, nebo prošoupanej)
cívky ( může být uvolněnej nebo zaoxidovanej drát a pod....)

Ale bez toho, aniž by jsi to otevřel nic nevyřešíš...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. úno 2010 22:51:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
popi píše:
Jelikož máš karbec, tak bych si tipl....

Toš podle profilu má K3.. Toš to karbec asik nebude :hello:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 22:39:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
stafflik píše:
popi píše:
Jelikož máš karbec, tak bych si tipl....

Toš podle profilu má K3.. Toš to karbec asik nebude :hello:

do profilu jsem se nedíval... podpis nemá a na avataru mi to přilšo jako starý Sko...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 23. bře 2010 23:00:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 23. bře 2010 22:34:20
Příspěvky: 26
Bydliště: Mladá Boleslav
Ahoj, mám SV '99 a dnes se mi stalo to samé.

Začnu jak se to stalo. V neděli jsem po zimě znovu zapojil baterku (ale asi se i tak vybila), byla slabá, mašina ani po 20 sekundách nechytla a baterka už neotočila startétem. Tak jsem ji chtěl roztlačit (jak starou Jawu :-)), ale na vlhké silnici i na 3ku smyk, takže neúspěch. Nakonec jsem ji po tom všem na brnknutí nabudil přes kabely z auta. Normálně jela naplno jako napodzim, vše ok.

Dnes (po dvou dnech), jsem k ní přišel, nastartoval za 5 sekund, takže start ok, problém je, že jen na přední válec. Na volnoběh bych to ani nepoznal, ale přidání plynu skoro bez odezvy, rozjezd nemožný. Kontrola tepla ze svodů a bylo jasný že zadek nepálí..

Chci se zeptat...

Co o přesně znamená, že je svíčka ulitá?
Kolik stojí nová svíčka?
Musím při výměně zadního válce úplně sundat nádrž nebo se tam dostanu z pod ní?
Musí při výměně přední svíčky dolů chladič?
Je v originálním nářadí svíčák? Já tam mám jakousi trubku a stranové klíče, tak to snad půjde tím, ale nevím...
Co vše ještě můžu jako laik zkontrolovat?

Jinak doposud mašina bez problémů, 28tis, zachovalá... Jsem 3.majitel a mám ji rok. Tak dík za odpověď.

_________________
CZ 175 > Jawa 250 > Suzuki GT250 > Yamaha XS400 > Suzuki SV 650 '99


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 24. bře 2010 0:50:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
On ten benzín po zimě nebývá zrovna bezvadný. Navíc se různě odpařil z míst kde ho potřebujeme a zanechal po sobě možná i nějaké usazeniny. Vzduchový filtr může být vlhký a v součtu pak výsledkem může být obtížný start a následné potíže s ulitou svíčkou. Otevřeš garáž, uvnitř je jen +5°, venku +14° všechno se rázem orosí a ten teplý vzduch to při startu nasaje - jako když dýchneš na sklo (takhle blbou mám garáž). Bývalo by ideální před prvním startem vytáhnout ty svíce a vyčistit je, bez nich protočit motor ať se benzín dostane kam má snadněji. Vytáhnout vzduchový filtr a nechat proschnout a vyfoukat stlačeným vzduchem ... jenže na SV se musí povolit chladič (pozor na něj, lamely jsou tak měkoučké) sundat pod sedlem malé boční plastíky s mřížkou (u staršího modelu imbus a plastový nýtek, který je demontovatelný tlakem na jeho hrot z druhé strany - doporučuju stříknout WD20) odmontovat sedlo (2šrouby) a odklopit nádrž (2imbusy), a svíčky jsou táák strašně hluboko. Origo nářadí nemám, používám ořech na svíčky z levné gola sady a krátký nástavec.

Při prvním jarním pokusu o start vždy propojím baterku s autobaterií přitom si prohlídneš kontakty na baterce, do airboxu stříknu helfstart (takový ten sprej pro zimní starty) - chytne to hned jenom na tohle a pak rychleji natáhne benzín. No je to kupa šroubování ale uvidíš cestou ty podstatné věci - kontakty na baterce, fajfky, svíčky, filtr (taky můžeš zjistit, jak by bývalo bylo prima vlastnit raději klasický vzduchem chlazený řadový x-válec s baterkou v kastlíku na boku :) ) Ale kdo by nejdřív nezkusil zastartovat bez tohodle všeho :)

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 22:41:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 23. bře 2010 22:34:20
Příspěvky: 26
Bydliště: Mladá Boleslav
Tak jsem neztratil hlavu a obě svíčky vyměnil. Motor chvilku váhal a běžel jakoby na jeden válec, ale po vyndání filtru a důkladném provětrání pak po pár metrech nabral ztracenou sílu.

Mmch, přední svíčka byla porod. Už nikdy více :-)))

_________________
CZ 175 > Jawa 250 > Suzuki GT250 > Yamaha XS400 > Suzuki SV 650 '99


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 30. bře 2010 0:03:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Jojo, s SV přichází o kus víc šroubování - viz malé srovnání koncepcí v mém předchozím příspěvku :grin:

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 30. bře 2010 9:17:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Geonova píše:
Mmch, přední svíčka byla porod. Už nikdy více :-)))

měnil jsem teď taky svíce - přední je pohoda - odšroubovat chladič,odpojit klalkson..a jseš na ní...
zato zadní - tam je přístup pěkně z prdele,pokud zcela neodděláš nádrž....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 30. bře 2010 10:16:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. lis 2008 18:46:23
Příspěvky: 133
Bydliště: Chomutov
Já dělal svíce teď o víkendu a mě se zdála výměna v pohodě, čekal jsem větší porod podle vašich řádků. Takže za mě píšu, že výměna svíci je v pohodě a záležitost na 30 minut. Kutilům zdar

_________________
...nikdy nic -> opileckej slib -> pak hrozná rána -> a bylo z toho SV :-)) - Suzuki V-Strom 650 K5 s aluminiovými kufry :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 30. bře 2010 17:06:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
ctirad_ to víš že to je v pohodě... jsou to sračky :grin:

u 4V je rozdělávání trochu víc bo většinou musí ven i airbox

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 9:17:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
popi píše:
ctirad_ to víš že to je v pohodě... jsou to sračky :grin:


to víš.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 10:46:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Tak potom co tu čtu, jsem celkem rád, že už 3tí sezónu moje (už né moje) motorka neměla nikdy žádný problém. Nebo-li, před zimou jí pouze luxusně vyleštím, naleju plnou V-Poweru, vyndám baterii a přetáhnu prodyšnou plachtou, aby se na ní neprášilo, ale aby pod tím nehnila. Na jaře přijdu nasadím baterii, zmáčknu startér motorka chytne okamžitě, párkrát zacuká motor kolem 2tisíc rpm, pak se chytne, a můžu jezdit. Luxus......je pravda, že po téhle zimě mi přijde, že má moto lehoučce dusivej zvuk, ale to bude tím, že jsme neměnili benzín, jako roky předtím. Ale vzhledem k tomu, že je prodaná, tak už to vlastně není moje věc :-).

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 18:28:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 23. bře 2010 22:34:20
Příspěvky: 26
Bydliště: Mladá Boleslav
Já měl problém js přední svící, protože jsem koupil motorku se strženým šroubem držáku klaksonu a nemám svářečku, abych na starý šroub přibodnul nový a vytáhl. Musel jsem tu svíčku měnit i přes ten držák klaksou a to pouze ss mírně posunutým chladičem. Dám to do pořádku v servisu až pojedu na olej.
PS: Všem zkušenějším, .... jo , uznávám, jinak na výměně svíček nic není... :-)

_________________
CZ 175 > Jawa 250 > Suzuki GT250 > Yamaha XS400 > Suzuki SV 650 '99


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz