Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Ukazatel zařazené rychlosti
Právě je pát 01. lis 2024 1:51:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bohatost směsi
Nový příspěvekNapsal: pon 19. kvě 2014 6:25:39 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. dub 2014 8:02:40
Příspěvky: 8
Bydliště: Ludgeřovice
Zdravim pánové.

Potřebuji poradit jisté "know how", jak doladit směs na mojí babce (r.v.2000). Vzhledem k tomu, že je tam jiný než seriový vyfuk, tak je mi pre-set nastavení k hovnu a chtělo by to trošku podle ouška poladit. Otázka jak se na zahřátém motoru dostat k těm naprosto nešikovně umístěným šroubům. Otázka tedy zní, má na to někdo nějaký fígl?

Doufám že se někdo najde dřív, než si komplet spálím ruce :-D I když chápu, že s tím mnoho lidí zkušenosti nemá protože vždycky je jednoduší zaplatit si servisáka :-D což je poněkud divné vzhledem k tomu, že plno z nás začínalo na starých dobrý českých strojích ;-)

Jinak odpověd se mi nepodařilo nalézt ve starých příspěvcích, takže doufám že tady opravdu není a nepřidávám zbytečné téma ;-)¨

Díky za Vaše odpovědi.

_________________
Jawa Dandy 125 -> Jawa 350/640 -> Suzuki SV650s


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bohatost směsi
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2014 16:42:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Ja bohatost na kamaradove babce resil tak, ze jsme motorku zahrali (resp. prijel na ni, takze zahrata byla :D ), sundali jsme airbox i karbec. Pak jsme zjistili, kolik ma nastaveno a pridali jsme tusim pul otacky. Blafani za volnobehu uz neni tak strasny (ale pravdepodobne mu to jeste nekde prisava falesnej vzduch...)

Nevytacej sroubky o vic jak necely tri otacky, muzou pak vypadnout ;)

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bohatost směsi
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2014 13:39:57 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. dub 2014 8:02:40
Příspěvky: 8
Bydliště: Ludgeřovice
Díky za odpověď. Toto vše samozdřejmě vím. Sundané to ted mám a základní nastavení znám, tkaže v tom problém není spíše jak to upravit z toho základního. Samo že jak říkáš to mužu naslepo ubrat třeba pul otačky ale když to nebude ono tak to musim zas sundavat. Takhle kdyby věděl někdo jak to udělat bez toho a pěkně si točit těma šroubkama a poslouchat zvuk motorky tak by to bylo ideální, a právě o tohle mi jde, jine možnosti už jsou trochu střílení od boku. Možná že to tak půjde bez airboxu to musím zkusit, otázka jak moc velký vliv bude mít sundaný airbox na celou směs a tím páděm vlastně přesnost...

_________________
Jawa Dandy 125 -> Jawa 350/640 -> Suzuki SV650s


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bohatost směsi
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2014 16:47:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
velkou, bez airboxu to nelaď


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bohatost směsi
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2014 22:28:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Bez sundani karburatoru se tam nedostanes, pokud nemas uhlovej sroubovak. I tak je tam ale blbej pristup. Me cela operace i s povolenim nadrze a sundanim airboxu trva jedno cigaro :D.

Pokud ti strili do vyfuku, je to chudy, takze ma smysl z origo nastaveni jen pridat. Dej tomu otacku navic, zkus. Pokud bude ok, pul otacky uber. Pokud zacne strilet, pridej 2/3 otacky. Jestli nestrili, nech to bejt. Vic se na tom neda vymejslet :D. Zabere to cely max. hodinu.

EDIT: Ano, bez airboxu to nema smysl.

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz