Právě je pon 07. črc 2025 21:53:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 8:53:19 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 02. led 2010 10:54:42
Příspěvky: 20
Zdravim,budu delat gufera na vidlich a potrebuji zjistit jestli nemam trosku hle trubky vidlic -moto je po padu ale do niceho nevrazila a trubky jsou vizualne v poradku i se zda ze to normalne pruzi ale jistota je jistota. Da se to nejak resit doma?Napadlo me ji jedine vymontovanou polozit na sklo,otacet a bedlive pozorovat jestli se nekde neudela skvirka.Co myslite? :)


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 14:16:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Přesně tak to zjišťoval v servisu mě. Jinak je stoprocentni v soustruhu a uchylkoměr....

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 18:09:03 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 02. led 2010 10:54:42
Příspěvky: 20
tak to jsem rad ze to tak jde,pujdu to hned zkusit,tak doufam ze si nezkazim sobotni vecer :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: ned 28. bře 2010 20:54:52 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 02. led 2010 10:54:42
Příspěvky: 20
Tak trubky jsem polozil na sklo a kdyz s nima otacim tak se veprostred zvednou asi o milimetr,takze jsou trosku prohnute...ale asi by to nemelo vadit pac to pruzilo normalne,nikde to nedrhlo...nebo ma nekdo jinej nazor?
A pak potrebuji pomoct od nekoho kdo to taky rozdelaval vidlice na babce.V pravy vidlici tam bylo pod tim prepoustecim ventilem takovy silonovy krouzek (je to zrejme soucast toho prepousteni) se slabou pruzinkou do kteryho zajizdi ten kolik.V levy vidlici nic takovyho a silonovyho vubec nebylo.Je to normalni?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 13:17:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
To sklo mi nepřipadá zrovna optimální a kdyby to teda bylo s tím milimetrem pravda tak teda určitě rovnat. To musí být za jízdy znát, sjíždět divně přední gumu nebo dělat dvě stopy. Rozepsal jsem se trochu o „fofr“ kontrole vidlic minulý týden ve vlákně „Slávova trefa“. Vůbec nemusíš do něčeho vrazit abys ohnul vidle. Pokud se týče těch vnitřností, když jsem je rozdělával na 99 tak byly vnitřky identické. Nezbylo něco uvnitř?

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Naposledy upravil kozka dne pon 29. bře 2010 13:28:20, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 13:25:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Fotonávod je třeba zde http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_fork_oil/ schema vidlice tady http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... tion=97330 nebo si stáhni celý manuál, ale to schema je tam tuším ve stejném provedení.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 16:16:26 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 02. led 2010 10:54:42
Příspěvky: 20
No jsou podle myho ohnuty uplne minimalne...rozdelaval jsem to u mechanika v garazi a ten mi rikal ze pokud je to trosku hnuty tak to nevadi,pokud to normalne pruzi a nikde to nedrhne.Nevim motorku jsme jiz padlou koupil takze nevim jestli to ma nejaky vliv na jizdu ale mne se na tom jezdi dobre. Spis bych potreboval pomoct s tim ze v jedny vidlici nebyla vubec ta podlozka pod horni matkou coz asi taky neni v poradku kdyz v druhy byla,ale co mi trapi je,ze tam nemam v tej jednej tu bilou silonovou nesmysl co je tady na ty fotce co jsi mi poslal v tom super odkazu:

http://www.bluepoof.com/motorcycles/how ... 1_5192.JPG

To je to jediny v cem ty vidlice nejsou identicky a v poradku to asi zrovna neni co?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 20:17:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Vliv to mět bude. Ale eši je to milimetr tak se to dá srovnat.

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 21:07:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jak můžete říct jestli to vliv mět bude nebo ne?
pokud je pravda, co psal a dělá to milimetr, tak budou ohnuté jen nepatrně a to určitě těsně pod spodníma brejlama, kde je největší namáhání...
Pokud ty trubky upne do brejlí správně a to tak , aby se ohýbaly pod motorku, nebo před ni, ale hlavně vůči sobě identicky, tak to nepozná nikdo z nás.

úhel řízení se mu změní o pár desetin stupně a to je vše. pokud je ale prohnutá činná část po které jezdí kluzák, tak to problém je i ten milimetr...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kontrola trubek vidlic
Nový příspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 23:52:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Já si prošel tím rovnáním na staré motorce, která má podstatně menší průměr trubek, takže součástí blatníku zespod je cosi co ztužuje tu vidlici a už desetinová odchylka zhruba uprostřed trubek kroutila celý plechový blatník i s tím stabilizátorem v něm, takže se to dvakrát přerovnávalo a nakonec mi na ty trubky nakreslili značky jak je mám namontovat aby se to „nějak“ dalo. A to šlo o desetiny. Taky jsem měl naprasklé spodní brejle, úplně nepatrná vlasová prasklinka. Malá nehoda, žádný náraz, jen jsem drobet „usnul“ v plném fofru v zatáčce a pokračoval rovně na louku, kde jsem sebou plácnul.

... ale zpátky k problémku, kousek vnitřností chybí a neměl by být problém sehnat ho, byť třeba i s celou ohlou vidlí. Stačí chvíli počkat, každou chvilku to někdo rozmlátí :) Rozhodně bych si tu rouru nechal rovnat a srovnat co nejlépe. Navrhovanou cenu za rovnání třeba porovnat s cenou za novou rouru. Pokud to teklo, možná právě kvůli tomu, byla by škoda nového oleje, gufer, práce. A když nic jiného tak pro dobrý pocit, že to je v pořádku.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz