Autor: |
doctor [ stř 21. dub 2010 9:56:43 ] |
Předmět příspěvku: |
vlnění v zatáčce |
Zdárek všichni, jsem tu novej a vlastně jsem koupil SV650S 2000 v neděli. Najel jsem s ní 150km a jsem máx spokojenej ale mám pocit při jízdě v zatáčce i při velmi malym náklonu že se motorka vlní, ujíždí, prostě nesedí to vubec na silnici. Gumy jsou tam Dunlopy D208 ale už tam jsou dva roky a za ty dva roky minulej jezdec najel 2000km. Zadní guma je ve vzorku napraskaná, můžou bejt ty gumy už ztvrdlý a KO ? Nebo může to bejt něčim jinym ? Zadní kivka je pevná i krk vpředu. Jsem z toho špatnej, chtěl jsem SV že je super do zatáček a při každý zatáčce se modlim a jedu jak dědek
|
Autor: |
Jimbo [ stř 21. dub 2010 10:57:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
SV má tuhej kořínek, to se nevlní (aspoň při normální jízdě), to bude chybka jinde. gumy pokud sou napraskaný a starý (zkontroluj si dotku) tak dej dopryč ...
|
Autor: |
kufor [ stř 21. dub 2010 11:08:49 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
tlak? nema dve stopy? nemaju kola osmicku?
|
Autor: |
doctor [ stř 21. dub 2010 12:27:16 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
tlak v pořádku, osmičky dneska zkouknu a dvě stopy to určitě nemá
|
Autor: |
kufor [ stř 21. dub 2010 14:18:40 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
ak su vsetky tri v pohode, tak zahod tie mrdky, co tam mas a kup poriadne gumy 
prip. este dosteluj podvozok na tovarne nastavenie podla prirucky a pripadne pritvrd podla svojej chuti
|
Autor: |
Shorty [ stř 21. dub 2010 14:37:04 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
starý svčko nemá žádné štelování podvozku, krom zadního předpětí tlumiče. Možná bych ještě vyměnil olej v předních vidlicích, ať máš jistotu, že když to bude stále dělat, že je to gumama.
|
Autor: |
doctor [ stř 21. dub 2010 14:53:03 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
No ty přední tlumiče mě taky napadly. Dneska skouknu ty kola,snad se mi to podaří když nemám žádnej zvedák či stojan Zejtra asi objednám olej a gufera a výkend bych to rozhodil, když to nepomůže objednám gumy, jinak to nepude
|
Autor: |
Nejt [ stř 21. dub 2010 15:24:28 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
SV se vlnilo jak čubka, co si pamatuju a co jsem srovnal se sportama, ale jestli je to nějak markantní, tak stopro repas podvozku, kvůlli gumám (pokud je tlak ok) se machna moc nevlní, prostě by jen nedržely... a i tu stopu zkontroluj, jestli jsou kola v ose.
|
Autor: |
Shorty [ stř 21. dub 2010 16:00:36 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Ještě jsem si vzpomněl, jak psal Nejt celkově ten podvozek, tak když mě začal prolínat zadní tlumič a odcházel, tak jsem taky cítil v táhlých rychlých zatáčkách, jak se vlní prdel. Takže zkontroluj i správnou funkci zadního tlumiče
|
Autor: |
terence [ stř 21. dub 2010 18:34:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Ahoj všichni. Jsem tu taky novej a nedavno jsem koupil sv 1000 s. Když je tu řeč o tom vlnění, mám s ním taky trochu problém, ale né v zatáčce,protože ty se zatím bojim bojim , ale na rovině, když za motku víc zatáhnu, tak se vlní předek. Když uberu plyn tak to přestane. Na motorce týhle kubatury nemám moc naježděno, tak nevím jestli to je špatně a nebo to je prostě jen tím velkým výkonem
|
Autor: |
Kasym [ čtv 22. dub 2010 10:17:43 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
normální to neni...projdi si co je psáne vejš. pokud to nepomůže nech převážit klidně i kola...nemáš vůli v krku řízení?
|
Autor: |
terence [ čtv 22. dub 2010 18:28:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
ne e, krk je v pořádku. měl jsem předek nadzdvihlý a bral jsem za to a vůle tam nebyla žádná. Ještě mě napadlo- jen teorie - jelikož se motky ještě bojím, tak si malíčkem jakoby přibržďuju rukojeť plynu o závažíčko na řídítku, abych nepřidal ještě víc plynu než bych chtěl , když motka zatáhne a tím pádem je na pravým řídítku o trochu větší páka než na levým, jak mám tu ruku u závaží, tak jestli si to vlnění nezaviňuju vlastně sám??? Snad mi rozumíte
|
Autor: |
stafflik [ čtv 22. dub 2010 21:10:56 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Toš to těžko kámo... Jelikož užs prokontroloval kde co, vyděl bych to na centrálni tlumič
|
Autor: |
Kasym [ pát 23. dub 2010 8:55:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
terence píše: ne e, krk je v pořádku. měl jsem předek nadzdvihlý a bral jsem za to a vůle tam nebyla žádná. Ještě mě napadlo- jen teorie - jelikož se motky ještě bojím, tak si malíčkem jakoby přibržďuju rukojeť plynu o závažíčko na řídítku, abych nepřidal ještě víc plynu než bych chtěl , když motka zatáhne a tím pádem je na pravým řídítku o trochu větší páka než na levým, jak mám tu ruku u závaží, tak jestli si to vlnění nezaviňuju vlastně sám??? Snad mi rozumíte  to je klidně možný...zkus jí víc zalehnout na řidítka aby jsi dostal víc váhy na předek a uvidíš..a hlavně nedrž to křečovitě..nech motorku ať jede sama jen jí ovládej kam chceš.
|
Autor: |
doctor [ pát 23. dub 2010 9:03:18 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Už jste někdo někdy měnili to bronzový futro v předních tlumičích ? Jeden tlumič(když je mám teď rozebraný, jen trubky s naklepanejma futrama) běhá uplně volně a druhej jde víc ztuha. Může to dělat neplechu nebo až tam bude olej a pružiny tak to bude stejnoměrný ? Že by jedno to futro bylo už vyběhaný, moto má podle tacha 44tis..
|
Autor: |
terence [ pát 23. dub 2010 17:34:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Kasym píše: terence píše: ne e, krk je v pořádku. měl jsem předek nadzdvihlý a bral jsem za to a vůle tam nebyla žádná. Ještě mě napadlo- jen teorie - jelikož se motky ještě bojím, tak si malíčkem jakoby přibržďuju rukojeť plynu o závažíčko na řídítku, abych nepřidal ještě víc plynu než bych chtěl , když motka zatáhne a tím pádem je na pravým řídítku o trochu větší páka než na levým, jak mám tu ruku u závaží, tak jestli si to vlnění nezaviňuju vlastně sám??? Snad mi rozumíte  to je klidně možný...zkus jí víc zalehnout na řidítka aby jsi dostal víc váhy na předek a uvidíš..a hlavně nedrž to křečovitě..nech motorku ať jede sama jen jí ovládej kam chceš.
Dobrá zkusím tu váhu trochu přenést dopředu. Uvidíme co to udělá. Dnes jsem obhlížel moto a zjistil jsem , že je jedna vidle cca o 1-2mm posunutá.Může to mít taky vliv? viz fota
Přílohy: |

SPM_A2050.jpg [ 130.54 KiB | Zobrazeno 5180 krát ]
|

SPM_A2049.jpg [ 154.08 KiB | Zobrazeno 5171 krát ]
|
|
Autor: |
doctor [ pon 26. dub 2010 8:35:27 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Takže jsem vyměnil olej vidlích a gufera a už je to cajk,sem měl strach že to bude něco horšího
|
Autor: |
Kawa [ pon 26. dub 2010 10:31:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
terence - srovnej to.Nejlépe podle šuplery,než počítat závity...Docela by mě zajímalo,jak je sjetá přední pneu? Rovnoměrně,na obou stranách(polovinách) stejně?
|
Autor: |
Kasym [ pon 26. dub 2010 14:10:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
dva milimetry fakt vliv nemaj...už vidim jak má i uplně přesně zašroubovaný štelovaní tý vidle to by jsi musel měřit každou zvlášt na spešl mašině aby jsi je měl nemlich to samí..takže řešení milimetru jsou blbosti.
|
Autor: |
pylot [ úte 27. dub 2010 18:28:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vlnění v zatáčce |
Ja kdyz jsem si privezl SVcko tak jsem na nem mel stary slupky a SVcko taky znervoznelo uz primalym naklonu. Koupil jsemnovy gumy a drzi jak pribity. Ja tipuju gumy.
|
Stránka 1 z 2 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|