Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 náhon tacho - jine predni kolo
Právě je úte 08. črc 2025 1:41:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdové kotouče
Nový příspěvekNapsal: pon 01. lis 2010 20:57:26 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 21. zář 2010 18:04:24
Příspěvky: 51
Ča lidi :)
Chtěl bych se zeptat, jak tlusté jsou nové, originální brzdové kotouče na SV 650s K6, při jaké tloušťce se musí kotouče měnit a kolik se dá tak zhruba na originálních kotoučích najet?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
Nový příspěvekNapsal: úte 02. lis 2010 22:29:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 17. zář 2010 21:31:22
Příspěvky: 28
Ja mám na kotúčoch min hrúbka 4 mm .Tak sa pozri na svoje určite to tam máš aj ty.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
Nový příspěvekNapsal: úte 02. lis 2010 22:51:05 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Tak tak, je na nich napsáno, klik musí minimálně mít. Ty 4 mm budou odpovídat - minimum.
A jak jsou tlusté nové? To zjistíš na jekékoliv motorce - ta dolní část, která není ve styku s brzdovýma deskama je furt stejně tlustá. Stačí změřit. (kotouč není nic jiného než "kus plechu", nový je v celé ploše úplně stejný a pak se sjíždí jen po obvodu, kde na něj tlačí desky).
A kolik se dá najet je velice individuální. SVčka dost brzdí motorem, takže my "tůrysti" :-D najedem klidně přes 100.000, jelikož prakticky nebrzdíme.
A "prasopes" najede třeba jen 30.000 - 40.000.
Pár desítek tisíc km by měl kotouč vydržet při jakémkoliv zacházení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
Nový příspěvekNapsal: úte 02. lis 2010 23:28:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Kotouče jsou drahé, osobně bych se tím zabýval až by mi působily nějaké potíže - třeba mi „pulsovaly“ do páčky při brždění (při případné deformaci což při kritickém opotřebení či nehodě nakonec nastane). Při běžném ježdění v jedné osobě cca 70kg je hned tak neodrovnají ani tvrdolíny od goldfrenu, které tam momentálně mám a nedoporučuju. Blížím se k 70.000 km a kotouče podle mých kritérií vyměnit netřeba. Co se týče těch goldfrenů někteří jedinci mi vyhrožovali právě tím, že mi vyžerou kotouče. Myslím, že při extrémním nasazení by se to asi stalo, ale při normálním ježdění to prostě jen nebrzdí až tak dobře jak by mohlo. Tolik o předku. Zadní kotouč vypadá u mně naopak děsivě a při výměně desek jsem teď tedy zvolil nejlevnější měkké desky od goldfrenu, takové fialové balení (S3) ať kotouči trochu prodloužím život. Kupodivu to i začalo brzdit a navíc tak nějak hezky čitelně, žádné blokování.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz