|
Právě je pát 25. črc 2025 14:28:03
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
marse
|
Napsal: pát 17. zář 2010 18:46:19 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
U své 650S - K6 mi vadilo, že při jízdě na dálnici točí motor zbytečně vysoké otáčky, přesto, že má dostatek síly. I maximálka kolem 215-220 km/h končila spíše díky hranici maximálních otáček než kvůli nedostatku výkonu a tak jsem začal uvažovat o tom, že při výměně řetězu zkusím sehnat menší zadní rozetu se 42 zuby namísto standartních 44. Nakonec jsem sehnal přední kolečko se 16 zuby namísto standartních 15, což změní celkový převod podobně jako zmenšení zadní rozety o 2 zuby. Nyní tedy celkový převod vychází na 6 stupeň = 4.892 (seriově = 5.218). Co jsem to byl projet na dálnici, tak se skutečně potvrdilo, že sériové převody jsou příliš krátké. Nyní se z K6 -tky stala slušná cestovní motorka. Při optimální cestovní rychlosti 150 km/h točí motor slušných 6500 ot/min namísto původních asi 7 tisíc. Mnohem lépe nyní využívám převodovku, protože předtím byla příliš krátká. Takže tuto úpravu doporučuji hlavně pro ty, co jezdí na delší vzdálenosti a spíše sami a mají motor v dobrém stavu, aby to utáhnul. Maximálku to má nyní dle podmínek kolem 225-230 km/h, což ale nebyl hlavní důvod této úpravy.
Máte někdo podobné zkušenosti nebo jiné varianty zpřevodování?
|
|
|
Nahoru |
|
 |
Blahic
|
Napsal: pát 17. zář 2010 20:28:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03 Příspěvky: 318 Bydliště: Novomlýnské nádrže
|
Čoveče, zrovna dneska když jsem jel na 6ku a předjížděl auta a motoř mi řval až děsivou frekvencí kvůli vysokým otáčkám, jsem si pomyslel, že to přece nemůže být to maximum, co motorka zvládne. A ejhle .... mrknu na net, a zrovna je o tom topic Dobrá rada, díky.
_________________ zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: sob 18. zář 2010 0:12:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Kde si sehnal to větší kolečko?
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: sob 18. zář 2010 10:05:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Celou řetězovou sadu jsem koupil v servisu u pana Antla v Pardubicích. Nejdřív jsme se domlouvali na tý menší zadní rozetě, ale nakonec mi dal to větší přední kolečko. Předpokládám tedy, že uložení toho kolečka bude podobné jako na jiných motorkách a co tam měl katalog, tak se to dalo různě kombinovat. Nakonec si říkám, že větší kolečko vepředu je lepší i v tom, že by mohlo o trošku méně opotřebovávat řetěz, když má víc zubů a i méněkrát se otočí pro ujetí určité vzdálenosti.
Jinak teď mi příjde, že jsou mnohem líp využitelné převodové stupně 3 a 4, takže při předjíždění aut někde kolem 90-140 km/h to velmi dobře táhne. Předtím to taky jelo, ale víc to řvalo a nerozjíždělo se to tak do rychlosti. Ještě jsem to ale nezkoušel při jízdě ve dvou. Možná se bude muset víc řadit hlavně v kopcích, ale to mi až tak nevadí. Ještě asi dostane víc zabrat spojka při popojížďkách třeba někde v koloně, ale s tím jsem zatím žádnej problém neměl. Po rozjetí je to na jedničku i takový víc pružnější a jde to víc do rychlosti (lepší odpich). Maximálka na jedničku je asi 90 km/h (předtím necelých 85 km/h). Ještě je teď ta motorka víc klidnější a o něco menší vibratce.
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 18. zář 2010 19:33:32 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
na cestování to může být dobrý, ale já přvodoval úplně jiným směrem jak SV, tak i GSXR a vždy mi víc síly vyhovovalo...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: stř 29. pro 2010 17:41:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
1 - 82 kmh 2 - 115 kmh 3 - 142 kmh 4 - 180 kmh 5 - 210 kmh 6 - 229 kmh (zatim  ..) 11.500ot/min. kvalitny novy olej robi kuzla povodne kolecka 
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 0:25:13 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Tyhle rychlosti co uvádíš je možný dosáhnout spíše z kopce a s větrem do zad. Podle grafů je maximální výkon motoru v 9 tisících, ale ještě do 10 až 10.5 tisíc otáček téměř neklesá. Nad tyto otáčky jde ale výrazně dolů. Jinými slovy, aby se potenciál motoru maximálně využil, tak by měli být převody nastaveny tak, aby to dosahovalo max. rychlosti někde kolem 10 tisíc, protože pokud nemáš motor nějak upravenej, tak už pak ztrácí výkon. To upravený zpřevodování co teď mám vychází při 10 tisích otáček na 235 km/h.
Jak se ti tedy tyhle rychlosti podařilo dosáhnout? Z kopce?
Jinak už jsem s tím najel asi 6 tisíc km a vše funguje dobře. Snad jediný negativum je to, že se musí víc podřazovat přes vesnice nebo ve městě. Šestka to už většinou neutáhne pod 70 km/h. Teda aby se to zbytečně nepodtáčelo...Jinak spolujezdec je v pohodě i spotřeba nešla nahoru, spíš lehce dolů, ale nic výraznýho.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 11:56:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
marse píše: Tyhle rychlosti co uvádíš je možný dosáhnout spíše z kopce a s větrem do zad. Podle grafů je maximální výkon motoru v 9 tisících, ale ještě do 10 až 10.5 tisíc otáček téměř neklesá. Nad tyto otáčky jde ale výrazně dolů. Jinými slovy, aby se potenciál motoru maximálně využil, tak by měli být převody nastaveny tak, aby to dosahovalo max. rychlosti někde kolem 10 tisíc, protože pokud nemáš motor nějak upravenej, tak už pak ztrácí výkon. To upravený zpřevodování co teď mám vychází při 10 tisích otáček na 235 km/h.
Jak se ti tedy tyhle rychlosti podařilo dosáhnout? Z kopce?
Jinak už jsem s tím najel asi 6 tisíc km a vše funguje dobře. Snad jediný negativum je to, že se musí víc podřazovat přes vesnice nebo ve městě. Šestka to už většinou neutáhne pod 70 km/h. Teda aby se to zbytečně nepodtáčelo...Jinak spolujezdec je v pohodě i spotřeba nešla nahoru, spíš lehce dolů, ale nic výraznýho. jo jo dole kopcom po vetre a uz si niekedy isiel ,,vychází při 10 tisích otáček na 235 km/h,, alebo to je len prepocet tolko by mohla ist ?
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 16:58:23 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
Zatím se mi podařilo dosáhnout max. asi 228 km/h. Dobře to jede asi do těch 220 km/h a pak už to chce roztáhnout na delším úseku a taky nesmí foukat protivítr. Každopádně si myslím, že by to přes 230 jelo, ale vždy když jsem to chtěl zkusit, tak buď byl velkej provoz na dálnici nebo foukal nárazový vítr do boku, což mi rozvibrovávalo motorku, takže jsem se ještě nepokusil to rozjet úplně naplno na dostatečně dlouhým úseku. Ale o maximálku mě ani nejde. Já jezdím po dálnici nejvíc kolem 150 km/h, do kdy funguje dobře aerodynamika motorky a nemusím zalehávat a při týhle rychlosti to teď točí výrazně nižší otáčky než předtím, takže se snad trochu šetří motor.
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 18:44:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
228km/h resp. 235km/h, mi to přijde na sv650 nějak moc (jasne date jinyou rozetu, kolecko) prevody do rychla. já na svojí staré babce jel nejvíc 195km/h po rovině, samo že měla najeto přes 60tis km. jinak na sv1000s K3 naj. cca 20tis jsem na letišti jel lehce pře 250km a byla tam jelště malá rezerva, takže si myslim, že by na těch 255-260 šla jak nic. kamos co je i tady na foru (ladis) jel na letisti 260km/h http://www.youtube.com/watch?v=Qvh-Z3crxPMale stejne to nad dve kila nema vyznam. jezdim kol tech 150 a je to napohodu. ja premyslim o tom dat prevody vic do sily  )
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 19:50:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
tony_ul píše: 228km/h resp. 235km/h, mi to přijde na sv650 nějak moc (jasne date jinyou rozetu, kolecko) prevody do rychla. já na svojí staré babce jel nejvíc 195km/h po rovině, samo že měla najeto přes 60tis km. jinak na sv1000s K3 naj. cca 20tis jsem na letišti jel lehce pře 250km a byla tam jelště malá rezerva, takže si myslim, že by na těch 255-260 šla jak nic. kamos co je i tady na foru (ladis) jel na letisti 260km/h http://www.youtube.com/watch?v=Qvh-Z3crxPMale stejne to nad dve kila nema vyznam. jezdim kol tech 150 a je to napohodu. ja premyslim o tom dat prevody vic do sily  ) http://www.youtube.com/watch?v=t0FII3Eu7o4 
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 30. pro 2010 21:23:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
vim, už jsem to viděl. vim, že to je reálné. ten ladis říkal, že měl max na tacháči 278km/h, ale nevim za jakých podmínek a tady na tom videu taky nevíme podmínky. nebo ty snad víš, či jede z kopce, po rovině nebo do kopce a jaké má upravy na motorce? svou roli v tom hraji i pneu.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: pát 31. pro 2010 12:47:07 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
přední guma (podle toho jak je sjetá) může udělat až nějákejch 5-6 km/h na maximálce... Než jsem jí vyměnil za novou, tak mi to jezdilo líp...  Ale teď ta rychlost tachometru skoro odpovídá GPS navigaci, resp. proměřuje to tak pouze 3 km/h při 200. Skutečná maximální rychlost na rovině a bez větru v zádech je tak někde kolem 218-220 km/h. Alespoň na mojí motorce. Víc se dá dosáhnout v případě dobrých podmínek (klesání, vítr do zad ...). Suzuki uvádí jen 205 km/h a výkon 72 koní. Já mám před rokem na brzdě naměřeno 76 koní (nemám žádné úpravy motoru). Každopádně těch 205 km/h mi šlo bez problémů překonat i s původníma převodama podle GPS (asi 212 km/h) - pak už byl motor v příliš vysokejch otáčkách a začal klesat výkon.
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pát 31. pro 2010 15:52:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
marse píše: přední guma (podle toho jak je sjetá) může udělat až nějákejch 5-6 km/h na maximálce... Než jsem jí vyměnil za novou, tak mi to jezdilo líp...  Ale teď ta rychlost tachometru skoro odpovídá GPS navigaci, resp. proměřuje to tak pouze 3 km/h při 200. Skutečná maximální rychlost na rovině a bez větru v zádech je tak někde kolem 218-220 km/h. Alespoň na mojí motorce. Víc se dá dosáhnout v případě dobrých podmínek (klesání, vítr do zad ...). Suzuki uvádí jen 205 km/h a výkon 72 koní. Já mám před rokem na brzdě naměřeno 76 koní (nemám žádné úpravy motoru). Každopádně těch 205 km/h mi šlo bez problémů překonat i s původníma převodama podle GPS (asi 212 km/h) - pak už byl motor v příliš vysokejch otáčkách a začal klesat výkon. počkej chceš mi říct, že při 200km/h ti proměřuje jen o 3km/h? no počkám si na něčí nazory, páč toto se mi nezdá teda  ). to by bylo hodně dobré, když by to bylo tak přesné. a pochybuju, že na brzdě budeš mít nekdy víc než se uvádí. páč suzuki udává výkon na klice a ne na zadním kole, tzn, podle toho co mi říkali v suzuki, že při měření výkonu na brzdě na zadnim kole se odpočítává u machny cca 12%-15% z udavaneho výkonu podle staří, tak nějak to říkal. toš to znamená, že musí ti naměřit méně. já tam byl a naměřili mě cca 107koní a suzuki udava 120koní. a to tam mam ladaky a knko. samozrejme pokud bych tam dal powercommander, tak by to mozno vylezlo o par koni vyse.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
pylot
|
Napsal: čtv 06. led 2011 23:28:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
Sakrys to by me zajimalo jak to delate. Moje SV doleze na 210 a vic ani nudli. Tak to mam asi nejaky rozblity co. Mno na dynojet porad neprebejvaj kacky takze smula. marse: Mereni vykonu je strasne osemetna vec. Kdyz to sikovne nastavej tak ti tam namerej treba i 86 koni. Ja akceptuju kdyz se dve motorky zmerej po sobe na stejny brzde tak vidim ktera je silnejsi a nebo kdyz se meri pred upravou a po uprave tak to taky beru ale absolutnim cislum nikdy neverim. Kdyz se svoji motorkou objedes 5 ruznejch brzd dostanes 5 ruznejch udaju a nekdy se lisej i o desitky koni.
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kweni
|
Napsal: sob 08. led 2011 11:59:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 24. pro 2010 21:55:44 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko - Nové Zámky
|
pylot píše: Sakrys to by me zajimalo jak to delate. Moje SV doleze na 210 a vic ani nudli. Tak to mam asi nejaky rozblity co. Mno na dynojet porad neprebejvaj kacky takze smula. marse: Mereni vykonu je strasne osemetna vec. Kdyz to sikovne nastavej tak ti tam namerej treba i 86 koni. Ja akceptuju kdyz se dve motorky zmerej po sobe na stejny brzde tak vidim ktera je silnejsi a nebo kdyz se meri pred upravou a po uprave tak to taky beru ale absolutnim cislum nikdy neverim. Kdyz se svoji motorkou objedes 5 ruznejch brzd dostanes 5 ruznejch udaju a nekdy se lisej i o desitky koni. '99 - nie je prave najcerstvejsi motor + mozno nieco robi aj to ze to je (asi) karburator a nie vstrekovanie..
_________________ 2007 - Jawa 125 Dandy '98 (eX) - 13.000km 2010 - Suzuki SV 650 S K9 '10 (eX) - 20.000 km 2011 - Suzuki GSX 1300 R Hayabusa L0 '11 - 38.000km
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: sob 08. led 2011 13:46:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
pylot píše: Sakrys to by me zajimalo jak to delate. Moje SV doleze na 210 a vic ani nudli. Nic ve zlym, ale spíš si myslim, že na 11 let starou motorku je 210km/h docela dobrý.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: ned 09. led 2011 18:07:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
já když míval babku SV650S a to jsem tam měl převod z Nka ještě, to znamená vzadu větší rozeta na sílu, tak jsem s ní jel 225 Km/h tachometrových a to ještě s tankvakem  Těch 210 tam bejvávalo bez problému docela rychle, až potom se to začalo plúžit.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 09. led 2011 18:32:18 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Shorty píše: já když míval babku SV650S a to jsem tam měl převod z Nka ještě, to znamená vzadu větší rozeta na sílu, tak jsem s ní jel 225 Km/h tachometrových a to ještě s tankvakem  Těch 210 tam bejvávalo bez problému docela rychle, až potom se to začalo plúžit. no jo, ale tvoje motorka ani nepozná že tě má na hřbetě...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|