|
Právě je pát 25. črc 2025 12:38:03
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Stasa
|
Napsal: pát 22. dub 2011 19:31:49 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36 Příspěvky: 27
|
Dnes jsem se byl projet, mám SV 650 S (r.v.03). Měl jsem pře 14 dny problém s tím, že když jsem chtěl vyjet, nastartoval jsem moto a nechal běžet než jsem zavřel garáž. Potom jsem se chtěl rozjet, zmáčknu spojku, dám jedničku a chcípne motor...na displeji svítí kontrolka oleje (ale až po tom, co to chcíplo, což je asi ještě normální). Přesto jsem se kouknul na hladinu oleje a dolil ho. Potom už se mi toto nestávalo.
Dnes jsem vyjel na projížďku, rozjezd v pohodě a po cca 15 km jsem přijel ke kruháku, vyřadím a chcípne mrcha. Opět se rozsvítí kontrolka oleje (ale zase až po tom, co to chcípne). Startuju...nic, startuju znova, chytí ale po přidáni plynu chcípne. Pak se mi to podaří rozjet na potřetí a jede v pohodě. Po dalších 10 km to samé ale za jízdy a ne po vyřazení rychlosti, opět jsem to nastartoval na potřetí asi tak. Od té doby jsem najel cca 40 a už se to nestalo...kamarád říkal, že se mu to také stávalo u Yamahy XT 660 a říkal, že to bude možná špatně namíchanou směsí...a nebo mě napadl filtr (olejový či palivový).
Nějaká rada? Díky
|
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pát 22. dub 2011 20:26:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Kolik máš nastavený volnoběh? To co popisuješ jsou celkem klasické příznaky nízkého volnoběhu. Nastavit na 1200–1300 otáček Jinak kontrokla svítí stejně tak, jako když zapneš zapalování a nemáš nastartovaný motor – nejede čerpadlo => nesepne čidlo => svítí dioda.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Stasa
|
Napsal: sob 23. dub 2011 13:37:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36 Příspěvky: 27
|
takže kontrolka oleje je při chcípnutém motoru a při startování (potom zhasne) normální, že jo? no zkusím poštělovat ten volnoběh, je to ten šroubek pod sedlem z levé strany, ne? a co tam směs? nemůže to být tím?
jinak díky moc..
|
|
Nahoru |
|
 |
signalCZ
|
Napsal: sob 23. dub 2011 15:08:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 09. bře 2009 13:47:52 Příspěvky: 116
|
zkus se mrknout jak je na tom stojánek a čidlo... někdy se stává že ho stojánek nezaklapne pořádně a chcípne to..
_________________ Pincek 21, Yuki 125 Sport (2003), Suzuki Bandit 600N (2001), Suzuki SV 1000s (2003)
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 23. dub 2011 15:13:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
stafflik píše: Nizké volnoběh bych bral. Ovšem mu to chcipe aji za jizdy a to už ono asik nebude  Moje to dělala, klasika dojíždění ke křižovatce. Dojíždím, sáhnu po spojce a chcíp. To stejné při „tůrování“ při propadu otáček. Stasa píše: takže kontrolka oleje je při chcípnutém motoru a při startování (potom zhasne) normální, že jo? no zkusím poštělovat ten volnoběh, je to ten šroubek pod sedlem z levé strany, ne? a co tam směs? nemůže to být tím? Pod sedlem nic není leda baterka. Volnoběh se nastavuje na levé straně motorky pod nádrží zhruba uprostřed rámu – je to křížový šroubovák. Jinak s mazáním to nic společného fakt nemá. Sedni si do auta, pust rychle spojku, aby auto chcíplo no a udělá to to stejné. Není tam tlak => čidlo sepne jen při určitém tlaku => čerpadlo nejede, tak dojde k připojení kostřícího kontaktu kontrolky => kontrolka svítí  . Volnoběh nastav při teplotě motoru 85–90 °C na tu výši, co jsem psal.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Stasa
|
Napsal: sob 23. dub 2011 16:48:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36 Příspěvky: 27
|
[/quote]Pod sedlem nic není leda baterka. Volnoběh se nastavuje na levé straně motorky pod nádrží zhruba uprostřed rámu – je to křížový šroubovák. Jinak s mazáním to nic společného fakt nemá. Sedni si do auta, pust rychle spojku, aby auto chcíplo no a udělá to to stejné. Není tam tlak => čidlo sepne jen při určitém tlaku => čerpadlo nejede, tak dojde k připojení kostřícího kontaktu kontrolky => kontrolka svítí  . Volnoběh nastav při teplotě motoru 85–90 °C na tu výši, co jsem psal.[/quote] Myslel jsem pod nádrží, ne přímo pod sedlem (jak je baterka)  špatně jsem se vyjádřil..zkusím nastavit volnoběh na tu výšku, cos psal..
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 23. dub 2011 19:22:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
taky jsem měl stejný příznaky kdysi na SV K3. Nemyslím si ale že to je čistě jen volnoběhěm, nejspíš se tam prostě sečte více faktorů a velmi nízký volnoběh to jen podrthne. Určitě bych vyčistil svíce, popřípadě je vyměnil dle stavu, vyčistil vzduchovej filtr a seřídil TPS. potom nastavit volnoběh na 1300 nebo i 1350rpm a máš po problému.
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 23. dub 2011 21:24:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Popi má určitě taky pravdu. Ale přiznám se, že co se mi 2 × zatím stalo, tak vždy stačilo zkontrolovat volnoběh (samozřejmě vždy nižší než má být) a bylo to OK. TPS taky není od věci  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Stasa
|
Napsal: ned 24. dub 2011 9:33:56 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36 Příspěvky: 27
|
jirin.sv píše: Popi má určitě taky pravdu. Ale přiznám se, že co se mi 2 × zatím stalo, tak vždy stačilo zkontrolovat volnoběh (samozřejmě vždy nižší než má být) a bylo to OK. TPS taky není od věci  . dobrá, volnoběh nebude problém pořešit...teď už jen, co je to to TPS  je fakt, že před cestou zpět mi kámoš lehce pošteloval ten volnoběh a celou cestu zpět (cca 40 km) se mi to už nestalo ani jednou..
|
|
Nahoru |
|
 |
cmelodajko
|
Napsal: sob 06. srp 2011 14:09:37 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47 Příspěvky: 5
|
zdravim vas, ja som tu novacik, aj motorku som kupil len pred 10 dňami.. no však tento istý problem mam aj ja a dnes obzvlast. proste som vyradil kusok pred krizovatkou, zastavil na krizovatke, zaradim rychlost a akonahle som sa dotkol plynu, tak mi to zdochlo  a ani nastartovat som chvilu nemohol, potom akoby nic nastartovala a celu cestu dobre.. na dalsej krizovatke znovu..  co vam teda pomohlo vyriesit tento problem??? bol to ten volnobeh, sviecky alebo vzduchovy filter??? dakujem velmi pekne.
|
|
Nahoru |
|
 |
cmelodajko
|
Napsal: sob 06. srp 2011 18:03:08 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47 Příspěvky: 5
|
ja neviem, stalo sa mi to zatial asi 3razy... akurat som sa bol previezt znovu na nej asi cca 30km a bezproblemov. a ked mi zdochla, tak mi na prve nastartovanie nechytila, ale na druhe hned chytila a dalej isla normalne... neviem, mam ju len kratko. pojdem dat vymenit olej do servisu, tak poviem servisakovi nech sa mi na to troska pozrie... dakujem
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 06. srp 2011 22:46:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak pokud koupíš jetou motorku, tak aspoň já teda beru za samozřejmost, že spotřební věci jako je olej, svíčky, brzdovka ihned po koupi vyměním. Vzduchový filtr také minimálně za zkouknutí stojí. Toto vše pořešit a pak se případně může hledat příčina. Každopádně seřídit volnoběh + TPS a uvidíš  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
cmelodajko
|
Napsal: pon 08. srp 2011 7:51:06 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47 Příspěvky: 5
|
Ja to beriem tiež tak,len mechanik čo mi to ma robiť už vyše týždňa nemá čas:-( ale začínam mať obavy,lebo včera večer som zmokol na motorke a začala úplne protestovať,pri nízkych otáčkach úplne sekala a keď som vyradil hned zdochla.naštartujem chytila hned ale musel som ju držať v otáčkach,akonáhle som pustil plyn znovu zdochla a takto asi 3krát:-( potom som ju schoval..uvidím čo povie,keď ju dnes vytiahnem:-( možno s tým ten dážď nič nemal,ale ja by som to povedal asi na elektriku:-(
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 08. srp 2011 9:34:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
cmelodajko píše: Ja to beriem tiež tak,len mechanik čo mi to ma robiť už vyše týždňa nemá čas:-( ale začínam mať obavy,lebo včera večer som zmokol na motorke a začala úplne protestovať,pri nízkych otáčkach úplne sekala a keď som vyradil hned zdochla.naštartujem chytila hned ale musel som ju držať v otáčkach,akonáhle som pustil plyn znovu zdochla a takto asi 3krát:-( potom som ju schoval..uvidím čo povie,keď ju dnes vytiahnem:-( možno s tým ten dážď nič nemal,ale ja by som to povedal asi na elektriku:-( Základní údržba není nic složitého... A déšť...pročti si: viewtopic.php?f=34&t=504&hilit=za+de%C5%A1t%C4%9BMáš podle profilu babku, jakmile se ti dostane voda na přední svíčku, tak to zdechá, jede na 1 válec.... Řešení je tu (zamezení, aby ti nešla voda na přední válec) http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... &g2_page=3
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
cmelodajko
|
Napsal: pon 08. srp 2011 10:47:44 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47 Příspěvky: 5
|
Áno mám babku:-) super!ďakujem veľmi pekne,keď sa tak nad tým zamyslím,to by aj sedelo,že na jeden valec.. Veru asi si to porobím sám,lebo so servismi nemám dobré skúsenosti:-( a úplne ľavý nie som:-)na skútri som si robil všetko sám a aj auto prevažne sám:-) ešte raz ďakujem,veľmi si mi pomohol:-)
|
|
Nahoru |
|
 |
cmelodajko
|
Napsal: pon 15. srp 2011 7:17:57 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47 Příspěvky: 5
|
Takže môj problém so zdochýnaním som včera vyriešil;-) zvýšil som voľnobežné otáčky na cca 1450o/min a odvtedy ani malé zaváhanie;-) predtým som mal tak cca 1100o/min.tak som sa chcel ešte spýtať,aké máte vy otáčky na voľnobeh? Ďakujem
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 18 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|