Právě je pát 25. črc 2025 12:38:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2011 19:31:49 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36
Příspěvky: 27
Dnes jsem se byl projet, mám SV 650 S (r.v.03). Měl jsem pře 14 dny problém s tím, že když jsem chtěl vyjet, nastartoval jsem moto a nechal běžet než jsem zavřel garáž. Potom jsem se chtěl rozjet, zmáčknu spojku, dám jedničku a chcípne motor...na displeji svítí kontrolka oleje (ale až po tom, co to chcíplo, což je asi ještě normální). Přesto jsem se kouknul na hladinu oleje a dolil ho. Potom už se mi toto nestávalo.

Dnes jsem vyjel na projížďku, rozjezd v pohodě a po cca 15 km jsem přijel ke kruháku, vyřadím a chcípne mrcha. Opět se rozsvítí kontrolka oleje (ale zase až po tom, co to chcípne). Startuju...nic, startuju znova, chytí ale po přidáni plynu chcípne. Pak se mi to podaří rozjet na potřetí a jede v pohodě. Po dalších 10 km to samé ale za jízdy a ne po vyřazení rychlosti, opět jsem to nastartoval na potřetí asi tak. Od té doby jsem najel cca 40 a už se to nestalo...kamarád říkal, že se mu to také stávalo u Yamahy XT 660 a říkal, že to bude možná špatně namíchanou směsí...a nebo mě napadl filtr (olejový či palivový).

Nějaká rada? Díky


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2011 20:26:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Kolik máš nastavený volnoběh? To co popisuješ jsou celkem klasické příznaky nízkého volnoběhu. Nastavit na 1200–1300 otáček :wave:
Jinak kontrokla svítí stejně tak, jako když zapneš zapalování a nemáš nastartovaný motor – nejede čerpadlo => nesepne čidlo => svítí dioda.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 13:37:42 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36
Příspěvky: 27
takže kontrolka oleje je při chcípnutém motoru a při startování (potom zhasne) normální, že jo? no zkusím poštělovat ten volnoběh, je to ten šroubek pod sedlem z levé strany, ne? a co tam směs? nemůže to být tím?

jinak díky moc..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 13:56:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Nizké volnoběh bych bral. Ovšem mu to chcipe aji za jizdy a to už ono asik nebude : kukla :

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 15:08:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. bře 2009 13:47:52
Příspěvky: 116
zkus se mrknout jak je na tom stojánek a čidlo... někdy se stává že ho stojánek nezaklapne pořádně a chcípne to..

_________________
Pincek 21, Yuki 125 Sport (2003), Suzuki Bandit 600N (2001), Suzuki SV 1000s (2003)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 15:13:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
stafflik píše:
Nizké volnoběh bych bral. Ovšem mu to chcipe aji za jizdy a to už ono asik nebude : kukla :
Moje to dělala, klasika dojíždění ke křižovatce. Dojíždím, sáhnu po spojce a chcíp. To stejné při „tůrování“ při propadu otáček.

Stasa píše:
takže kontrolka oleje je při chcípnutém motoru a při startování (potom zhasne) normální, že jo? no zkusím poštělovat ten volnoběh, je to ten šroubek pod sedlem z levé strany, ne? a co tam směs? nemůže to být tím?
Pod sedlem nic není leda baterka. Volnoběh se nastavuje na levé straně motorky pod nádrží zhruba uprostřed rámu – je to křížový šroubovák.
Jinak s mazáním to nic společného fakt nemá. Sedni si do auta, pust rychle spojku, aby auto chcíplo no a udělá to to stejné. Není tam tlak => čidlo sepne jen při určitém tlaku => čerpadlo nejede, tak dojde k připojení kostřícího kontaktu kontrolky => kontrolka svítí :wave:.

Volnoběh nastav při teplotě motoru 85–90 °C na tu výši, co jsem psal.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 16:48:42 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36
Příspěvky: 27
[/quote]Pod sedlem nic není leda baterka. Volnoběh se nastavuje na levé straně motorky pod nádrží zhruba uprostřed rámu – je to křížový šroubovák.
Jinak s mazáním to nic společného fakt nemá. Sedni si do auta, pust rychle spojku, aby auto chcíplo no a udělá to to stejné. Není tam tlak => čidlo sepne jen při určitém tlaku => čerpadlo nejede, tak dojde k připojení kostřícího kontaktu kontrolky => kontrolka svítí :wave:.

Volnoběh nastav při teplotě motoru 85–90 °C na tu výši, co jsem psal.[/quote]


Myslel jsem pod nádrží, ne přímo pod sedlem (jak je baterka) :) špatně jsem se vyjádřil..zkusím nastavit volnoběh na tu výšku, cos psal..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 19:22:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
taky jsem měl stejný příznaky kdysi na SV K3. Nemyslím si ale že to je čistě jen volnoběhěm, nejspíš se tam prostě sečte více faktorů a velmi nízký volnoběh to jen podrthne. Určitě bych vyčistil svíce, popřípadě je vyměnil dle stavu, vyčistil vzduchovej filtr a seřídil TPS. potom nastavit volnoběh na 1300 nebo i 1350rpm a máš po problému.

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2011 21:24:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Popi má určitě taky pravdu. Ale přiznám se, že co se mi 2 × zatím stalo, tak vždy stačilo zkontrolovat volnoběh (samozřejmě vždy nižší než má být) a bylo to OK.
TPS taky není od věci :thumbsup:.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: ned 24. dub 2011 9:33:56 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 27. úno 2011 20:06:36
Příspěvky: 27
jirin.sv píše:
Popi má určitě taky pravdu. Ale přiznám se, že co se mi 2 × zatím stalo, tak vždy stačilo zkontrolovat volnoběh (samozřejmě vždy nižší než má být) a bylo to OK.
TPS taky není od věci :thumbsup:.


dobrá, volnoběh nebude problém pořešit...teď už jen, co je to to TPS :)

je fakt, že před cestou zpět mi kámoš lehce pošteloval ten volnoběh a celou cestu zpět (cca 40 km) se mi to už nestalo ani jednou..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 06. srp 2011 14:09:37 
Offline
nováček

Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47
Příspěvky: 5
zdravim vas, ja som tu novacik, aj motorku som kupil len pred 10 dňami.. no však tento istý problem mam aj ja a dnes obzvlast. proste som vyradil kusok pred krizovatkou, zastavil na krizovatke, zaradim rychlost a akonahle som sa dotkol plynu, tak mi to zdochlo :-( a ani nastartovat som chvilu nemohol, potom akoby nic nastartovala a celu cestu dobre.. na dalsej krizovatke znovu.. :-( co vam teda pomohlo vyriesit tento problem??? bol to ten volnobeh, sviecky alebo vzduchovy filter??? dakujem velmi pekne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 06. srp 2011 15:17:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
ty budes mit asi jiny problem, kdyz ti to nejde pak nastartovat .... Mozna nejake porouchane rele nebo neco takoveho, ale tim volnobehem to asi nebude. Me kdyz to na chciplo kvuli tomu volnobehu tak jsem to nastartoval hned z fleku jak to chciplo ;)

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 06. srp 2011 18:03:08 
Offline
nováček

Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47
Příspěvky: 5
ja neviem, stalo sa mi to zatial asi 3razy... akurat som sa bol previezt znovu na nej asi cca 30km a bezproblemov. a ked mi zdochla, tak mi na prve nastartovanie nechytila, ale na druhe hned chytila a dalej isla normalne... neviem, mam ju len kratko. pojdem dat vymenit olej do servisu, tak poviem servisakovi nech sa mi na to troska pozrie... dakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: sob 06. srp 2011 22:46:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Tak pokud koupíš jetou motorku, tak aspoň já teda beru za samozřejmost, že spotřební věci jako je olej, svíčky, brzdovka ihned po koupi vyměním. Vzduchový filtr také minimálně za zkouknutí stojí. Toto vše pořešit a pak se případně může hledat příčina. Každopádně seřídit volnoběh + TPS a uvidíš :wave:.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pon 08. srp 2011 7:51:06 
Offline
nováček

Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47
Příspěvky: 5
Ja to beriem tiež tak,len mechanik čo mi to ma robiť už vyše týždňa nemá čas:-( ale začínam mať obavy,lebo včera večer som zmokol na motorke a začala úplne protestovať,pri nízkych otáčkach úplne sekala a keď som vyradil hned zdochla.naštartujem chytila hned ale musel som ju držať v otáčkach,akonáhle som pustil plyn znovu zdochla a takto asi 3krát:-( potom som ju schoval..uvidím čo povie,keď ju dnes vytiahnem:-( možno s tým ten dážď nič nemal,ale ja by som to povedal asi na elektriku:-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pon 08. srp 2011 9:34:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
cmelodajko píše:
Ja to beriem tiež tak,len mechanik čo mi to ma robiť už vyše týždňa nemá čas:-( ale začínam mať obavy,lebo včera večer som zmokol na motorke a začala úplne protestovať,pri nízkych otáčkach úplne sekala a keď som vyradil hned zdochla.naštartujem chytila hned ale musel som ju držať v otáčkach,akonáhle som pustil plyn znovu zdochla a takto asi 3krát:-( potom som ju schoval..uvidím čo povie,keď ju dnes vytiahnem:-( možno s tým ten dážď nič nemal,ale ja by som to povedal asi na elektriku:-(

Základní údržba není nic složitého...
A déšť...pročti si:
viewtopic.php?f=34&t=504&hilit=za+de%C5%A1t%C4%9B
Máš podle profilu babku, jakmile se ti dostane voda na přední svíčku, tak to zdechá, jede na 1 válec....
Řešení je tu (zamezení, aby ti nešla voda na přední válec)
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... &g2_page=3

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pon 08. srp 2011 10:47:44 
Offline
nováček

Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47
Příspěvky: 5
Áno mám babku:-) super!ďakujem veľmi pekne,keď sa tak nad tým zamyslím,to by aj sedelo,že na jeden valec.. Veru asi si to porobím sám,lebo so servismi nemám dobré skúsenosti:-( a úplne ľavý nie som:-)na skútri som si robil všetko sám a aj auto prevažne sám:-) ešte raz ďakujem,veľmi si mi pomohol:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání za jízdy
Nový příspěvekNapsal: pon 15. srp 2011 7:17:57 
Offline
nováček

Registrován: sob 06. srp 2011 13:57:47
Příspěvky: 5
Takže môj problém so zdochýnaním som včera vyriešil;-) zvýšil som voľnobežné otáčky na cca 1450o/min a odvtedy ani malé zaváhanie;-) predtým som mal tak cca 1100o/min.tak som sa chcel ešte spýtať,aké máte vy otáčky na voľnobeh? Ďakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz