|
Právě je sob 10. kvě 2025 4:23:34
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
zdeněk
|
Napsal: pát 27. kvě 2011 21:02:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Můžeš mít jeden karbec zacpaný a v otáčkách nedá palivo,Rozebrat a vyčistit oba.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
a.m.b.r.y
|
Napsal: pát 17. čer 2011 9:51:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
Nech si někde seštelovat podtlaky a karburátor. Mě to dělalo taky, ikdyž to nechcípalo. Jen mi to střílelo do výfuku při deceleraci a hůř drželo volnoběh po nastartování. Nechal jsem seřídit podtlaky a bez problémů, hnedka to bylo znát i na výkonu.
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: stř 12. bře 2014 16:46:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
naposledy sem někdo psal: pát 17. čer 2011 9:51:20. To už asi bude mět pořešeny ne?
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Blahic
|
Napsal: stř 12. bře 2014 18:43:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03 Příspěvky: 318 Bydliště: Novomlýnské nádrže
|
Nevadí. Tak si aspoň radu navíc přečtou další co budou mít podobný probém.
_________________ zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)
|
|
Nahoru |
|
 |
GHGH
|
Napsal: pát 14. bře 2014 9:03:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 28. pro 2012 17:45:15 Příspěvky: 97 Bydliště: SK - Bratislava
|
mam striekacku K3. Ixil hyperlow co je podstate cista rura a K&N vzduchac. Nove sviecky.Aktualne v nadrzi 100oc V-power.
Na striekacke mi to stielalo aj pred tym bez K&N ale iba pri deceler. a ked bol zohriaty motor.
Vcera som pri podradil z 5 na 4 na full a pri 9tis mi zdochol motor. :O
Motor mi zvykne zdochnut pri cca 50 stup na prvom kvalte ked zrychlim a pustim. pri vyjazde z garaze (do kopca a potom rovina)
Nejaky napad?
_________________ Jawa 50, Jawa 250 -> SV 650 K3 (2006)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 14. bře 2014 10:17:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
hOOrNeT píše: a střílení při deceleraci.. za to většinou může PAIR systém. Nedávno jsem to tu řešil. Funkce hledat  při jeho 50-ti stupních za to může i studený motor
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: pát 14. bře 2014 13:51:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
Tak zmena planu...
Pises, ze ti motorka strilela I bez KNka a jen pri deceleraci. S ladakem to muze strelit. Zmenou delky vyfuku zmenis rychlost odrazovejch vln a ciste teoreticky muze dojit k tomu, ze tesne po zavreni plynu trocha smesi utece a dohori tam, kde nema. Kdyz jsme u vyfuku, PAIR to taky muze delat. V manualu by mel byt postup na kontrolu (hadam, ze je tam neco jako "prived napeti na ovladani ventilu a koukni, jestli otevre/zavre").
Jestli motorce nalozis a uklapnes s teplotou vody kolem 50 stupnu, je to docela normalni. Motor neni zahratej a jednotka davkuje vic paliva. Ted navic s KNkem sis rozhodil smesovaci pomer, takze za studena ti proste pojede hur. Ja mam moto komplet v serii a problemy s chcipanim jsem vyresil serizenim TPSka a pouzitim 100oktanu na vycisteni vstriku (ted na nej jezdis, takze zalepeny vstriky neberu v potaz). Idealne popis do detajlu, jak se motorka v konkretnich situacich chova. Strili ti ted jen pri deceleraci, nebo i na volnobeh? Kdyz zdechla, jel jsi fullgas? Zdechla uplne (zhasl motor) nebo pri poklesu otacek naskocila? Cukala pri tom? Atd atd atd
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: sob 15. bře 2014 12:05:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Kawa píše: hOOrNeT píše: a střílení při deceleraci.. za to většinou může PAIR systém. Nedávno jsem to tu řešil. Funkce hledat  při jeho 50-ti stupních za to může i studený motor To je pravda. Já psal jen o zahřátém motoru na provozní teplotu. Studenýmu motoru nikdy nedávám čouda. Mám pocit, že tam bude víc věcí ke kontrole. Já bych na to šel takhle: 1) Zkusil bych se podívat na nastavení TPS senzoru = třeba by to vyřešilo chcípání za studena. Já dokud neseřídil správně TPS, tak jsem měl zase problémy se studeným startem (nutno startovat pod plynem) a nepravidelným volnoběhem za studena. Po seřízení TPS no problemo 2) Kontrola palivového čerpadla, jestli není zanešené bordelem. Už tu na to taky bylo vlákno a co tam kluci po rozebrání našli.. to by se člověk nestačil divit. 3) Kontrola svíček, jestli nemáš příliš chudou směs. 4) až uděláš bod 1 , 2 a 3, mělo by to přestat chcípat. Pokud ano, tak deaktivovat PAIR systém = odstranění střílení do výfuku po zaklapnutí plynu z vyšších otáček. Good Luck 
|
|
Nahoru |
|
 |
GHGH
|
Napsal: ned 16. bře 2014 21:22:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 28. pro 2012 17:45:15 Příspěvky: 97 Bydliště: SK - Bratislava
|
dik za rady chlapy, urcite mrknem na to cerpadlo. Sviecky su nove, tam nepredpokladam problem.
Ako sa chova: 1.striela len pri decel. a pri zahriatom motore 2.zdochla pri 9tis ked som isiel na full pri predbiehani. uplne zhasla. podvedome som tam slahol nizsi kvalt a naskocila hned. par krat som to zazil na karb Jawke, ale tuto ma to dost prekvapilo. 3. ked mi zdochne za studena (50 stup). je to len vtedy, ked vytocim na cca 6tis ot a potom pustim (koli strmemu vyjazdu z garaze). Teraz ked tak rozmyslam, ked vyjdem hore stlacam brzdu a spojku 4. Par krat mi zdochlo ked som siel trosku rychlejsie a na rovinke som brzdil pred zakrutou motorom aj prednou brzdou. Vzdy ale zdochne len bud na 1 alebo 2 kvalte.
_________________ Jawa 50, Jawa 250 -> SV 650 K3 (2006)
|
|
Nahoru |
|
 |
Marek
|
Napsal: stř 30. dub 2014 22:05:36 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 27. dub 2011 8:49:09 Příspěvky: 41
|
Ja mám skúsenosť ,že u karburátorovej SV stačí pridvihnúť ihly v karburátoroch a strieľanie do výfuku prestane alebo sa obmedzí . Robí to väčšinou chudobná zmes ktorá sa prejavuje aj prehrievaním motora. U novšej striekačky neviem ako by sa dala obohatiť zmes . 
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|