Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Začala mi střílet při deceleraci a podřazení
Právě je úte 07. kvě 2024 3:20:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2011 12:31:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. bře 2011 17:14:18
Příspěvky: 15
Začala mi střílet při deceleraci a podřazení a pak přestala jít do otáček a cukala při akceleraci.
A při bližším zkoumání příčiny sem zjistil že se mi hřeje jeden valec víc než duhý ale svíčky vipadají normálně a byly obě suchý nevím co s tím poraďte.

Jinak moto ukazuje že mazání funguje a při přidání plynu a následném ubrání plynu moto chcípne, bojím se aby nebylo přidřené ale je to málo pravděpodobné když mazání jde.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2011 15:58:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. črc 2009 11:04:48
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno
To ještě neznámená že když maže že nemůže být přidřený ;)
Nemůžu ti poradit jako odborník ale nejsou to příčiny navlhání svíček? Skušenější ti určitě poradí :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2011 21:02:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Můžeš mít jeden karbec zacpaný a v otáčkách nedá palivo,Rozebrat a vyčistit oba.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 17. čer 2011 9:51:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05
Příspěvky: 61
Bydliště: Zdar nad Sazavou
Nech si někde seštelovat podtlaky a karburátor. Mě to dělalo taky, ikdyž to nechcípalo. Jen mi to střílelo do výfuku při deceleraci a hůř drželo volnoběh po nastartování. Nechal jsem seřídit podtlaky a bez problémů, hnedka to bylo znát i na výkonu.

_________________
simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000
CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. bře 2014 12:20:43 
Offline
nováček

Registrován: stř 12. bře 2014 11:51:01
Příspěvky: 3
Tiež to može byť taka maličkost, že si stratil štuplík na podtlakovej trubke na karburatore, a chitá falošný vzduch takže pluje a striela do vifukui.. mne sa to stalo tiež.. na buchlove :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. bře 2014 16:46:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
naposledy sem někdo psal: pát 17. čer 2011 9:51:20. To už asi bude mět pořešeny ne?

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. bře 2014 18:43:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
Nevadí. Tak si aspoň radu navíc přečtou další co budou mít podobný probém.

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 13. bře 2014 14:37:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Dalsi moznost-moje vlastni zkusenost. Mel jsem nizke otacky volnobehu. Podle manualu jsem to nastavil a uz v pohode. Zvlastni, ale pomohlo to :scratch:

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 9:03:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 28. pro 2012 17:45:15
Příspěvky: 97
Bydliště: SK - Bratislava
mam striekacku K3.
Ixil hyperlow co je podstate cista rura a K&N vzduchac. Nove sviecky.Aktualne v nadrzi 100oc V-power.

Na striekacke mi to stielalo aj pred tym bez K&N ale iba pri deceler. a ked bol zohriaty motor.

Vcera som pri podradil z 5 na 4 na full a pri 9tis mi zdochol motor. :O

Motor mi zvykne zdochnut pri cca 50 stup na prvom kvalte ked zrychlim a pustim.
pri vyjazde z garaze (do kopca a potom rovina)

Nejaky napad?

_________________
Jawa 50, Jawa 250 -> SV 650 K3 (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 9:43:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
9 tis a zdechl motor? Nemáš bordel v pal.čerpadlu?

a střílení při deceleraci.. za to většinou může PAIR systém. Nedávno jsem to tu řešil. Funkce hledat :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 10:17:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
hOOrNeT píše:
a střílení při deceleraci.. za to většinou může PAIR systém. Nedávno jsem to tu řešil. Funkce hledat :)

při jeho 50-ti stupních za to může i studený motor

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 10:52:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Vecer budu na PC, tak ti to sepisu. Na telefonu to fakt nejde :-D

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 14. bře 2014 13:51:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Tak zmena planu...

Pises, ze ti motorka strilela I bez KNka a jen pri deceleraci. S ladakem to muze strelit. Zmenou delky vyfuku zmenis rychlost odrazovejch vln a ciste teoreticky muze dojit k tomu, ze tesne po zavreni plynu trocha smesi utece a dohori tam, kde nema. Kdyz jsme u vyfuku, PAIR to taky muze delat. V manualu by mel byt postup na kontrolu (hadam, ze je tam neco jako "prived napeti na ovladani ventilu a koukni, jestli otevre/zavre").

Jestli motorce nalozis a uklapnes s teplotou vody kolem 50 stupnu, je to docela normalni. Motor neni zahratej a jednotka davkuje vic paliva. Ted navic s KNkem sis rozhodil smesovaci pomer, takze za studena ti proste pojede hur. Ja mam moto komplet v serii a problemy s chcipanim jsem vyresil serizenim TPSka a pouzitim 100oktanu na vycisteni vstriku (ted na nej jezdis, takze zalepeny vstriky neberu v potaz).

Idealne popis do detajlu, jak se motorka v konkretnich situacich chova. Strili ti ted jen pri deceleraci, nebo i na volnobeh? Kdyz zdechla, jel jsi fullgas? Zdechla uplne (zhasl motor) nebo pri poklesu otacek naskocila? Cukala pri tom? Atd atd atd

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 15. bře 2014 12:05:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
Kawa píše:
hOOrNeT píše:
a střílení při deceleraci.. za to většinou může PAIR systém. Nedávno jsem to tu řešil. Funkce hledat :)

při jeho 50-ti stupních za to může i studený motor


To je pravda. Já psal jen o zahřátém motoru na provozní teplotu. Studenýmu motoru nikdy nedávám čouda.

Mám pocit, že tam bude víc věcí ke kontrole.

Já bych na to šel takhle:

1) Zkusil bych se podívat na nastavení TPS senzoru = třeba by to vyřešilo chcípání za studena. Já dokud neseřídil správně TPS, tak jsem měl zase problémy se studeným startem (nutno startovat pod plynem) a nepravidelným volnoběhem za studena. Po seřízení TPS no problemo

2) Kontrola palivového čerpadla, jestli není zanešené bordelem. Už tu na to taky bylo vlákno a co tam kluci po rozebrání našli.. to by se člověk nestačil divit.

3) Kontrola svíček, jestli nemáš příliš chudou směs.

4) až uděláš bod 1 , 2 a 3, mělo by to přestat chcípat. Pokud ano, tak deaktivovat PAIR systém = odstranění střílení do výfuku po zaklapnutí plynu z vyšších otáček.

Good Luck :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 16. bře 2014 21:22:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 28. pro 2012 17:45:15
Příspěvky: 97
Bydliště: SK - Bratislava
dik za rady chlapy, urcite mrknem na to cerpadlo.
Sviecky su nove, tam nepredpokladam problem.

Ako sa chova:
1.striela len pri decel. a pri zahriatom motore
2.zdochla pri 9tis ked som isiel na full pri predbiehani. uplne zhasla. podvedome som tam slahol nizsi kvalt a naskocila hned. par krat som to zazil na karb Jawke, ale tuto ma to dost prekvapilo.
3. ked mi zdochne za studena (50 stup). je to len vtedy, ked vytocim na cca 6tis ot a potom pustim (koli strmemu vyjazdu z garaze). Teraz ked tak rozmyslam, ked vyjdem hore stlacam brzdu a spojku
4. Par krat mi zdochlo ked som siel trosku rychlejsie a na rovinke som brzdil pred zakrutou motorom aj prednou brzdou. Vzdy ale zdochne len bud na 1 alebo 2 kvalte.

_________________
Jawa 50, Jawa 250 -> SV 650 K3 (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. dub 2014 22:05:36 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 27. dub 2011 8:49:09
Příspěvky: 41
Ja mám skúsenosť ,že u karburátorovej SV stačí pridvihnúť ihly v karburátoroch a strieľanie do výfuku prestane alebo sa obmedzí . Robí to väčšinou chudobná zmes ktorá sa prejavuje aj prehrievaním motora.
U novšej striekačky neviem ako by sa dala obohatiť zmes . :?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz