Právě je stř 18. čer 2025 8:28:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SV 650 info
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 15:32:34 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 24. led 2012 0:11:22
Příspěvky: 12
Mám jí krátce když semse ptal kde má palivový kohout neukázaly mi ho ,ani nevím zda tam je a jaké má polohy,pak mi bylo řečeno že mám startovat na sytič ,počkat až se trochu ohřeje až poté moct přidávat plyn ,jinak žese to uleje a odejdou tím svíčky.Prosím o vysvětlení skrz kohout a ty svíčky


Naposledy upravil comfor dne pát 27. led 2012 22:10:14, celkově upraveno 3

{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 650
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 15:42:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. črc 2009 11:04:48
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno
?? No dlouho jsem nebyl v garáži ale sv650 nemá žádnej palivovej kohout. A startovat pomocí sytiče ano pokud není motorka zahřátá nebo není teplo. A se zaplím sytičem není potřeba přidávat plyn. ( Ale s tím sytičem: měl jsem motorky který studený chytli i bez něj a drželi si volnoběh ale taky sem měl mašiny který jsem musel startovat se sytičem.)
No ale raději startuju se sytičem než aby se motor trápil v nízkých otáčkách.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 650 info
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 19:47:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
SV 650 nema palivovej kohout, ale ma podtlakovej palivovej ventil. Ventil se otevrida podtlakem v sani.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 650 info
Nový příspěvekNapsal: pát 27. led 2012 18:51:33 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. dub 2009 21:37:09
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha 10
Se sytičem startuj vždy, to bez diskuze. Je to celkem jednoduché - dáš páčku sytiče nadoraz a jen přidržíš čudlík startéru - NEpřidávat plyn. Motorka chytne a drží 3-4 tisíce otáček. Necháš ohřát dle okolní teploty (3 - 5, možná 8 minut když je kosa) a páčku sytiče dáš zpátky. V této chvíli je dobré trochu přidat plyn a zkusit, jestli po puštění plynu nechce chcípat - to znamená, že je zahřátá málo. Tak můžeš buď chviličku držet plyn rukou na ty 3.000 otáček nebo zase trochu zapnout sytič - páčku řekněme už jen do půlky.
To vše za předpokladu, že není nic jiného v prd... :good: Jo a je to postup samo pro karbecovou motorku, stříkačky sytič ani nemají.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz