Autor: |
comfor [ čtv 26. led 2012 15:32:34 ] |
Předmět příspěvku: |
SV 650 info |
Mám jí krátce když semse ptal kde má palivový kohout neukázaly mi ho ,ani nevím zda tam je a jaké má polohy,pak mi bylo řečeno že mám startovat na sytič ,počkat až se trochu ohřeje až poté moct přidávat plyn ,jinak žese to uleje a odejdou tím svíčky.Prosím o vysvětlení skrz kohout a ty svíčky
|
Autor: |
Topi [ čtv 26. led 2012 15:42:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 |
?? No dlouho jsem nebyl v garáži ale sv650 nemá žádnej palivovej kohout. A startovat pomocí sytiče ano pokud není motorka zahřátá nebo není teplo. A se zaplím sytičem není potřeba přidávat plyn. ( Ale s tím sytičem: měl jsem motorky který studený chytli i bez něj a drželi si volnoběh ale taky sem měl mašiny který jsem musel startovat se sytičem.) No ale raději startuju se sytičem než aby se motor trápil v nízkých otáčkách.
|
Autor: |
pylot [ čtv 26. led 2012 19:47:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 info |
SV 650 nema palivovej kohout, ale ma podtlakovej palivovej ventil. Ventil se otevrida podtlakem v sani.
|
Autor: |
julietka [ pát 27. led 2012 18:51:33 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 info |
Se sytičem startuj vždy, to bez diskuze. Je to celkem jednoduché - dáš páčku sytiče nadoraz a jen přidržíš čudlík startéru - NEpřidávat plyn. Motorka chytne a drží 3-4 tisíce otáček. Necháš ohřát dle okolní teploty (3 - 5, možná 8 minut když je kosa) a páčku sytiče dáš zpátky. V této chvíli je dobré trochu přidat plyn a zkusit, jestli po puštění plynu nechce chcípat - to znamená, že je zahřátá málo. Tak můžeš buď chviličku držet plyn rukou na ty 3.000 otáček nebo zase trochu zapnout sytič - páčku řekněme už jen do půlky. To vše za předpokladu, že není nic jiného v prd... Jo a je to postup samo pro karbecovou motorku, stříkačky sytič ani nemají.
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|