|
Právě je ned 16. čer 2024 0:11:57
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Medvěd
|
Napsal: ned 29. dub 2012 22:49:24 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
Od výměny jsem dolil decku po 900km pak asi po dalších 500km skoro decku pak sme byli na výletě dostala docela palbu ale před odjezdem jsem nalil cca půl decky a po 300km zas olej docela pod riskou myslim že další decku doleju!!
Pístní kroužky?? Gufero?? Nebo normál??
r.v. 2006 najeto 37 753km olej: Motorex TopSpeed 10w40
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
Azi
|
Napsal: ned 29. dub 2012 22:59:43 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
tohle určitě není normál. Já mám K3 dotaženou z itálie podle gum to bylo lítaný na okruhu a mezi výměnami ani decka neubyla;) takže tohle není normální. Nepozoroval si zvýšenou kouřivost? Mastný skvrny dole na motoru?
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: ned 29. dub 2012 23:08:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
Azi píše: tohle určitě není normál. Já mám K3 dotaženou z itálie podle gum to bylo lítaný na okruhu a mezi výměnami ani decka neubyla;) takže tohle není normální. Nepozoroval si zvýšenou kouřivost? Mastný skvrny dole na motoru? Kouřivost žadná... Skvrny na motoru pod motorem taky nejsou!! Jen doufám že to nění nic hroznýho
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
Azi
|
Napsal: ned 29. dub 2012 23:15:17 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
co chladící kapalina není jí víc a víc? jiank nevím kolik může stát přetěsnění. Jenom taková maličkost měřil si to vždy motorkou kolmo k zemi a studený motor?:-)
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: ned 29. dub 2012 23:22:26 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
Azi píše: co chladící kapalina není jí víc a víc? jiank nevím kolik může stát přetěsnění. Jenom taková maličkost měřil si to vždy motorkou kolmo k zemi a studený motor?:-) Na kapalinu jsem se ještě nedíval taky mě to napadlo ale zatim chodim kolem ní s pocitem strachu co sní je!! Olej jsem měřil i dolejval vždy na stojanu před odjezdem!!
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
Azi
|
Napsal: pon 30. dub 2012 0:02:37 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 03. led 2011 21:04:23 Příspěvky: 43 Bydliště: Záryby
|
Možná se pletu, ale není moto nakloněna na opačnou stranu než je okenko? já tm při náklonu mám vždy ... a pak ji dám rovně (kolmo na zem( a vidím jak je to pořád na rysce max beze změny.
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: pon 30. dub 2012 0:47:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
Azi píše: Možná se pletu, ale není moto nakloněna na opačnou stranu než je okenko? já tm při náklonu mám vždy ... a pak ji dám rovně (kolmo na zem( a vidím jak je to pořád na rysce max beze změny. Když je moto na stojánku tak tam olej není vidět když je na stojanu v zádu na kyvce tak teprv olej ukáže svojí míru
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
pekl024
|
Napsal: pon 30. dub 2012 8:11:10 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 11. čer 2011 9:23:12 Příspěvky: 102 Bydliště: Plzeň
|
To je hodně oleje co se strácí, pokud to olej nepálí a tím pádem nekouří (bílý dým), tak to musí jít do chladicí kapaliny.
_________________ něco málo a po 15 letech SV 650S ´00 a teď sen GSX-R 600 SRAD
Naposledy upravil pekl024 dne pon 30. dub 2012 10:28:36, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
misekd
|
Napsal: pon 30. dub 2012 9:40:25 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 09. led 2012 10:55:53 Příspěvky: 147
|
<IMHO>Já olej měřím když držím jednou rukou motorku... v "rovině" . Na tu kyvku bych si dal bacha zvedlej zadek může někam olej víc přelejt takže to nebude měřit přesně. Na mojí 00-01 je snad naprosto nulový úbytek oleje (až se divim). Závěrem, radši bych jezdil s málo olejem než to mít přelitý a odstřelit motor. (Pevně věřím že olejové tlako/oko funguje)
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 30. dub 2012 14:06:32 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Při spotřebě 1dcl na 1000km by ani nic nekouřilo... krom toho olej kouří tmavě do modra a voda do bíla. Běžně se dají najít případy kdy motorka bere i 1,5dcl na 1000km a nic moc jí není.... hodně se to píše o Yamahách no ale faktem je že ani moje SV nežralo za 6000km víc jak 2dcl... a mělo nájezd necelých 50000km. mimo to se spíš voda dostane do oleje, prootže je v chladicí soustavě vyšší tlak. Přikláněl bych se ke kroužkům nebo guferům na ventilech... dokud to ale nevyměníš, nic nepoznáš...
V první řadě bych hladinu měřil na jednom místě vždy stejným způsobem a pečlivě evidoval spotřebu oleje. nakonec zjistíš že to není 1 dcl na 900km ale 0,4dcl na 1000km a zbytečně panikaříš.
Jestli se motorka chová standardně tak máš čas si takový měření udělat. pak budeš vědět, na čem jsi.
ještě bych se mrknul do airboxu, jestli ti tam nefluše všechen olej kterej hledáš... tím pádem by se ti tlakovala skříň nebo nad ventily...
kolik máš vůbec najeto?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: pon 30. dub 2012 15:26:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Medvěd píše: r.v. 2006 najeto 37 753km olej: Motorex TopSpeed 10w40
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: pon 30. dub 2012 17:03:36 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Bart90210 píše: Medvěd píše: r.v. 2006 najeto 37 753km olej: Motorex TopSpeed 10w40 dík, moje šeroslepost...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: pon 30. dub 2012 23:28:33 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
popi píše: Při spotřebě 1dcl na 1000km by ani nic nekouřilo... krom toho olej kouří tmavě do modra a voda do bíla. Běžně se dají najít případy kdy motorka bere i 1,5dcl na 1000km a nic moc jí není.... hodně se to píše o Yamahách no ale faktem je že ani moje SV nežralo za 6000km víc jak 2dcl... a mělo nájezd necelých 50000km. mimo to se spíš voda dostane do oleje, prootže je v chladicí soustavě vyšší tlak. Přikláněl bych se ke kroužkům nebo guferům na ventilech... dokud to ale nevyměníš, nic nepoznáš...
V první řadě bych hladinu měřil na jednom místě vždy stejným způsobem a pečlivě evidoval spotřebu oleje. nakonec zjistíš že to není 1 dcl na 900km ale 0,4dcl na 1000km a zbytečně panikaříš.
Jestli se motorka chová standardně tak máš čas si takový měření udělat. pak budeš vědět, na čem jsi.
ještě bych se mrknul do airboxu, jestli ti tam nefluše všechen olej kterej hledáš... tím pádem by se ti tlakovala skříň nebo nad ventily...
kolik máš vůbec najeto? Mimochodem je to ta motorka jak si byl s Tadeášem Nevečeřalem (Hradec Králové) na moravě je to blankytný SV650S V chladicí kapalině olej není!! Z výfuku docela dost vyflusne při prvním startu a poté po protočení a potom už jdou jen saze!! Airbox ještě zkouknu! Olej jsem měřil vždy na tom samym místě ve stejný poloze na stojanu!! Ale 4.5dcl na 1800km?? 1.2dcl na 300km?? to si myslím že to není standartní!! Někde jsem četl že závisí na tom jak se moc brzdí motorem. V laďáku už skoro žádná vata. Možno nějaká přičina z tohoto??
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: úte 01. kvě 2012 10:51:44 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Jo, tu motorku si pomatuju. Když byl u mě s kámošem pro moje GSXR tak říkal že z toho svýho SV má nějakej divnej pocit, ale na spotřebu oleje si zrovna nepomatuju... No ono už když si ho vybral, tak jsem mu říkal že na mě bůhví jak dobře nepůsobí, ale na druhou stranu jsem nenašel žádnej zásadní příznak ničeho zlýho, proč by ji neměl vzít. Na motoru nic moc nepoznáš, choval se standardně a měl normální zvuk i projev, ale bohužel byla motorka teplá, když jsme přijeli a původní majitel jouda co se o ni nestaral. Zbytek byl v průměrným stavu s pár spotřebákama na výměnu... slítaný gumy středem na placku, takže to drželo stopu jak vlak, sjetý desky a vytahaná řetězovka co byla údajně nová, starej vzducháč a pod. srandy. Každopádně žádnou důležitou závadu jsem nenašel a s Tadeášem jsme se shodli, že když sleví ještě alespoň 5000, za ty prachy to stojí... Bohužel ale zrovna motor to je smůla. Mrkni do toho boxu. Pokud by tam šlo nadměrný množství oleje a motor ho nasával, tak by to mohlo vykazovat stejný příznaky jako popisuješ. Jestli máš možnost nahrát video, hoď ho někam sdílet. Třeba někoho něco napadne. V jakým stavu jsou svíčky? Když pominu spotřebu oleje, tak i prošlehlá svíčka dělá podobný příznaky... taky jsem se s tím na svém SV setkal...chvilku jela, chvilku škytala, párkrát střelila do výfuku a pod...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: úte 01. kvě 2012 21:10:13 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
popi píše: Bohužel ale zrovna motor to je smůla. Mrkni do toho boxu. Pokud by tam šlo nadměrný množství oleje a motor ho nasával, tak by to mohlo vykazovat stejný příznaky jako popisuješ. Jestli máš možnost nahrát video, hoď ho někam sdílet. Třeba někoho něco napadne. V jakým stavu jsou svíčky? Když pominu spotřebu oleje, tak i prošlehlá svíčka dělá podobný příznaky... taky jsem se s tím na svém SV setkal...chvilku jela, chvilku škytala, párkrát střelila do výfuku a pod... Airbox čistej jen trochu prachu tam bylo mokrýho ale nedal bys to ani za nehet!! Jinak sucho... Filtr je taky suchej (není mastnej viditelně) ta absorbční houbička je jen cejtit po benzínu a mastná taky není!! Svíčky jsou rok starý ale nic nevydrží večnost ale musím sehnat delší svíčák protože ty z dob pařezů tam opravdu nejdou!! Jinak video sčím? To jsem nějak nepobral. Nastartovanou motorkou na videu se něco pozná? A jinak tedy ještě motorka my neškytá, nechcípe a jede si myslim fůrt stejně!! Co jsem teda ještě zpozoroval tak olej to bere při ,,palbě,, v klidu olej ani nemizí
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: úte 01. kvě 2012 21:38:16 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Medvěd píše: Z výfuku docela dost vyflusne při prvním startu a poté po protočení a potom už jdou jen saze!! myslel jsem toto video... Tak jestli ti olej nikde z motoru neteče, nejde ani do airboxu tím že by se tlakovala skříň, tak bych to vsadil na ty gufera na ventilech... nenapadá mě jinak, kam by olej šel... no a že by netěsnily kroužky? při tom nájezdu jak píšeš by snad jen musel někdo jezdit bez oleje...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Medvěd
|
Napsal: úte 01. kvě 2012 21:59:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 09. říj 2011 21:28:50 Příspěvky: 80 Bydliště: Hradec Králové
|
popi píše: Medvěd píše: Z výfuku docela dost vyflusne při prvním startu a poté po protočení a potom už jdou jen saze!! myslel jsem toto video... Tak jestli ti olej nikde z motoru neteče, nejde ani do airboxu tím že by se tlakovala skříň, tak bych to vsadil na ty gufera na ventilech... nenapadá mě jinak, kam by olej šel... no a že by netěsnily kroužky? při tom nájezdu jak píšeš by snad jen musel někdo jezdit bez oleje... Jako ty saze jsou minimalní a jdou vidět třeba na kusu látky přiložený k vejfuku jinak ne!! Ty kroužky jsem myslel jestli třeba se trochu nepootočily že nejsou v zámcích ale to je zast blbost!! Ten motor je dobře a že by to bylo nějak moc volný se mi nechce věřit!! A kdyby ty gufera u ventilů tak by to stejnak někde muselo vyflusnout ten olej ne?? Myslím si že ten olej se nespálí všechen!!
_________________ Jawa 555 > Jawa 21 > Babeta 207 > Cagiva SuperCity 125 > ČZ 125/476 > Suzuki SV650S K6 > Suzuki SV650N K5 > Suzuki SV1000N K4
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: stř 02. kvě 2012 7:29:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
4takty žádné zámky nemají.Zkus změnit značku oleje.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: stř 02. kvě 2012 8:48:30 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Medvěd píše: Od výměny jsem dolil decku po 900km pak asi po dalších 500km skoro decku pak sme byli na výletě dostala docela palbu ale před odjezdem jsem nalil cca půl decky a po 300km zas olej docela pod riskou myslim že další decku doleju!!
Pístní kroužky?? Gufero?? Nebo normál??
r.v. 2006 najeto 37 753km olej: Motorex TopSpeed 10w40 Já bych se zaměřil na přesné údaje.....pokud jste tady vyloučili veškeré možnosti? , tak bych řešil...... Kolik jsem nalil oleje při výměně? Měřil jsem to přesně(nevim, kolik je na 650 náplň + filtr)..?? Nikdy to netrefíš na 100% přesně, po výměně a projetí je dobrý kontrolovat hladinu..... Pokud ti to "pápne" víc při palbě.....změř kolik přesně....Mašinu stav vždy stejně, pozvi si někoho k tomu, aby ti ji držel a pak měř, řeš.... Jinak je to debata wo hovně . Zrovna u mizení oleje bych pořádně měřil, kolik dcl oleje na kolik km mizí.....údaje skoro, asi, myslím bych rozhodně vypustil.... Osobně: na Gixeru na okruhu jsem hlídal, sem tam dolil....neřešil jsem kolik, nikde nic nechcalo. Držel jsem hladinu mezi riskama.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: stř 02. kvě 2012 10:10:38 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
kawa_ jo tak přesně to jsem mu říkal, ale tvrdí že to má změřený pečlive...
ale chce to vyjet litr oleje a mít změřený kolik se na to najelo...
nějaký decky nemá cenu řešit, bo ti 2dcl udělá nepatrnej odklon motorky nebo teplej olej....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|