|
Právě je čtv 09. kvě 2024 12:53:12
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
eramthin
|
Napsal: pát 12. říj 2012 2:07:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 06. úno 2012 20:27:02 Příspěvky: 50 Bydliště: Šestajovice
|
čau, na svčko jsem přesedlal rovnou z fichtla, takže nevím zda je to ok, nebo ne, jedná se o následující: v zatáčce při náklonu, ale jen "větším" mi přijde, že moto je neklidná a to tak, že zadní kolo má tendenci ujíždět, resp. je to takovej pocit, že kdybych to položil ještě kousek , tak asi ustřelí a zkoušet to opravdu nechci . Gumu mám jetou tak cca do dvou centimetrů od kraje, což mi přijde právě ještě dost málo. Obuto mám continental ra2 (předepsaný rozměr), nové letos na jaře. Na gumě není vidět, že by byla nějak špatně jetá(vytrhané kousky gumy a pod.), jen přelom mezi tím, kde je guma jetá a kde se ještě nikdy nedotkla asfaltu není rovná, ale semtam z ní jdou jak kdyby zuby(foto bohužel už teď neudělám bo jsem zazimoval na moravě a fotit to tam nepojedu 300km, tak snad jsem to popsal srozumitelně). Centrální tlumič nastaven na dvojku, gumy nahuštěné podle výrobce, kola jsou v rovině. Zadní kolo má trochu osmičku. Tak nevím zda je to tím, nebo centrální tlumič už to má za sebou a nebo je to prostě normální a nebo něco jinýho. Dík za každou radu.
|
|
|
Nahoru |
|
|
Blahic
|
Napsal: sob 13. říj 2012 15:05:22 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03 Příspěvky: 318 Bydliště: Novomlýnské nádrže
|
No tak ta šedá čára je zubatá, to mám taky, ale ne nijak extra velký. Pokud je máš veliký tak bude možná někde fakt problém Já jen mám jen tak něžně, ale to je udělaný povrchem po kerym jedeš protože je členitej a ne uplně hladkej tak to nadělá malý zoubky a nerovnosti na té šedé čáře.
_________________ zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)
|
|
Nahoru |
|
|
eramthin
|
Napsal: sob 13. říj 2012 16:06:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 06. úno 2012 20:27:02 Příspěvky: 50 Bydliště: Šestajovice
|
jj, ta šedá je tak normálně zubatá, resp. myslím si, že je to tak normál, jak říkáš cesta není hladká jak led. Ale z ní právě vedou takový ty zuby tou hnědou barvou nebo jak jsem to nakreslil, a to je to co mi vrtá hlavou možná pojedu za 14 dní na moravu, tak bych to vyfotil, do jara času dost edit: ty zuby jsou místo, kde se guma dotkla asfaltu, ne, žeby tam bylo něco vytrhanýho.
|
|
Nahoru |
|
|
Topi
|
Napsal: sob 29. pro 2012 16:07:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 12. črc 2009 11:04:48 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Ahoj napřed bych si pohral s tim předpětím pružiny, než se pustíš do něčeho většiho ale ty zuby podle obrázku nejsou rozhodně dobré. Já jí měl taky neklidnou a pomohlo mi to
|
|
Nahoru |
|
|
misekd
|
Napsal: úte 01. led 2013 16:29:37 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 09. led 2012 10:55:53 Příspěvky: 147
|
Hypotézy #1 Na tlumič bych vinu neházel, ten můžeš kompenzovat plynulostí jízdy a povrchem při testovací jízdě. Spíš bych řešil tu osmičku, při rovný jízdě vibraci cítit nemusíš ale právě v náklonu by to mohlo hodit takovýhle "odskoky" -> Zuby
#2 A neni to jen pocitové? Ve smyslu zavírání motorky do zatáčky --- máš už naježděno?
|
|
Nahoru |
|
|
eramthin
|
Napsal: stř 03. dub 2013 15:52:14 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 06. úno 2012 20:27:02 Příspěvky: 50 Bydliště: Šestajovice
|
misekd píše: Hypotézy #1 Na tlumič bych vinu neházel, ten můžeš kompenzovat plynulostí jízdy a povrchem při testovací jízdě. Spíš bych řešil tu osmičku, při rovný jízdě vibraci cítit nemusíš ale právě v náklonu by to mohlo hodit takovýhle "odskoky" -> Zuby
#2 A neni to jen pocitové? Ve smyslu zavírání motorky do zatáčky --- máš už naježděno? ad 1. Jenže jak to zjistit, jestli je to jedno nebo druhé ad 2. Na velké moto mám dvě sezóny, stále se učím , takže to taky může být varianta, že to neklidné chování vytváří má obava z toho že by to mohlo ustřelit. Zase na druhou stranu když jsem párkrát jel na bratrově hornetu, přišel mi v zatáčkách klidnější. Ale zase to může být jen tím mím pocitem, že na hornetu strach nebyl, proto mi to přišlo klidnější. Zase na druhou stranu dvou centimetrový poser proužek asi není taková hrůza, ale člověk se chce zlepšovat a dostat až na hranu. Teď je jen otázka jestli je to rukama nebo motorkou.
|
|
Nahoru |
|
|
eramthin
|
Napsal: stř 03. dub 2013 15:56:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 06. úno 2012 20:27:02 Příspěvky: 50 Bydliště: Šestajovice
|
Topi píše: Ahoj napřed bych si pohral s tim předpětím pružiny, než se pustíš do něčeho většiho ale ty zuby podle obrázku nejsou rozhodně dobré. Já jí měl taky neklidnou a pomohlo mi to zkusím až odzimuju, jinak teď jsem měl nastaveno dle manuálu tovární nastavení (2 zub od spoda = druhé nejměkčí) a vážím s hadrama cca 90 kg.
|
|
Nahoru |
|
|
Marek
|
Napsal: stř 10. črc 2013 10:37:41 |
|
|
záklaďák |
Registrován: stř 27. dub 2011 8:49:09 Příspěvky: 41
|
Ja mám tiež nahú verziu SVéčka a rovnako v rychlých zatáčkach vo veľkom náklone sa mi vlní a musím ju pevne držať... V pomalých zatáčkach je hravá a ide skoro na stupačku úplne ľahko . O tomto probléme som čítal aj v starom čísle časopisu Motocykl ,kde píšu o tomto rozdiele medzi N a S verziou , ktoré skúšali na okruhu. Pripisujú to príliš malej hmotnosti na predok motorky .
|
|
Nahoru |
|
|
Rosťa
|
Napsal: úte 03. kvě 2016 15:08:20 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 409 Bydliště: okr. Olomouc
|
tvojemamka Hlavně aby byl v zadním náboji na hřídeli ten vymezovací váleček pod držákem rozety, už jsem viděl borce co jej tam při přezouvání nedal a taky tvrdil, že mu to nějak v zatáčkách nesedí
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|