|
Právě je pon 03. čer 2024 23:42:48
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bojador
|
Napsal: úte 12. dub 2016 20:39:33 |
|
|
nováček |
|
Registrován: úte 09. lis 2010 17:36:26 Příspěvky: 4
|
Zdravím, omlouvám se, jestli takové vlákno bylo již založeno, ale osobně jsem jej neobjevil. Chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi motorem typu P507 a P508 u Suzuki SV 650? Mám SV 650 S rok 2007, najeto okolo 37000 po seřízení ventilů a pravidelné údržbě a dnes mně za jízdy z ničeho nic zachrastil motor, a poté mně pravděpodobně vylétla ojnice. Mám typ motoru P507 a mám možnost sehnat právě P508 a nevím, zdali půjde bez problémů zaměnit. Nemáte někdo zkušenost? Díky za komentáře.
_________________ ČZ 150, ČZ 175, SV 1000 K3, SV 650 K6
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 12. dub 2016 21:29:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
nemám, ale s takovým dotazem bych se obrátil na dealera Suzuki, než spoléhat na ověřené info z netu.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 12. dub 2016 22:40:56 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6558 Bydliště: Praha
|
kde se to zjisti jakej mame motor? asi to bude podle let, muzu to pak doplnit
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 13. dub 2016 8:11:20 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Na chvíli jsem si myslel, že 508 bude 1000 motor...ale na své mám T508.
Tipl bych že rozdíl bude buď rok výroby nebo model pro specifický trh.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
hroch
|
Napsal: stř 13. dub 2016 21:23:01 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 27. dub 2012 22:00:22 Příspěvky: 43 Bydliště: Příbram
|
akorát bude oser na technicky,nebo budeš muset mít papír o možnosti záměny.
_________________ život je boj předem prohranej......
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 14. dub 2016 7:17:16 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Ještě zkus pohledat jaké číslování má V-Strom...třeba tam bude nějaká souvislost.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: čtv 14. dub 2016 9:42:58 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
P 508 motor opouštěl výrobní linku jako 25kW. Byl hned z fabriky s jinou jednotkou motoru. P508 2 i V-form 645 obsah 25 výkon 90 hluk 4500 ot 150 km\h P507 2 i V-form 645 osah 53 výkon 90 hluk 4500 ot 200-205 km\h
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|