Troufnu si říci, že se mi podařila provést nejlepší možná varianta, a to omezit výkon na 25 kW použitím omezovací řídící jednotky z druhé ruky – je to varianta relativně dost levná, oficiální (do TP), motocyklu neškodná a snadno vratná. Sem přidávám jen stručný návod jak na to, jde prakticky o totéž, co sem kdysi psal popi (třeba
tady).
Pozn.: Pro změnu výkonu v TP potřebujete vždy oficiální vyjádření někoho, kdo do toho má co mluvit (potvrzení že byla změna skutečně provedena, a to schváleným způsobem). V našem případě je to výrobce (resp. výhradní dovozce – Suzuki Motor Czech s.r.o.). Že si výkon opravdu omezíte je sice fajn, ale k zápisu změny údaje v TP stále potřebujete ono potvrzení. Samotné měření z brzdy bohužel úřadům opravdu nestačí, skutečný výkon motorky nikoho nezajímá. Proto postup nejdříve konzultujte telefonicky nebo emailem (nejlépe obojí) s autorizovanými prodejci/servisy Suzuki.1. Kontaktujte servis Suzuki a zeptejte se, zda je možné nechat si oficiálně omezit výkon použitím omezovací řídící jednotky z druhé ruky. Pokud bude odpověď záporná, vytrvejte, nedejte se odradit. Zkuste jiný servis, jiného prodejce, ideálně je požádejte, aby položili oficiální dotaz dovozci a přeposlali vám jeho odpověď – ta jediná je směrodatná. Je-li odpověď servisu kladná, ujistěte se o tom. Podle všeho to totiž někdy dovozce dovoluje, a jindy zase ne.
Dále se zeptejte, jak máte postupovat a co všechno od vás bude kdo chtít.
2. Sežeňte si řídící jednotku (CDI) s palivovou mapou na 25 kW. Od původní jednotky se vzhledově liší posledními číslicemi v prvních dvou řádcích nápisu na ní.
Původní (53 kW) pro r. v. 2003-2007 nese tyto dva řádky: F8T95771 MGT060
Omezovací (25 kW) má místo toho F8T95772 MGT061, obě čísla jsou zkrátka o jedno větší. Foto v příloze.
Taková jednotka se občas objeví v prodeji přímo, někdy majitel ani neví, že je omezovací (jen přeprodává díly), vyplatí se i zeptat někoho, kdo rozprodává na díly celé SV (bourané) dovezené ze zahraničí. Cena CDI se teď obvykle pohybuje okolo 1000-2000 Kč.
3. Servis, se kterým jsem v téhle věci spolupracoval (Triskel Břeclav), mě nechal, abych si jednotku vyměnil sám, protože dovozce stejně požadoval měření výkonu jako důkaz. Pokud se se svým servisem domluvíte stejně, vyměňte ji, je to opravdu velmi snadné. Je pod sedlem jezdce, před výměnou můžete pro jistotu odbojit baterku. Pak stačí vytáhnou CDI, odpojit konektor, připojit druhou, zastrčit ji na místo a je hotovo (viz video; není moje). Dále odmontujte vše, co by vám mohlo výkon zbytečně zvyšovat, ať ho máte na měření co nejnižší.
Můžete pak vyzkoušet, zda výkon skutečně klesl. Změna se projeví ve vysokých otáčkách (nad 7 tis.), něměli byste být schopni zrychlovat přes 150-160 km/h.
4. Pokud to po vás dovozce chce, domluvte si termín měření výkonu v servise Suzuki. Odtamtud pak odešlou protokol o provedení restrikce a výsledek měření ke schválení dovozci do Prahy.
5. Čekejte zhruba dva týdny až měsíc. Poštou příjde obálka, kterou Suzuki poslalo na vlastní náklady
, a v ní originál protokolu ze servisu spolu se zdvořilostním dopisem obsahujícím souhlas dovozce a technické detaily změny. Obé teď můžete odnést na úřad a odevzdat technikovi, který by vám měl na oplátku slavnostně zapsat řádek o provedeném omezení do TP a vydat nové ORV. 
Původní jednotku pak můžete prodat a ještě tak dostat zpět podstatnou část nákladů vynaložených na omezení. Opětovné otevření na plný výkon je totiž jednoduché a origo CDI k tomu nepotřebujete – stačí přerušit drát, který vede k pinu č. 25 na jednotce (spousta info tady na fóru i jinde na netu; sám třeba taky přidám, až to budu dělat) a motorka má plných 53 kW.

Doporučuji přidat přepínač, abyste si mohli volit mezi 25kW a 53kW palivovou mapou, když už to tam máte.
Za vydatnou pomoc se sháněním informací děkuji Jiřinovi.
Moje celkové náklady:
CDI: 1800 Kč + poštovné
Měření výkonu: 900 Kč
Poplatek na úřadě: 50 Kč
+ telefon, čas
- zbylá CDI
Nějaké dotazy?
EDIT: Oprava překlepu a nepřesností.