Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Pár servisních a provozních otázeček
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Pár servisních a provozních otázeček
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=34&t=4408
Stránka 1 z 1

Autor:  SystemSV [ pát 13. zář 2013 10:09:51 ]
Předmět příspěvku:  Pár servisních a provozních otázeček

Zdar Všem sem tu novej :-D a mašinu mám krátce(SV 650S K4) sem velkej laik a najeto celkem jen cca 4600km letos,mám pár otázeček doufám mě neukamenujete i když vám to příjde možná zbytečné rád bych váš názor a postřeh.Dík moc :wave:

Jinak mám i pár otázek ohledně servisu a tak podobně :

1-Máte taky popraskaný přední světla?
2-Jak ošetřujete řetez?Po kolika km a čím to kdo stříká odmaštuje a tak dále
3-Občas mě popadne nálada na umytí moto,jen se bojím abych to nepoškrábal a bylo to čisté tak co už kdo vyzkoušel za přípravky na plasty,světla,rám a kola-co se vám osvědčilo? a jestli houbičkou nebo čím to provádíte?
4-Vzduchovej filtr obyč x K&N jak velkej je rozdíl a jaká je výhoda toho K&N ?
5-Přední světla-zdá se vám že dostatečně svítí nebo někdo zkoušel xenon sadu nebo něco podobného?

Autor:  jelen [ pát 13. zář 2013 10:42:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Ahoj, jsem na tom jako Ty, ale zbytek lidí je někde úplně jinde než já :good:

1.Ne.
2.Pokud to podmínky dovolí co 1000 Km. Na čištění používám CleanChEM, a na mazání DIDCH - Mazání kroužkových řetězů.
3. Houbička voda
4. K&N filtr vysoká životnost

Autor:  Kawa [ pát 13. zář 2013 11:39:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1. - Ano
2. - kolem cca 100 km, čistím Cleanchemem + pračka Kettenmax. viewtopic.php?f=15&t=3004&p=48224&hilit=%C4%8Di%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD+%C5%99et%C4%9Bzu#p48224
3. - Postříkám antimušínem, vezmu houbu na mytí káry, do vody autošampon. Umyju, spláchnu vodou. Nechám oschnout, případně vyleštim umělou jelenicí
4. - KN - větší propustnost vzduchu. KN koupíš jen 1x + k tomu sadu na čištění. Už ho pak jen čistíš, nekupuješ.
5. - snažím se za tmy nejezdit. Každá motorka svítí podle mě na hovno.

No a jinak zkus použít tlačítko hledat.
O čištění řetězu,mytí mašiny, KN filtru je tady toho popsáno docela dost!
Ne každýmu se pak chce znovu opakovat.... ;)

Autor:  GHGH [ pát 13. zář 2013 13:12:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1- ee
2 - raz za mesiac, ale ak ma splachne dazd, pockam kym uschne , odmastim / namazem
3 - zalezi ako milujes svoje moto, ja to davam hadicov a potom handrami do sucha
4 - K&N ako pise Kawa
5 - mam N-ko a v tme svieti slusne. Cez den jazdim na dialkovych (mam v pici, ty mamrdi v plechovkach su slepy a hluchy!)

Autor:  Bacil [ pát 13. zář 2013 13:57:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1. Nee
2. Letos sem to čistil poprvé petrolejem, jinak co 500 až 600 km mažu nějakým bordelem od Shellu
3. Kýbl houbička autošampon a na konec vosk.
4. Mám po předešlém majiteli K&N a ten stačí vyfoukat (výrobce uvádí životnost 200 000 mil). Jo a Ixil extreme s prostředním dbkillerem.
5. Standardní járovky (podle Járy Cimrmana) a svítí pekelně. Když to srovnám s rodinným Focusem, manželčinou Fabkou či manželčiným Scarverem.

Autor:  Kawa [ pát 13. zář 2013 14:09:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Bacil_krapet tě vyvedu z omylu, že stačí KN filtr jen vyfoukat, viz:
http://www.motostar.cz/cz/eshop/9570-k- ... ej-cistic/

Autor:  Laco Laslo [ pát 13. zář 2013 16:39:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1.Tak popraskané světlo mám taky, a k tomu i plexi. Zajímalo by mě čím to je.
2.Na řetěz mám kettenmax, nějaké čistidlo od castrolu a mazání od tectane.
3.Umývám ji stejně jak auto, šampon, voda, hadr. Usuším a když je nálada leštěnka a vosk.
4.KN filtr nemám, nemůžu soudit.
5.Myslím si, že eskové sv svítí pěkně díky tomu, že obě H4 svítí zároveň. U enka nevím. S xenonama mám zkušenosti z auta. Jediné pozitivum je že v noci vidíš jako ve dne. Ovšem protijedoucí tě budou proklínat, orgánům se to taky líbit nebude (tolik co mě stály jsem zaplatil na pokutách) a je to něco, co není schválené pro provoz. Spíš bych zainvestoval do lepších žárovek.

Autor:  shark [ pát 13. zář 2013 17:09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1-Máte taky popraskaný přední světla?
ANO
2-Jak ošetřujete řetez?Po kolika km a čím to kdo stříká odmaštuje a tak dále
ODMITAM ODPOVEDE NA TO CO UZ TU JE NEKOLIKRAT ZODPOVEZENO!
3-Občas mě popadne nálada na umytí moto,jen se bojím abych to nepoškrábal a bylo to čisté tak co už kdo vyzkoušel za přípravky na plasty,světla,rám a kola-co se vám osvědčilo? a jestli houbičkou nebo čím to provádíte?
ODMITAM ODPOVEDE NA TO CO UZ TU JE NEKOLIKRAT ZODPOVEZENO!
4-Vzduchovej filtr obyč x K&N jak velkej je rozdíl a jaká je výhoda toho K&N ?
ODMITAM ODPOVEDE NA TO CO UZ TU JE NEKOLIKRAT ZODPOVEZENO!
5-Přední světla-zdá se vám že dostatečně svítí nebo někdo zkoušel xenon sadu nebo něco podobného?
ODMITAM ODPOVEDE NA TO CO UZ TU JE NEKOLIKRAT ZODPOVEZENO!
- i kdyz nevim jak moc, kazdopadne xenon je dost neprijemnej pritahovac policajtu a na technicky neprojdes

Autor:  stafflik [ pát 13. zář 2013 19:23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Pokud nechceš odpovidat tak neodpovidé. V podstatě už toť padly pomalu všechny otázky (kromě třeba spešl technickéch) a só na ně odpovědi. To chceš ať už se toť nikdo na nic netá a fórum umře? :shock:

Autor:  RASíček [ pát 13. zář 2013 20:37:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

1. nevšim´ jsem si, asi ne...
2. řetěz je jedna z mála důležitých pohyblivých částí, ke které mám přístup a můžu se jí věnovat, takže to poctivě dělám. Osobně si myslím, že prosté mazání bez čištění není vono, z bordelu a oleje je pak brusná pasta. Můj interval 500km-1000km(max), případně po velkém mytí nebo dešti. Sqělá pračka Kettenmax, myju petrolejem, mažu Motul Road+, prakticky si ani nezašpiním ruce...
3. ostříkám u pumpy šamponem, pak oplach čistou vodou, v garáži případně dočistím to, co je zaflákaný od oleje (petrolejem), případně voda s Jarem a houbička, na disky jakýsi sprej od Muck-off, usuším, na plasty barevnej vosk Turtle a doleštím hadrem.
4. K&N - velká trvanlivost, prakticky se už nemění, jen je potřeba ho čistit sadou a postupem pro něj určeným
5. Přední světlo s H4 je pro mně dostatečné. Na Nku aspoň svítí tam, kam jedu. Jen už jsem měl dost poškrábaný sklo, tak jsem ho přejel filcem na vrtačce a vyleštil, přijde mi, že svítí líp, ale asi to je spíš psychologie...
6. Něco navíc: jsem tak trochu pedant, stvořil jsem si webaplikaci, ve které si eviduju vše potřebné a upozorňuje mě ve zvolených intervalech na různé údržby. Stojí mě to jen pár chvil s telefonem na netu u pumpy při tankování navíc...
Může využít každý: http://www.rasicek.cz/spotrebak.php

Autor:  Kawa [ pát 13. zář 2013 20:44:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Laco Laslo píše:
Tak popraskané světlo mám taky, a k tomu i plexi. Zajímalo by mě čím to je.

mě by zajímaly ty světla. myslel jsem, že by to mohlo být způsobené jízdou na dromu. tam se musí světla zalepit. v ten okamžik je logicky v parabole větší teplo, neproudí na to přímo vzduch. ale možná je to blbost.
tak čím to kurwa je, hm? kupoval jsem funglovku, spadla mně při převozu v dodávce. tže ze zahození z jízdy to taky nebude.

Autor:  hOOrNeT [ pát 13. zář 2013 21:07:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

nemám Sko, tak to neznám. Ale nemůže to být konstrukční vada? Rozdílný ohřev ploch a jiná teplotní roztažnost = pnutí materiálu?

Autor:  Laco Laslo [ pát 13. zář 2013 21:17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Už jsem to tak koupil. Nevím co s tím ten talián co to měl předemnou dělal. Já mám praskliny jak na světle tak i na plexi. Vypadají podobně, takové jemné prasklinky, které podle mě nemají na svítivost vliv. Kdyby byly jenom na světle, tak je možné, že to bylo přelepené kvůli okruhu, jak psal Kawa a světlo se špatně chladilo,ale takto to vypadá na vadu materiálu. Kdyžtak zítra odfotím.

Autor:  Bacil [ sob 14. zář 2013 12:51:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Kawa píše:
Bacil_krapet tě vyvedu z omylu, že stačí KN filtr jen vyfoukat, viz:
http://www.motostar.cz/cz/eshop/9570-k- ... ej-cistic/


Hmm, asi sem to dělal blbě. No co už, čistič a olej nemám, tak muselo stačit vyfoukat. Na příští sezonu určo zakoupím.

Autor:  Laco Laslo [ sob 14. zář 2013 14:08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Tady nějaké foto, snad to je trochu vidět http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=122869

Autor:  shark [ ned 15. zář 2013 1:58:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

stafflik píše:
Pokud nechceš odpovidat tak neodpovidé. V podstatě už toť padly pomalu všechny otázky (kromě třeba spešl technickéch) a só na ně odpovědi. To chceš ať už se toť nikdo na nic netá a fórum umře? :shock:

jako zivit forum tim ze si nekdo nechce dat praci a odpovidat stale na ty same jiz xkrat zodpovezene otazky mi prijde ztrata casu, ale mozna nemate co lepsiho na praci ;-)
to je nesvat prakticky vsech for, lidi jsou proste liny hledat

Autor:  stafflik [ ned 15. zář 2013 11:43:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár servisních a provozních otázeček

Jo, to je fakt. Ale tak to prostě chodí. A jak už sem psal, pokud se ti na to nechce odpovidat tak neodpovidé a je to. Já to zas beru tak že doba de dál a to co se použivalo před pul rokem neznamená že už neni nic lepšiho. Pokud se nekdo ptá na věc co se momentálně probirá nekde ve vedléšim vlákně tak budiž. Jinak mě to netlači, přeskočim otázku a du dál. Odpovi nekdo kemu se chce...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/