Pojistky ti to odpalit nemusi

. Jsou dimenzovany na zkrat, ne na vyssi proud pri nejaky napetovy spicce / zvysenym napeti vinou vadnyho regulatoru.
Pokud ti varila baterka, muze to byt regulator. Jestli se ti podari motorku natocit, zmer napeti na baterce. Jakmile bude vyssi nez 14,5V, je v haji (predpokladam, ze mensi nez cca 13,8V tam nebude, soude dle symptomu). Druha moznost je zkrat nekde tesne za baterkou (hledej startovaci rele a jeho kontakty, museji mit takovou gumovou cepicku), ale to by ti zas neodpalilo zarovky.
Co se tyce regulatoru, tady mas postup z K3... nejak nemam po ruce manual na karbecovou, ale je to snad stejny.
http://www.imagehosting.cz/?v=regulator.jpgPotrebujes na to multimetr prepnutej na testovani diod (ukazuje v rozsahu 1-999mV, pozor na to

). Tam, kde je v tabulce hvezdicka, ti to ma ukazat nekonecno, resp. 1 (meris zavernej smer diody). Ostatni kombinace se musi pohybovat v danym rozsahu z tabulky. Pokud to bude mimo, shorela ti nejaka dioda a muzes ho vyhodit. Pouzitej regulator se da sehnat kolem 500Kc