Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 SV 650s 2000, Motorka zomrela počas jazdy...
Právě je sob 10. kvě 2025 6:53:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 12. bře 2014 12:04:32 
Offline
nováček

Registrován: stř 12. bře 2014 11:51:01
Příspěvky: 3
Zdravím chalani, mám suzuki sv 650s 2000, a taky problem... bol som na poslednej jazde minulú sezonu a mašina počas jazdy doslova umrela.. budíky a kontrolki zhasli, motor prestal isť, všetky svetla čo boli zapaté, tak v nich odpalilo žiarovky..... po zastavení som hned zacitil elektrolit z baterky. Tak som si povedal.. fajn, odjebalo baterku tak nahodim druhu a idem dom... no ked bracho prisiel s druhou baterkou, rozsvietili sa maximalne tak kontrolki.. motor ani za nič odpaliť, a ani po roztlačeni. tak dodavka a potupne domov.. Moja teori je taka že mi odišiel regler, pustilo plnu palbu do systemu a odpalilo tie žiarovky, vyvarilo baterku a taktiež CDI... Má niekto z vás s týmto už skusenosti ? prípadne ako by som mohol premerať CDI a regler... zatial diki :hello:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. bře 2014 15:32:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
No jako první to mělo odpálit pojistky . Ty byly všechny tuhé, nebo si je ani nekontroloval ? :D

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 13. bře 2014 0:56:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46
Příspěvky: 39
Pojistky ti to odpalit nemusi ;). Jsou dimenzovany na zkrat, ne na vyssi proud pri nejaky napetovy spicce / zvysenym napeti vinou vadnyho regulatoru.

Pokud ti varila baterka, muze to byt regulator. Jestli se ti podari motorku natocit, zmer napeti na baterce. Jakmile bude vyssi nez 14,5V, je v haji (predpokladam, ze mensi nez cca 13,8V tam nebude, soude dle symptomu). Druha moznost je zkrat nekde tesne za baterkou (hledej startovaci rele a jeho kontakty, museji mit takovou gumovou cepicku), ale to by ti zas neodpalilo zarovky.

Co se tyce regulatoru, tady mas postup z K3... nejak nemam po ruce manual na karbecovou, ale je to snad stejny.
http://www.imagehosting.cz/?v=regulator.jpg
Potrebujes na to multimetr prepnutej na testovani diod (ukazuje v rozsahu 1-999mV, pozor na to :) ). Tam, kde je v tabulce hvezdicka, ti to ma ukazat nekonecno, resp. 1 (meris zavernej smer diody). Ostatni kombinace se musi pohybovat v danym rozsahu z tabulky. Pokud to bude mimo, shorela ti nejaka dioda a muzes ho vyhodit. Pouzitej regulator se da sehnat kolem 500Kc

_________________
Modifikace na SV650S K3:
GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6
SV1000 - predni kolo/oska
Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008
Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 16. pro 2014 21:54:57 
Offline
nováček

Registrován: úte 16. pro 2014 13:51:03
Příspěvky: 1
Zdravim vas ja mam podobny problem gsxr 600 k6 s tym ze mi odpalilo vsetko svetla , smerovky, spinaciu skrinku , poistky, baterku aj regler. Vsetko som vymenil a po napojeni baterky mi regler zacal horiet. Nestretli ste sa s podobnym problemom?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 16. pro 2014 23:58:20 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6566
Bydliště: Praha
filtercom píše:
Zdravim vas ja mam podobny problem gsxr 600 k6 s tym ze mi odpalilo vsetko svetla , smerovky, spinaciu skrinku , poistky, baterku aj regler. Vsetko som vymenil a po napojeni baterky mi regler zacal horiet. Nestretli ste sa s podobnym problemom?

co je regler?

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 17. pro 2014 1:17:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Regler je regulátor.
Hele ,budeš muset projít asik celou instalaci,protoze tam máš někde kraťák na tvrdo.Bude to asi dost pakárna to hledat.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz