cauteee, tak konecne mam odpoved co bolo s mojou "zuzou"
no zistil som v prvom rade ze nieje servis ako servis....ale k motorke, tak aj napriek tomu ze v technicaku je zapisanych 52kW tak predsa ta mrcha bola priskrtena supatkami v karbikoch...najprv sa pomenili filter, sviecky a ponastavovali karburatory aj ked to je vec preco vravim ze nieje servis ako servis....dal som to najprv chalanovi ktory to robil a tvrdil ze je vsetko ako ma byt no motorka isla uplne rovnako tak mi to nedalo a napriek tomu ze som ho prosil aby pri rozoberani karburatorov prekontroloval aj supatka tvrdil ze su v poriadku take ake maju byt....tak som ju vzal do druheho servisu, mimochodom chalanisko co to robi ma skvely pristup k zakaznikovi, do ineho servisu uz nepojdem, a tak najprv prekontrolovali kompresiu - je ako na novom motore
- a az potom sa pustili do dalsich zalezitosti ohladom karbikov, neboli nastavene dobre podtlaky ani synchronizacia napriek tomu ze mi to robil chalanisko v podstate par dni predtym a uistoval ma ze je vsetko v poriadku ponastavovane....no napriek nastaveniam ani tak nesla a bola chudobna zmes tak potom zistili po opatovnom rozobrati karbikov ze supatka su na skrtenu verziu a ihla nastavena tiez tak.....momentalne cakam na nove diely pre otvorenie na plny vykon a potom dam vediet ako masina ide......cauteeee