|
Právě je sob 27. dub 2024 16:51:41
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
ivan
|
Napsal: pát 11. bře 2016 21:58:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
zbytok motorky je prave v pohode, hrdza je este na zadnom tlmici (tiez hentake hrdzave bodky vsade) a spojnici vyfukov s motorom a to je vsetko. Ram je bez hrdze, nikde nic. Akoby tie vidlice k tej motorky nepatrili.. Inak som to vylestil silichromom, hrdza zisla, ale tie bodky tam zostali, skusim to dolestit tym smirglom. Kde kupujes taky jemny? Viem, ze minule som mal problem zohnat jemny smirgel a ani som to nakoniec nikde nenasiel. Ta konzola drziaca svetlomet sa da dat dolu aj bez sundavania vidlic?
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: sob 12. bře 2016 9:50:38 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
běžně v obchodech barvy/laky. Pro sundání konzoly musíš dát dolu vidlice, ale není na tom vážně nic složitého a zvládne to kde kdo Stačí mít třeba hák ve stropě, ke kterému si kurtami motorku přizvedneš a je to Když už je budeš mít sundané, vyměň olej ve vidlici. Pokud ta vidle je neudržovaná takhle z venku, vevnitř to musí být ještě větší hitparáda.
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: pon 14. bře 2016 21:01:00 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Kamoš má podozrenie, či to nie sú napodobeniny z číny za pár korún. Fotky som nahral sem http://imgur.com/a/rHYTE , vidno tam aj ako je hrdzavý zadný centrál. Aj u vás vyzerá centrál takto po 10 rokoch? Na predných vidliach som našiel tieto čísla S360 00 R a na druhej S360 00 L. Neviete čo tieto čísla znamenajú, či sa z nich nedá vyčítať niečo užitočné? A ako by som mohol overiť, či sú vidle a centrál originál od Suzuki a ideálne ktorý ročník, je na nich niečo niekde vyrazené, podľa čoho to ide poznať? Dík za každý názor.
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: úte 15. bře 2016 16:07:59 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Dost bych se divil kdyby si je měl z nerezu. Bude to ocelová trubka pochromovaná tvrdochromem. Stejny jak jakákoli pístnice k hydraulice...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: úte 15. bře 2016 16:23:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
ivan píše: Kamoš má podozrenie, či to nie sú napodobeniny z číny za pár korún. Asi tě zklamu, ale zadní centrál je origoš. Suzuki dost šetřila a on už z výroby vypadá dost lacině, natož po pár letech, když je špinavý a začíná oxidovat. Ale i ten zadní svod od motoru máš nehezky zoxidovaný, nemáš to dovoz někde od moře? Nebo s tím nejezdil někdo v soli? Nicméně je teď už tohle všechno jedno, motorku jsi s tím koupil, tak se s tím musíš vypořádat. Já bych dal menší rozborku a vše řádně očistil, rozleštil a pravidelně se o tyto povrchy staral. Stafflik má pravdu. Z tohoto důvodu jsem také psal o rovnání vidlic, tím by se mohla vrstva chromu narušit a výsledkem by bylo přesně to co tam máš. A ty čísla, co tu píšeš, ty jsi stejně četl na spodní části vidlice, ne? Kdyby to někdo měnil, tak se mění jen trubky (v případě, že spodky nejsou na sračky). A na tvou otázku - ne, nikdy jsem na SVčku neměl nic rezatého. Na to jsem ji měl až moc rád
|
|
Nahoru |
|
|
Widow
|
Napsal: úte 15. bře 2016 21:36:37 |
|
|
nováček |
Registrován: ned 28. čer 2015 11:56:18 Příspěvky: 4
|
Ahoj, kupoval jsem loni od kamaráda SV 650N z roku 2006. Měla najeto jen okolo 25000km, ale tím jak stála 4 roky v kůlně a vůbec na ní nejezdil, tak přední vidle orezlé jako u tebe. Orezlej byl i ten rámeček z chromu okolo světla. Koupil jsem na to od sonaxu nějakou pastu na chrom a šlo to krásně dolů i rukou. Pouze na spojce svodů a výfuku budu muset použít mechanizaci - ta rez rukou dolů sundat nejde. Jedinej problém byl, že korodující železo má větší objem a na vidlích byly jakoby puchýřky v chromové vrtsvě - pár jsem jich přehlédl vzadu na funkční části a ty potvory prořízly gufero a to začalo prosakovat - tak jsem je sundal zbrousil opatrně pilníčkem na nehty (jemnější jsem doma nenašel ) a přebrousl znova pastou na chrom, vyměnil gufera, olej a zase jako nové. Na zimu jsem natřel vrstvou oleje a teď co jsem koukal jsou stále bez stopy rzi.
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: stř 16. bře 2016 12:53:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
hOOrNet, dobre si to odhadol, je to dovoz z Talianska. Takto vyzera ten zvod po vylesteni silichromom, predtym to bolo este horsie. A nad tymto miestom smerom k motoru je ocelova objimka a ta tam je uplne privarena, nepomohla ani hruba sila Zaujimave, ze zvod z predneho valca sa krasne leskne po vylesteni, je tam len taka jemna patina. Tie cisla, co som pisal, su zo spodnej casti vidlic. A ako sa staras o zadny central, ked ho nemas hrdzavy? Widow, dik za skusenosti. Tiez sa chystam ich dat dolu a obrusit to 2000 smirglom. Mam tam presne tie "puchyrky" ako pises, len nastastie nie vo funkcnej casti vidle. Ale stale tam vidno na tej vidli take cierne bodky, aj ked si to vylestil, nie? Ja som to vylestil silichromom a zostali tam cierne bodky miesto hrdzavych. Uvidim, co to urobi po tom smirgli..
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
hOOrNeT
|
Napsal: stř 16. bře 2016 19:59:34 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
smirkem to ber jemně, po větší ploše a nedři to jen na jednom místě, ať nejdeš moc do hloubky a nemáš tu povrchovku úplně pryč. Lokální pitting ti po té oxidaci zůstane, nelze se ho zbavit. Nejlepší péče o zadní centrál je jeho výměna Nekecám. Ten ze zx10r je parádní
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: stř 06. dub 2016 18:47:38 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Tak som sa dostal k tým vidliciam, boli v strašnom stave. Pripájam fotku tesnení, vidlíc a klzného krúžku (slide metal). To jedno tesnenie nešlo vyklepať, tak bolo treba použiť silu a zodrala sa čiastočne teflónová vrstva z klzného krúžku. Treba ho vymeniť? Brúsil som tie vidlice 2000 šmirglom, ale moc to nešlo. Jedine to hrdzu zodralo, ale je to furt hrbolaté a hnusné. Nedá sa to niečím zatrieť, nech sa to trochu stratí? Nová tyč stojí 9000, na to sa môžem... http://imgur.com/a/vIEFH
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: stř 06. dub 2016 20:22:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Je to navrchu medzi upnutiami na brýlach, takže to ničomu nevadí, len oku. Vo funkčnej časti sú naštastie v pohode. Inak díval som sa na spodnú časť vidlíc, kde to býva prasknuté po náraze a vyzerajú bez poškodenia. Jedine že by niekto vymenil tie vrchné tyčky, to si viem predstaviť, že za 18 000 (neorigo by 2 stáli 10 000) sa to niekomu vyplatilo.
Ešte aby som doplnil stav, tak olej smrdlavý humus a bolo ho tam dokopy tak pol litra miesto celého litra, navrchnu vidlíc hrdza z tých tesnení všade, jedna poškodená prachovka zospodu, tiež hrdzavá. Časom sa chcem pustiť do ložísk hlavy riadenia, ale mám strach, čo tam objavím...
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 07. dub 2016 9:02:32 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
ivan píše: Je to navrchu medzi upnutiami na brýlach, takže to ničomu nevadí, len oku. Vo funkčnej časti sú naštastie v pohode. Inak díval som sa na spodnú časť vidlíc, kde to býva prasknuté po náraze a vyzerajú bez poškodenia. Jedine že by niekto vymenil tie vrchné tyčky, to si viem predstaviť, že za 18 000 (neorigo by 2 stáli 10 000) sa to niekomu vyplatilo.
Ešte aby som doplnil stav, tak olej smrdlavý humus a bolo ho tam dokopy tak pol litra miesto celého litra, navrchnu vidlíc hrdza z tých tesnení všade, jedna poškodená prachovka zospodu, tiež hrdzavá. Časom sa chcem pustiť do ložísk hlavy riadenia, ale mám strach, čo tam objavím... Aspoň že tak...udělej normální repas tlumičů a budeš mít pokoj. Jinak...nové by asi nebyly nutné, stačí vyprané v perwollu Třeba zde: http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 39355.htmlOčividně předchozí majitel(é) zanedbával údržbu, takže strach nestrach udělěj i ten krk řízení. Já jsem měl podobné zážitky s CBF, po pár problémech jsem se pustil do "GO" a byl jsem moc rád, že jsem tak udělal.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|