|
Právě je stř 08. kvě 2024 2:02:23
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dan
|
Napsal: sob 28. kvě 2016 19:04:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 03. lis 2015 9:53:22 Příspěvky: 21 Bydliště: Brno
|
Cau, dneska jsem to byl trosku provetrat a nekdy se mi stane, ze kdyz mam hozenej neutral a chci vytocit motor jeste nez ho vypnu, tak tesne nez stihnu prudceji otocit plynem tak mi to chcipne, coz se driv nestavalo. Pak kdyz chci hned na to nastartovat, tak motor skoro nechce naskocit a musim pridat trosku plynu... Taky v zatacce pri podrazeni z 2 na 1 mi chcipla. Nevite cim by to mohlo byt?
_________________ SV650 2005 naháč
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: sob 28. kvě 2016 21:35:12 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Jaky máš volnoběžny otáčky?
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 8:23:40 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Mě občas chcípne při odjezdu z garáže - tzn když je studená. Pravda, že volnoběh na studený mám kolem 1000.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 8:45:08 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Dan píše: Cau, dneska jsem to byl trosku provetrat a nekdy se mi stane, ze kdyz mam hozenej neutral a chci vytocit motor jeste nez ho vypnu, tak tesne nez stihnu prudceji otocit plynem tak mi to chcipne, coz se driv nestavalo. Pak kdyz chci hned na to nastartovat, tak motor skoro nechce naskocit a musim pridat trosku plynu... Taky v zatacce pri podrazeni z 2 na 1 mi chcipla. Nevite cim by to mohlo byt? podřazuješ v zatáčce? v zásadě bych doporučil řadit před, nájezd už se zařazaným kvaltem, se kterým točku projedeš.....až na výjezdu řadit nahoru podřadit v zatáčce, ještě v náklonu....to smrdí..... jinak k otáčkám...začal bych seřízením výšky otáček na teplém motoru
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 8:45:39 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Hasha píše: Mě občas chcípne při odjezdu z garáže - tzn když je studená. Pravda, že volnoběh na studený mám kolem 1000. to je málo, ne? kolik máš na teplé?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 8:49:34 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Kawa píše: Hasha píše: Mě občas chcípne při odjezdu z garáže - tzn když je studená. Pravda, že volnoběh na studený mám kolem 1000. to je málo, ne? kolik máš na teplé? Když má provozní, tak má přesně 1300. Když je studená, tak to motá kolem těch 1000.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Dan
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 11:13:06 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 03. lis 2015 9:53:22 Příspěvky: 21 Bydliště: Brno
|
stafflik: kolem 1500
Kawa: spatne napsany, podradil jsem pred zatackou, a pritom mi chcipla.
Jinak nejspis uz asi vim cim to je, konektor na chcipaku v riditkach je zrejme trosicku vysunutej, mrknu na to ted.
_________________ SV650 2005 naháč
|
|
Nahoru |
|
|
Dan
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 19:13:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 03. lis 2015 9:53:22 Příspěvky: 21 Bydliště: Brno
|
tak oprava, volnobezny otacky jsou kolem 900 i pri zahratym stavu... konektor skutecne trosku vysunutej byl, a je fakt ze mi to dnes uz za jizdy nechciplo.
_________________ SV650 2005 naháč
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 19:54:52 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
900 na zahřátym je málo. Polaď si to.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 19:59:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Dan píše: tak oprava, volnobezny otacky jsou kolem 900 i pri zahratym stavu... konektor skutecne trosku vysunutej byl, a je fakt ze mi to dnes uz za jizdy nechciplo. nevim jak na 650, ale litr by měl mít otáčky na teplým motoru 1100 - 1300 900 je rozhodně málo....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Dan
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 23:17:49 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 03. lis 2015 9:53:22 Příspěvky: 21 Bydliště: Brno
|
co znamena "polad si to"? co s tim? jde o rok 2005
_________________ SV650 2005 naháč
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 30. kvě 2016 7:32:00 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Dan píše: ted z toho nebudu spat Žádná trága, tak psali chlapy nahoře...seřiď volnoběh. Každopádně uživatelskou příručku si 100% pročti...to je povinná literatura a alfa-omega pro trvalý vztah se svojí kráskou Jestli umíš anglicky, tak si stáhni i servisní manuál. Je to pořádná bichle, tak ho minimálně prolistuj...ať máš přehled co tam je. A až pak budeš řešit něco složitějšího, víš kam se podívat
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
stafflik
|
Napsal: pon 30. kvě 2016 12:42:33 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Nehledé v tym problém. Zahřáté motor a točiš šróbkem na jednu nebo druhó stranu. Nic to néni...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
|
Dan
|
Napsal: pon 30. kvě 2016 23:11:06 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 03. lis 2015 9:53:22 Příspěvky: 21 Bydliště: Brno
|
tak jo pratele, skutecne to bylo nizkyma otackama na volnobeh, vse vali jak ma ani by me nenapadlo jak moc snadny to je, je to fakt dobre udelanej user-friendly bike, kdo by to byl rekl
_________________ SV650 2005 naháč
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|