|
Právě je sob 10. kvě 2025 7:12:20
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
zimandl
|
Napsal: ned 17. črc 2016 12:14:39 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 24. čer 2013 18:42:28 Příspěvky: 14
|
Zdar lidičky potřebuju pomoci. Včera se mi stalo, že jsem jel a když jsem tam dal trojku a přidal plyn, tak to chvilku jelo a najednou jako kdyby to vyskočilo do neutrálu a od tý doby ta trojka nejde zařadit. Ostatní rychlosti jdou v pohodě. Je mi jasný, že budu muset rozpůlit motor a zjistit jestli je asi ohlá vidlička nebo šptná převodovka. Problém je v tom, že nemám prostor,, kde bych to omhl udělat a na parkovišti před barákem je to takový blbý. Navíc na to neni moc času. Nevíte někoho v okolí Berouna nebo Příbrami, kdo by byl schopnej a ochotnej buď s tim pomoct nebo to udělat za nějakej peníz? Jedná se o rok 2005 Díky moc
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: ned 17. črc 2016 13:47:31 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
3ku (naprázdno) a další kvalty nahoru tě to nechá zařadit? Nebo se na a přes 3ku už nedostaneš? V každém případě na ní dál nejezdit, aby sis pak ještě víc nevydělal.
Pak dej vědět, co to bylo...
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
zimandl
|
Napsal: ned 17. črc 2016 16:19:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 24. čer 2013 18:42:28 Příspěvky: 14
|
Trojka jede naprázdno a dalsi kvalty jedou normalne.
|
|
Nahoru |
|
 |
zdenysrx6
|
Napsal: ned 17. črc 2016 17:09:16 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
zlomena ,nebo ohla vidlička
|
|
Nahoru |
|
 |
zimandl
|
Napsal: pát 08. pro 2017 18:09:22 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 24. čer 2013 18:42:28 Příspěvky: 14
|
Hehe. Zdravim po takový době. Už vim čim to je. Neni to vidličkama ale převodovkou. povedlo se mi ulomit ty výstupky co se zasouvaj do druhýho kola zboku. Bohužel už rok to leží známýmu rozdělaný  Doufám, že mi to do jara složí. Abych nezakládal nový vlákno, tak bych se rád zeptal jestli má cenu měnit preventivně gufera a ložiska v motoru. Rozvody a vůle ventilů chci dělat na 100%. Jenom nevim jestli i ty ložiska s guferama. Přece jenom si řikám, že když do něčeho hrabat nemusim, tak to nedělám. Jenom připomínám, že motor má 50 000 km. Případně, co by jste poradili abych tam udělal aby ještě jednu takovou porci vydržel.
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: čtv 14. pro 2017 9:21:04 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Budu předpokládat, že tomu ty a/nebo známý rozumíte.
Když máš rozdělanou převodovku, zkoukněte stav vidliček, pokud jsou ubroušené, tak vyměnit. Dále pak ozubená kola jestli nemají ty výstupky na boku moc ohlodaný/obroušený...pak také vyměnit. Mimochodem by to znamenalo, že s tím jezdilo prase anebo má (mnohem) víc, než 50t km.
Gufera....napadá mě snad jenom gufero na výstupní hřídeli a gufero kolem spojkové tyče (aspoň u litru často sákne). Pokud nejsou drahé, tak vyměň všechny (včetně gufera kolem tyče řazení).
Rozvody jsou celkem nesmrtelný. Pokud nejsou extra vytahaný (a napínáky to poberou), tak bych to neřešil. Pokud si chceš motorku ještě delší dobu nechat a chceš mít extra jistotu, tak klidně vyměň.
Ložiska neporadím...nejsem mechanik. Ale neslyšel jsem, že by se měnily jindy, než při GO.
EDIT: Zkus zavítat na Facebook do skupiny a poptat se...je tam třeba Zdenda D. nebo Petr A., oba zkušení mechanici. Zdenda sem na fórum občas chodí.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Rolda89
|
Napsal: úte 19. pro 2017 13:19:13 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 09. lis 2014 19:00:23 Příspěvky: 73
|
Ahoj, vyměnil bych ještě gufero u řadící hřídele, ložiska to je otázka, ale na 50tisících bych na ně mrknul a spíš je nechal, vidličky určitě proměřid podle návodu, plus jestli nejsou ohlý, vyměnit to špatný kolo a ještě koukni na dvojkový a čtyřkový kolo, co se nachází na výstupní hřídeli, mývají hodně ometený hrany, dvojkový bych vyměnil projistotu, většinou začne první zlobit, stopro nový o-kroužky na mazacích kanálech mezi karterama, vyčistit sací sýtko, rozvoďáky bych osobně vyměnil, můžeš je tam dát v kuse a neřešit nýtování, jsou to dva litry na víc.. i když na tomhle nájezdu budou tak v 1/2-3/4 zivotnosti
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|