|
Právě je ned 19. kvě 2024 17:01:14
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
čajda
|
Napsal: stř 23. kvě 2018 15:10:48 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 08. led 2018 10:26:19 Příspěvky: 16
|
Zdar ve spolek. Prosim o radu.
Kdyz se razantneji rozjedu treba z krizovatky a dam tam dvojku, tak sem tam vyskoci na neutral, sem tam to udela i trojka, mozna i ctyrka. Skoci jakoby do mezipolohy a je tam jakoby neutral. Dokonce mam i pocit, ze kdyz nekdy jen lehce potlacim do radicky tak tam skoci "neutral" mezi vyssina rychlostma jako 3,4 a 5.
Neco je spatne v prevodovce, ale co?
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 24. kvě 2018 6:27:47 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Buď to špatně kopeš (malou silou) nebo je něco špatně.
Předpokládám, že B je správně. Takže koukni jak máš zapojené přepákování u řadičky....a to: páka na řadící hřídeli (z motoru) musí být pokud možno kolmo na táhlo, co spojuje tu páku s konzolí stupačky a řadičkou. Je tam tísícihran, dá se povolit stáhnout pootočit nasadit. Čím víc to není kolmo, tím hůř to řadí...respektive tím delší pohyb řadičky musíš udělat, aby jsi úspěšně dal jinou rychlost.
Pokud tohle nepomůže, pak ovládací mechanismus uvnitř převodovky (vygoogli "gear selector"). Dá se myslím taky seřídit...jsou tam nějaké vůle pro řazení nahoru a dolů...ty by měly být stejné, jinak to dělá neplechu. Nevím jak 650, ale 1000 má na to samostatný kryt motoru (za ozubeným kolem) a dá se na to kouknout.
Když to nepomůže, tak mě pak napadají snad jenom obroušené vidličky anebo ohlodaná kola = půlit motor, jinak nezjistíš co s tím je.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
čajda
|
Napsal: čtv 24. kvě 2018 20:32:16 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 08. led 2018 10:26:19 Příspěvky: 16
|
Diky za radu. Podivam se na to.
|
|
Nahoru |
|
|
čajda
|
Napsal: ned 27. kvě 2018 18:59:38 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 08. led 2018 10:26:19 Příspěvky: 16
|
Pokud jsem to pochopil spravne, tak jsem to snad spravne udelal pojedu az zitra tak dam vedet, jestli to pomohlo. Puvodne: Příloha:
pred.png [ 559.8 KiB | Zobrazeno 6155 krát ]
Po mem zasahu: Příloha:
po.png [ 571.22 KiB | Zobrazeno 6103 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 10. črc 2018 10:54:50 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jo, to je ono...tak by to mělo vypadat. Jenom si dotáhni tu hřídelku (měly by tam být závity mezi oběma kloubovými spojkami), aby se ti řadička posunula zpátky nahoru, kde jsi ji měl před tím.
Pokud nepomůže, tak doporučuji servis.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
RASíček
|
Napsal: čtv 12. črc 2018 14:32:18 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Ještě před zoufalou návštěvou servisu určo nic nezkazíš výměnou oleje za jinej typ, pokud už´s tak neučinil...
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
|
čajda
|
Napsal: stř 24. říj 2018 17:06:18 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 08. led 2018 10:26:19 Příspěvky: 16
|
Zdar, sorry za pozdni odpoved. Nezlepsilo se to. Zkusim dat na jaro jiny olej.
Dik za rady.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|