|
Právě je sob 17. kvě 2025 4:12:42
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Honcek
|
Napsal: ned 03. bře 2019 16:41:33 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 27. dub 2018 16:50:08 Příspěvky: 22
|
Zdarec. Měl by tu jednu technickou  Všiml jsem si, že mi sahara spíná až někde kolem 106° což mi přijde už moc vysoká teplota. Dal jsem tedy fungl nové čidlo, ale stejně to v uvedeném rozmezí 95-100° nespíná. Přes 103°už jsem to radši vypnul a nezkoušel v kolika to tedy sepne. Pokud vyřadím spínač a propojím konektor větráku, tak běží normálně. Takže mi z toho vychází, že by bylo špatné i to nové čidlo, nebo může být problém někde jinde a tady bych ocenil nějaké vaše poznatky a nápady  Žádnou zkoušečku, jak otestovat funkčnost čidla nemám.. Díky za případné tipy
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pon 04. bře 2019 15:06:23 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Čauec, nevím jak SV650, ale SV1000 spíná ventilátor standardně kolem 105°C. Je to i někde v manuálu uvedený. Já jsem si jednou nehodě nezkontroloval ventilátor, byl zaseknutý a netočil se. Pak jsem při jízdě v koloně dokonce měl 110°C než jsem to odstavil.
Jinak termostat jako takový myslím spíná kolem 85°C. Tedy...od 85°C to běží přes chladič, jinak po vnitřním okruhu (jenom motor).
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Honcek
|
Napsal: pon 04. bře 2019 17:45:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 27. dub 2018 16:50:08 Příspěvky: 22
|
Dik za koment.. tak to ještě párkrát zkusim v kolika to sepne (jestli vzdycky ve stejne teplote). Kapalina je nova, je to proplachnuty. Jeste me napadlo, jestli treba neukazuje spatne cidlo teploty - ze ktereho jde info na displej - ale to uz je asi moc konspiracni teorie  Jo a termostat pousti do radiatoru v 93° Pamatujete si nekdo, v kolika vam sahara spina?
|
|
Nahoru |
|
 |
RASíček
|
Napsal: pon 04. bře 2019 21:45:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Na 650N K4 mě větrák vždycky vyděsí ve 101st.
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: úte 05. bře 2019 8:18:29 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Teplota na budíku je posílána z řídící jednotky. Ta ji zjišťuje z teplotního čidla (CTS) u termostatu. Sahara je ovládána el. "termostatem" přímo na chladiči. Tedy moment kdy ti sepne ventilátor se může pokaždé lišit třeba o 1°C. Ale jo, zkoukni to. Případně stáhni servisní manuál a koukni, jak se ta čidla mají testovat...pro případ, že bys to chtěl proměřit.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: úte 05. bře 2019 17:01:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Ze servisního manuálu: Standard (OFF-ON): Approx. 105 °C (221 °F) (ON-DOFF): Approx. 100 °C (212 °F)
Jak píše Hasha. Může se to lišit o 1°C. Mě spoští při 104°C a vypíná 99°C.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: pát 08. bře 2019 17:38:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Psal jsi, že ti sepne ve 106°C. To je správně. V manuálu je při 105°C spuštění sahary. Jediné co vyzkoušej. Zda ti nové cidlo spina, tak jak má. Pokud ti ve 108°C nesepne saharu, tak vypni moto a máš jasno, že máš něco špatně. Už se mi loni stalo, že mi sahara v kolonach nesepnula a měl jsem 112°C. Na dalších svetlech už fungovala tak jak má. Nevím co to bylo, ale stalo se. Asi nějaká oxidace v kontaktech.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Honcek
|
Napsal: stř 13. bře 2019 20:11:08 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 27. dub 2018 16:50:08 Příspěvky: 22
|
U 650 je v servisnim manualu: Spinani cidla vrtule 98°C a vypínání pri 92°C Termostat by mel otvirat v 88°C Zkusim jeste vymenit cidlo, ktere ukazuje teplotu na budiku a uvidim jestli treba tam neni nejake zkresleni. Jinak se v tom radsi vrtat nebudu a pockam jak se to bude chovat az prijdou hicaky. Pak uz by zbyval jen ten termostat. Mimochodem nikde se mi nepodarilo najit, jaky termostat tam je - nejake OEM cislo, podle ktereho by se dal objednat. (na depotu je za zbytecny ranec a urcite se da jinde sehnat adekvatni alternativa. Takze pokud nekdo vite jaky typ termostatu tam je, tak budu za informaci rad. (K6) Díky 
|
|
Nahoru |
|
 |
AppleMag
|
Napsal: čtv 02. kvě 2019 12:29:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. bře 2019 11:24:08 Příspěvky: 54
|
ahoj mě na SV1000S spína na 104°C
_________________ AppleMag
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|