|
Právě je ned 27. črc 2025 22:10:01
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
PAJKA
|
Napsal: stř 28. kvě 2008 22:50:14 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 28. kvě 2008 22:32:44 Příspěvky: 1
|
Čau všichni.
Prosím, potřebuju pomoc a radu.
Mám problém. Jedu, jedu a naráz mi začne kuckat mašina. Otáčkoměr má nějaké výkyvy, začne to střílet. Pak to zdechne. Po schládnutí to opět naskočí, ujedu pár kilometrů a zahřátí top znova přestane fungovat. Motor nejede ani na jeden válec a svíčky hodí jiskru jen někdy.
Co s tím? Svíčky nové, fajfky jsou dobré. Poraďte prosím.
Pajka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 28. kvě 2008 23:55:40 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
PAJKA píše: Čau všichni.
Prosím, potřebuju pomoc a radu.
Mám problém. Jedu, jedu a naráz mi začne kuckat mašina. Otáčkoměr má nějaké výkyvy, začne to střílet. Pak to zdechne. Po schládnutí to opět naskočí, ujedu pár kilometrů a zahřátí top znova přestane fungovat. Motor nejede ani na jeden válec a svíčky hodí jiskru jen někdy.
Co s tím? Svíčky nové, fajfky jsou dobré. Poraďte prosím.
Pajka Sice to pisu porad dokola, ale tak treba to bude no - zkontroluj kontakty na baterce zda jsou radne utazeny!!! ewansovi to delalo presne to sami a bylo to povolenejma kontaktama....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Badboybiker
|
Napsal: čtv 29. kvě 2008 13:03:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 07. dub 2008 19:36:16 Příspěvky: 64 Bydliště: Příbor
|
Já se chci taky zeptat. přivezl jsem si SV ze servisu kde mi namontovali škrtící sadu na 25kw...přivezl jsem to domů všechno vpoho-protože byla teplá. Ale teď jak mi to seřídili mi hůř startuje. vždycky jak dám sytič a nastartuju tak asi 4sekundy kolísají otáčky kolem 1500, někdy to zdechne. a pak to najednou vyletí na těch normálních 3000. čím to?  darmožrouti jedni...člověk jim tam nasolí za hodinu 500. a oni to nevyskouší za studena.
_________________ laďák RP exthaust racing,sportovní filtr K&N, plexi Puig, klín ermax, kryt chladiče, mordé reflexní proužky, panceř. hadice, WP pružiny-tvrdší
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 29. kvě 2008 15:59:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ježíš člověk aby se bál jet do servisu! Chtěl jsem si tam teď zajet při 13 tis. čistě kvůli razítku při prodeji, ale teda nevím nevím.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: čtv 29. kvě 2008 16:25:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
Badboybiker píše: Já se chci taky zeptat. přivezl jsem si SV ze servisu kde mi namontovali škrtící sadu na 25kw...přivezl jsem to domů všechno vpoho-protože byla teplá. Ale teď jak mi to seřídili mi hůř startuje. vždycky jak dám sytič a nastartuju tak asi 4sekundy kolísají otáčky kolem 1500, někdy to zdechne. a pak to najednou vyletí na těch normálních 3000. čím to?  darmožrouti jedni...člověk jim tam nasolí za hodinu 500. a oni to nevyskouší za studena. Já bych se v tom servisu stavil a sdělil jim že po namontování škrtící sady nějak zlobí, což před tím nedělalo, uvidíš co ti na to řeknou. Jak praví klasik "líná huba holý neštěstí" 
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: čtv 29. kvě 2008 20:19:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Jimbo píše: PAJKA píše: Čau všichni.
Prosím, potřebuju pomoc a radu.
Mám problém. Jedu, jedu a naráz mi začne kuckat mašina. Otáčkoměr má nějaké výkyvy, začne to střílet. Pak to zdechne. Po schládnutí to opět naskočí, ujedu pár kilometrů a zahřátí top znova přestane fungovat. Motor nejede ani na jeden válec a svíčky hodí jiskru jen někdy.
Co s tím? Svíčky nové, fajfky jsou dobré. Poraďte prosím.
Pajka Sice to pisu porad dokola, ale tak treba to bude no - zkontroluj kontakty na baterce zda jsou radne utazeny!!! ewansovi to delalo presne to sami a bylo to povolenejma kontaktama.... Taky sem si vzpomel,uplne stejny priznaky,dotahni kontakty na baterce....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Badboybiker
|
Napsal: čtv 29. kvě 2008 21:31:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 07. dub 2008 19:36:16 Příspěvky: 64 Bydliště: Příbor
|
SV Mušketýr píše: Badboybiker píše: Já se chci taky zeptat. přivezl jsem si SV ze servisu kde mi namontovali škrtící sadu na 25kw...přivezl jsem to domů všechno vpoho-protože byla teplá. Ale teď jak mi to seřídili mi hůř startuje. vždycky jak dám sytič a nastartuju tak asi 4sekundy kolísají otáčky kolem 1500, někdy to zdechne. a pak to najednou vyletí na těch normálních 3000. čím to?  darmožrouti jedni...člověk jim tam nasolí za hodinu 500. a oni to nevyskouší za studena. Já bych se v tom servisu stavil a sdělil jim že po namontování škrtící sady nějak zlobí, což před tím nedělalo, uvidíš co ti na to řeknou. Jak praví klasik "líná huba holý neštěstí"  mnoo jasný, skočím tam..ještě jsem tam neměl cestu..ale raději mi někdo poradte..asi jen seřízení karbeců 
_________________ laďák RP exthaust racing,sportovní filtr K&N, plexi Puig, klín ermax, kryt chladiče, mordé reflexní proužky, panceř. hadice, WP pružiny-tvrdší
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|