Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 !!!kolísá volnoběh_ motor zhasne_ co s tím?? RADA???
Právě je pát 25. črc 2025 16:45:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 22:44:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Zdravím všechny,
mám následující problém...

Namontuju laďák i se svody.
Volnoběh stoupl z nastavených 1300rpm na 1500rpm. Nic neobvyklého.
Celej nadrženej to jdu projet.

Po 100km bez problémů tankuju na pumpě "NO NAME"
Už při příjezdu ke stojanu začal volnoběh mírně kolísat...
Natankoval jsem asi 7l a jel domů...

Na první křižovatce po 10km mi motor po vymáčknutí spojky zhasl.
Nešel nahodit bez přidání plynu, jen lehce lapal, ale nerozněhl se.

Usoudil jsem že by to mohl být nekvalitní benzín.

Po nastartování pod plynem motor normálně drží otáčky , necuká nestřílí, jen na volnoběh kolísá až zhasne....

Problém nevyřešilo ochlazení motoru, provozní teplota běžná...

Jel jsem 400m na SHELL kde jsem dobral plnou...
Už po příjezdu ke sotjanu volnoběh krásně drží..
Natankuju, odjedu, volnoběh v pořádku,,, žádná ztráta výkonu, ani vynechávání válce...

Po dalších 10km se problém opakuje... volnoběh nedrží, kolísá mezi 500 a 1300rpm než zhasne..

Po lehkém přidání plynu jede bez obtíží klidně na 2000rpm.... ale po zavření plynu opět kolísá a zhasne...

S tím jsem dojel 3km domů... problém přetrvává...

Jedště v noci jsem vytáhl benzín a kontroloval přítomnost vody... Plaivo bylo naprosto čisté.

Nejsem teď přítomen u motorky a budu to řešit až v pondělí..

Výměnou svíček... stávající mají minimálně 16000km, seřízením ventilových vůlí které jsou na spodní hranici tolerance a již jdou slyšet.

Taky vyměním vzduchový filtr za K&N...

Divné je, že to dělá tak nepravidelně... chvíli jede bez porblémů, volnoběh drží.... potom ani rana...

Napadá někoho čím by to mohlo být?

Vsázím na elektroniku, jenže v té jsem lama...

Kamarád bral stejnen benzín baz problémů, teplota motoru normální, zvuk motoru normální...

Budu rád za každou radu, co proměři či zkontrolovat...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 22:56:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 410
Bydliště: okr. Olomouc
No já myslím, že by jsi měl začít u těch svíček, bude to souviset s občasným vynecháváním jednoho válce.

Takže pokud ne svíčka tak bych hledal chybu asi v elektrice.

Nemáš při tom vynechávání studenější některý ze svodů - podle toho poznáš se kterým válcem je problém (přední se ale náporem vzduchu chladí lépe, takže to může být za jízdy zkreslené).

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 22:59:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
mozna blbost ...... ale zkousel jsi to natocit s otevrenou nadrzi? ... jestli nemas ucpan odvetrani nadrze a nedela se ti tam "podtlak"? Nemas spuchrelou podtlakovou hadicku otevirajici ventil paliva? zkousel bych tyhle jednoduchy varianty ... svice tam mas jaky? klasicky bo iridiovky?
ladak jsi daval jen koncovku?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 23:01:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
po neúspěchu s benzínem taky sázím na to že na nízký otáčky svíce bude nepravidelně zapalovat...

Je to první varianta...

Má někdo další nápady? abych toho mohl při neúspěchu jedné alternativy prověřit další...

Mimochodem, mám všechny dostupné konektory prostříklé kontaktolem a i svíce, fajky, RJ... prostě vše kam se dá alespoň trochu dostat...

Baterie je v pořádku, kontakty dotažený..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 23:03:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mateSAS píše:
mozna blbost ...... ale zkousel jsi to natocit s otevrenou nadrzi? ... jestli nemas ucpan odvetrani nadrze a nedela se ti tam "podtlak"? Nemas spuchrelou podtlakovou hadicku otevirajici ventil paliva? zkousel bych tyhle jednoduchy varianty ... svice tam mas jaky? klasicky bo iridiovky?
ladak jsi daval jen koncovku?

laďák i se svody, komplet od MIVV.
S tou otevřenou nádrží jsem to nezkoušel, ale žádnou ani trochu zpuchřelou hadičku jsem tam nikdy neobjevil, každopádně to taky zkusím.
Svíce obyč standartně doporučovaný NGK CR8E

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 23:08:59 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
neni to zavisle n natoceni riditek? ... by mohl byt nakej kratas od chcipaku ... dela to za jizdy s kvaltem? by mohl byt volnej policajt a pri properovani se vypnout zapalko ...

CR8E je s odrusovacim odporem .... mohl odejit ten ... obcas se to stava ....

eeeeeeh, jestli mas teda komplet svody, tak je to "jen" chudy (KNkem bys to jeste vic zhorsil .... zkus nejakym stylem trosku omezit pristup vzduchu do airboxu - tim to zase obohatis - samozrejme jen zkusebne, ne to tak mit natrvalo) ... mas tam zapojenou lambda sondu? bo misto ni O2eliminator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 23:10:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
kolik jsi s tema ladenyma svodama uz najezdil? nezloutnou nejak moc?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. črc 2008 23:40:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
problém je v tom, že je to chvíli naprosto v pohodě a chvíli to zase blbne....

pod plynem to jede docela normálně, nepoznatelně...

dělá to i za stojícího motocyklu i za pohybujícího se... natočení řidítek nemá vliv, ale ještě to všechno prověřím pro klid duše, mohl jsem to přehlédnout...

lambdu nemám, O2eliminator nevím co to je...
svody mají běžnou barvu...

jednou sjem to byl kousek porjet i bez svodů, jen s koleny a vše v pohodě, žádný kolísání, takže na to bych to neviděl...

Běžně se přeci dává s laufem i K&N.. jediný co se s tím dá udělat, tak údajně o cca 5% obohatiti směs(info ISSA Brno)

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 19:33:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
S problemem ti nepomuzu ale chcu se zeptat jaky si daval ladak i svody?(odkaz) a kolik te staly...

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 20:40:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Ty jo celkem zapeklitej problem, ale nenapada me uz nic co by se tu nepobiralo...
Kdys nic nevyjde, tak bych asi zajel za panem frankem do holubic, rad ti poradi....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 21:03:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nejaka zmena? nejakej postup?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 01. srp 2008 19:39:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jsem říkal že se na to dostranu až v pondělí...

zatím jsem koupil nové svíce a čistič vstřikovačů...
ještě koupím novej AIRfiltr a palivový filtr...
přebrousím podložky pod vačkama... takže scháním někoho s rovinnou bruskou s magnetickým stolem...

zatím vsázím na ty svíce jako hlavní příčinu...

o výfuku napíšu do vlákna o MIVV a dodám i fotky, ale až budu mít čas

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. srp 2008 3:04:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
tak jsem se právě vrátil z garáže..

ventilové vůle
IN 0,1-0,15
EX 0,2-0,25

což je v normě...

ale svíce je už po smrti... zítra sem hodím fotku... teď v noci by tam nebylo nic vidět...

Objevil jsem ještě další sadu konektor na které se může dostat voda, takže jsem je rozdělal a prostříkl kontaktolem, jstejně jako kontakty na cívkách...

Ty konektory co jsem obevil jsou pod plastovým krytem zevnitř rámu za krkem řízení...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. srp 2008 19:43:41 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
a? stihl jsi jeste PROBEFAHRT? :D zlepsilo se to ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. srp 2008 22:45:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
vyměnil jsem svíce, prostříkl kontakty na cívkách a byl jsem to projetcca 130kmh...

všechno je zatím bez probémů....

zdřejmě to byly na 95% ty svíce na které jsem vsázel...

takže záhada vyřešena...

díky všem za rady a postřehy..

to že mají uvnitř odpor jsem nevěděl, dík MATES

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. srp 2008 22:58:51 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
popiSV píše:

to že mají uvnitř odpor jsem nevěděl, dík MATES


hm nemas za co :D... v podstate co se tyce NGKacek, tak vsechny ktery maji v oznaceni nekde na zacatku "R" (CR8E, DPR8EA, atd), tak maji ten odrusovaci odpor uz v sobe ... ve vetsine pripadu to je k nicemu - radio tam nemas cili ti ruseni nevadi ... nicmene vime o tom, ze trebas u krosovyho CRka 250 tam musi ten odrusovaci odpor byt, pac jinak pak blbne privera ... a na suvislosti se me neptejte ... to je neco mezi nebem a zemi :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. srp 2008 23:17:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
A u fichtla kdys nebyla odrusena svicka a projel tak v obyvaku blikala televiza :-D

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. srp 2008 23:30:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
takže najetu dalších 100km a bez problémů...

použito:

čistič vstřikovačů( do benzínu)
prostříknuty kontaktolem všechny svorkovnice, kontakty na cívkách a fajky
výměna svíček
výměna vzduchového filtru

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 12. říj 2008 11:07:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Čau,
to stim kontaktolem je jak? Tim bych měl prostříkat veškerý elektrický kontakty, včetně fajfek co vedou ke svíčkám ??? Jestli jo, tak co to je za značku toho přípravku ?

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 12. říj 2008 14:45:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
cokoliv pro ochranu elektro kontaktů...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz