|
Právě je pát 25. črc 2025 21:41:41
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
popi
|
Napsal: stř 30. črc 2008 22:44:27 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Zdravím všechny, mám následující problém...
Namontuju laďák i se svody. Volnoběh stoupl z nastavených 1300rpm na 1500rpm. Nic neobvyklého. Celej nadrženej to jdu projet.
Po 100km bez problémů tankuju na pumpě "NO NAME" Už při příjezdu ke stojanu začal volnoběh mírně kolísat... Natankoval jsem asi 7l a jel domů...
Na první křižovatce po 10km mi motor po vymáčknutí spojky zhasl. Nešel nahodit bez přidání plynu, jen lehce lapal, ale nerozněhl se.
Usoudil jsem že by to mohl být nekvalitní benzín.
Po nastartování pod plynem motor normálně drží otáčky , necuká nestřílí, jen na volnoběh kolísá až zhasne....
Problém nevyřešilo ochlazení motoru, provozní teplota běžná...
Jel jsem 400m na SHELL kde jsem dobral plnou... Už po příjezdu ke sotjanu volnoběh krásně drží.. Natankuju, odjedu, volnoběh v pořádku,,, žádná ztráta výkonu, ani vynechávání válce...
Po dalších 10km se problém opakuje... volnoběh nedrží, kolísá mezi 500 a 1300rpm než zhasne..
Po lehkém přidání plynu jede bez obtíží klidně na 2000rpm.... ale po zavření plynu opět kolísá a zhasne...
S tím jsem dojel 3km domů... problém přetrvává...
Jedště v noci jsem vytáhl benzín a kontroloval přítomnost vody... Plaivo bylo naprosto čisté.
Nejsem teď přítomen u motorky a budu to řešit až v pondělí..
Výměnou svíček... stávající mají minimálně 16000km, seřízením ventilových vůlí které jsou na spodní hranici tolerance a již jdou slyšet.
Taky vyměním vzduchový filtr za K&N...
Divné je, že to dělá tak nepravidelně... chvíli jede bez porblémů, volnoběh drží.... potom ani rana...
Napadá někoho čím by to mohlo být?
Vsázím na elektroniku, jenže v té jsem lama...
Kamarád bral stejnen benzín baz problémů, teplota motoru normální, zvuk motoru normální...
Budu rád za každou radu, co proměři či zkontrolovat...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Rosťa
|
Napsal: stř 30. črc 2008 22:56:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 410 Bydliště: okr. Olomouc
|
No já myslím, že by jsi měl začít u těch svíček, bude to souviset s občasným vynecháváním jednoho válce.
Takže pokud ne svíčka tak bych hledal chybu asi v elektrice.
Nemáš při tom vynechávání studenější některý ze svodů - podle toho poznáš se kterým válcem je problém (přední se ale náporem vzduchu chladí lépe, takže to může být za jízdy zkreslené).
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: stř 30. črc 2008 22:59:10 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
mozna blbost ...... ale zkousel jsi to natocit s otevrenou nadrzi? ... jestli nemas ucpan odvetrani nadrze a nedela se ti tam "podtlak"? Nemas spuchrelou podtlakovou hadicku otevirajici ventil paliva? zkousel bych tyhle jednoduchy varianty ... svice tam mas jaky? klasicky bo iridiovky? ladak jsi daval jen koncovku?
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 30. črc 2008 23:01:32 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
po neúspěchu s benzínem taky sázím na to že na nízký otáčky svíce bude nepravidelně zapalovat...
Je to první varianta...
Má někdo další nápady? abych toho mohl při neúspěchu jedné alternativy prověřit další...
Mimochodem, mám všechny dostupné konektory prostříklé kontaktolem a i svíce, fajky, RJ... prostě vše kam se dá alespoň trochu dostat...
Baterie je v pořádku, kontakty dotažený..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 30. črc 2008 23:03:47 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
mateSAS píše: mozna blbost ...... ale zkousel jsi to natocit s otevrenou nadrzi? ... jestli nemas ucpan odvetrani nadrze a nedela se ti tam "podtlak"? Nemas spuchrelou podtlakovou hadicku otevirajici ventil paliva? zkousel bych tyhle jednoduchy varianty ... svice tam mas jaky? klasicky bo iridiovky? ladak jsi daval jen koncovku? laďák i se svody, komplet od MIVV. S tou otevřenou nádrží jsem to nezkoušel, ale žádnou ani trochu zpuchřelou hadičku jsem tam nikdy neobjevil, každopádně to taky zkusím. Svíce obyč standartně doporučovaný NGK CR8E
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: stř 30. črc 2008 23:08:59 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
neni to zavisle n natoceni riditek? ... by mohl byt nakej kratas od chcipaku ... dela to za jizdy s kvaltem? by mohl byt volnej policajt a pri properovani se vypnout zapalko ...
CR8E je s odrusovacim odporem .... mohl odejit ten ... obcas se to stava ....
eeeeeeh, jestli mas teda komplet svody, tak je to "jen" chudy (KNkem bys to jeste vic zhorsil .... zkus nejakym stylem trosku omezit pristup vzduchu do airboxu - tim to zase obohatis - samozrejme jen zkusebne, ne to tak mit natrvalo) ... mas tam zapojenou lambda sondu? bo misto ni O2eliminator
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: stř 30. črc 2008 23:10:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
kolik jsi s tema ladenyma svodama uz najezdil? nezloutnou nejak moc?
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 30. črc 2008 23:40:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
problém je v tom, že je to chvíli naprosto v pohodě a chvíli to zase blbne....
pod plynem to jede docela normálně, nepoznatelně...
dělá to i za stojícího motocyklu i za pohybujícího se... natočení řidítek nemá vliv, ale ještě to všechno prověřím pro klid duše, mohl jsem to přehlédnout...
lambdu nemám, O2eliminator nevím co to je... svody mají běžnou barvu...
jednou sjem to byl kousek porjet i bez svodů, jen s koleny a vše v pohodě, žádný kolísání, takže na to bych to neviděl...
Běžně se přeci dává s laufem i K&N.. jediný co se s tím dá udělat, tak údajně o cca 5% obohatiti směs(info ISSA Brno)
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 19:33:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
S problemem ti nepomuzu ale chcu se zeptat jaky si daval ladak i svody?(odkaz) a kolik te staly...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 20:40:26 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ty jo celkem zapeklitej problem, ale nenapada me uz nic co by se tu nepobiralo... Kdys nic nevyjde, tak bych asi zajel za panem frankem do holubic, rad ti poradi....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 21:03:10 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
nejaka zmena? nejakej postup?
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 01. srp 2008 19:39:23 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
jsem říkal že se na to dostranu až v pondělí...
zatím jsem koupil nové svíce a čistič vstřikovačů... ještě koupím novej AIRfiltr a palivový filtr... přebrousím podložky pod vačkama... takže scháním někoho s rovinnou bruskou s magnetickým stolem...
zatím vsázím na ty svíce jako hlavní příčinu...
o výfuku napíšu do vlákna o MIVV a dodám i fotky, ale až budu mít čas
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 04. srp 2008 3:04:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
tak jsem se právě vrátil z garáže..
ventilové vůle IN 0,1-0,15 EX 0,2-0,25
což je v normě...
ale svíce je už po smrti... zítra sem hodím fotku... teď v noci by tam nebylo nic vidět...
Objevil jsem ještě další sadu konektor na které se může dostat voda, takže jsem je rozdělal a prostříkl kontaktolem, jstejně jako kontakty na cívkách...
Ty konektory co jsem obevil jsou pod plastovým krytem zevnitř rámu za krkem řízení...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pon 04. srp 2008 19:43:41 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
a? stihl jsi jeste PROBEFAHRT?  zlepsilo se to ?
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 04. srp 2008 22:45:51 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
vyměnil jsem svíce, prostříkl kontakty na cívkách a byl jsem to projetcca 130kmh...
všechno je zatím bez probémů....
zdřejmě to byly na 95% ty svíce na které jsem vsázel...
takže záhada vyřešena...
díky všem za rady a postřehy..
to že mají uvnitř odpor jsem nevěděl, dík MATES
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pon 04. srp 2008 22:58:51 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
popiSV píše: to že mají uvnitř odpor jsem nevěděl, dík MATES
hm nemas za co  ... v podstate co se tyce NGKacek, tak vsechny ktery maji v oznaceni nekde na zacatku "R" (CR8E, DPR8EA, atd), tak maji ten odrusovaci odpor uz v sobe ... ve vetsine pripadu to je k nicemu - radio tam nemas cili ti ruseni nevadi ... nicmene vime o tom, ze trebas u krosovyho CRka 250 tam musi ten odrusovaci odpor byt, pac jinak pak blbne privera ... a na suvislosti se me neptejte ... to je neco mezi nebem a zemi 
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 05. srp 2008 23:30:59 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
takže najetu dalších 100km a bez problémů...
použito:
čistič vstřikovačů( do benzínu) prostříknuty kontaktolem všechny svorkovnice, kontakty na cívkách a fajky výměna svíček výměna vzduchového filtru
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: ned 12. říj 2008 11:07:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Čau, to stim kontaktolem je jak? Tim bych měl prostříkat veškerý elektrický kontakty, včetně fajfek co vedou ke svíčkám ??? Jestli jo, tak co to je za značku toho přípravku ?
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 12. říj 2008 14:45:21 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
cokoliv pro ochranu elektro kontaktů...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|