Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 650 Problém so štartovaním - zle dobíja
Právě je pát 25. črc 2025 16:35:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém so štartovaním - zle dobíja
Nový příspěvekNapsal: sob 06. zář 2008 22:15:34 
Offline
nováček

Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00
Příspěvky: 7
Caute SVčkari, mám takýto problém. Moja SVčka zrazu prestala startovat, resp. baterku pretočí raz, dvakrát, ked sa mi nepodarí na tieto dva pokusy nastartovat, tak ma musia roztlacat. Zmerali sme dobíjanie a pri volnobehu dobíja 13,4 voltu, ked pridám plyn, tak iba 13 voltov. Čo mi je divné je, ze pri pridaní plynu sa stiahnu svetla - svietia slabsie - a ked plyn pustím, tak sa rozsvietia silnejsie, co je presne naopak, ako by to malo byt.

Kde moze byt problem? Pocas jazdy mi motorka nezhasne, zrejme dobíja natolko, aby isla, ale potom je zase problem pri startovaní po dvoch troch dnoch.... Baterku som uz menil, sice nie za novu, ale za novsiu ako som mal, vydrzala dva tyzdne a znovu mi toto robí. Prosím poradte. Ako som sa tu dočítal, tak to môže byť ten regulátor. Myslíte, že to je ono?

našiel som toto http://www.ignitech.cz/czech/bikes/suzu ... /sv650.htm ale kua, je to dost mastné.... :-(


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 07. zář 2008 9:45:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
já už regulátor měnil, někde se to už řešilo, ale pokud si to měřil i v otáčkách a nejsou tam žádný velký vykyvy tak bych na to nesázel. Mě to při vysokejch otáčkách dávalo až 18V. Jinak já to řešil ti od ignitechu a jsem spokojen, jen nemá originál úchyty a musíš teda vyřešit uchycení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 07. zář 2008 15:17:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36
Příspěvky: 259
Bydliště: Košice okolie - SR
Mam skusenosti na inych moto, ktore som opravoval a tiez na volnobehu bolo napatie o.k. Ked sa zvysili otacky, tak napatie zliezlo dole. Na jednej bola zla kostra a stacilo natiahnut este jeden drat medzi minusom baterie a motorom. Na tej druhej moto vsak bol vadny regulator.

Rada: Najprv si skontroluj, ci nemas niekde prechodovy odpor na kostre, az potom sa zaoberaj regulatorom.

_________________
Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. zář 2008 8:50:03 
Offline
nováček

Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00
Příspěvky: 7
ergevan píše:
Mam skusenosti na inych moto, ktore som opravoval a tiez na volnobehu bolo napatie o.k. Ked sa zvysili otacky, tak napatie zliezlo dole. Na jednej bola zla kostra a stacilo natiahnut este jeden drat medzi minusom baterie a motorom. Na tej druhej moto vsak bol vadny regulator.

Rada: Najprv si skontroluj, ci nemas niekde prechodovy odpor na kostre, az potom sa zaoberaj regulatorom.



Hmm, otázka amatéra, ako skontrolujem, či nemám ten prechodový odpor na kostre? Ci niekde nie je odizolovaný kábel, čo bije do kostry? Inak, kamoš elektrikar mi namontoval motoalarm a pred montážou sa mi to nestavalo....asi ho odpojím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 08. zář 2008 15:12:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Mozna by to mohlo byt timto, mozna je nekde nenapadnej zkrat a dela to bordel...
Jinak jestli nemas nahodou jeste nekde jinde zkrat asi jako lajk muzes skontrolovat jen opticky, projet draty jesi sou ok...
Jinak k tomu prechodovymu odporu, odpor by se mel blizit 0 ohm, cili by to chtelo nejakej lepsi merak - ohmmetr, a merit mezi dulezitejma castma zeme...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 09. zář 2008 21:32:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36
Příspěvky: 259
Bydliště: Košice okolie - SR
Doporucujem merat pri vypnutom zapalovani a potom pri zapnutom, ci sa nezmeni odpor, vtedy sa to totiz prejavi. Na taketo ucely som si uz v minulosti kupil dobry merak. Posluzil uz neraz, este ked som zacinal s elektrikou na skodovkach a zigulakoch.

_________________
Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 24. zář 2008 12:19:01 
Offline
nováček

Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00
Příspěvky: 7
opravené, ďakujem za rady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 24. zář 2008 17:55:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Neděkuj a přizné barvu čim to bylo, jak si na to přišel a hlavně jak opravil :grin:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. zář 2008 14:11:56 
Offline
nováček

Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00
Příspěvky: 7
stafflik píše:
Neděkuj a přizné barvu čim to bylo, jak si na to přišel a hlavně jak opravil :grin:


skontroloval kable - iba vizualne, odsroboval a zase nasroboval kostru na motor, ale hlavne som potom následne vymenil regulátor.... este tam bol problém, ze v tom "novom" boli v zásuvke inak prehodene kable, ako som mal v pôvodnom, ale po chvíli nadávania na dodávatela regulátora som na to prisiel, káble prehodil a už je všetko ako má byť....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. zář 2008 18:00:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Takze vysledek patrani je spatnej regulator?

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 25. zář 2008 20:36:28 
Offline
nováček

Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00
Příspěvky: 7
Jimbo píše:
Takze vysledek patrani je spatnej regulator?


Tak tak


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz