|
Právě je pát 25. črc 2025 15:27:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
randy.dupree
|
Napsal: sob 06. zář 2008 22:15:34 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00 Příspěvky: 7
|
Caute SVčkari, mám takýto problém. Moja SVčka zrazu prestala startovat, resp. baterku pretočí raz, dvakrát, ked sa mi nepodarí na tieto dva pokusy nastartovat, tak ma musia roztlacat. Zmerali sme dobíjanie a pri volnobehu dobíja 13,4 voltu, ked pridám plyn, tak iba 13 voltov. Čo mi je divné je, ze pri pridaní plynu sa stiahnu svetla - svietia slabsie - a ked plyn pustím, tak sa rozsvietia silnejsie, co je presne naopak, ako by to malo byt. Kde moze byt problem? Pocas jazdy mi motorka nezhasne, zrejme dobíja natolko, aby isla, ale potom je zase problem pri startovaní po dvoch troch dnoch.... Baterku som uz menil, sice nie za novu, ale za novsiu ako som mal, vydrzala dva tyzdne a znovu mi toto robí. Prosím poradte. Ako som sa tu dočítal, tak to môže byť ten regulátor. Myslíte, že to je ono? našiel som toto http://www.ignitech.cz/czech/bikes/suzu ... /sv650.htm ale kua, je to dost mastné.... 
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: ned 07. zář 2008 15:17:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Mam skusenosti na inych moto, ktore som opravoval a tiez na volnobehu bolo napatie o.k. Ked sa zvysili otacky, tak napatie zliezlo dole. Na jednej bola zla kostra a stacilo natiahnut este jeden drat medzi minusom baterie a motorom. Na tej druhej moto vsak bol vadny regulator.
Rada: Najprv si skontroluj, ci nemas niekde prechodovy odpor na kostre, az potom sa zaoberaj regulatorom.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
randy.dupree
|
Napsal: pon 08. zář 2008 8:50:03 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00 Příspěvky: 7
|
ergevan píše: Mam skusenosti na inych moto, ktore som opravoval a tiez na volnobehu bolo napatie o.k. Ked sa zvysili otacky, tak napatie zliezlo dole. Na jednej bola zla kostra a stacilo natiahnut este jeden drat medzi minusom baterie a motorom. Na tej druhej moto vsak bol vadny regulator.
Rada: Najprv si skontroluj, ci nemas niekde prechodovy odpor na kostre, az potom sa zaoberaj regulatorom. Hmm, otázka amatéra, ako skontrolujem, či nemám ten prechodový odpor na kostre? Ci niekde nie je odizolovaný kábel, čo bije do kostry? Inak, kamoš elektrikar mi namontoval motoalarm a pred montážou sa mi to nestavalo....asi ho odpojím
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 08. zář 2008 15:12:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Mozna by to mohlo byt timto, mozna je nekde nenapadnej zkrat a dela to bordel... Jinak jestli nemas nahodou jeste nekde jinde zkrat asi jako lajk muzes skontrolovat jen opticky, projet draty jesi sou ok... Jinak k tomu prechodovymu odporu, odpor by se mel blizit 0 ohm, cili by to chtelo nejakej lepsi merak - ohmmetr, a merit mezi dulezitejma castma zeme...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: úte 09. zář 2008 21:32:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
Doporucujem merat pri vypnutom zapalovani a potom pri zapnutom, ci sa nezmeni odpor, vtedy sa to totiz prejavi. Na taketo ucely som si uz v minulosti kupil dobry merak. Posluzil uz neraz, este ked som zacinal s elektrikou na skodovkach a zigulakoch.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
randy.dupree
|
Napsal: stř 24. zář 2008 12:19:01 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00 Příspěvky: 7
|
opravené, ďakujem za rady
|
|
Nahoru |
|
 |
randy.dupree
|
Napsal: čtv 25. zář 2008 14:11:56 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00 Příspěvky: 7
|
stafflik píše: Neděkuj a přizné barvu čim to bylo, jak si na to přišel a hlavně jak opravil  skontroloval kable - iba vizualne, odsroboval a zase nasroboval kostru na motor, ale hlavne som potom následne vymenil regulátor.... este tam bol problém, ze v tom "novom" boli v zásuvke inak prehodene kable, ako som mal v pôvodnom, ale po chvíli nadávania na dodávatela regulátora som na to prisiel, káble prehodil a už je všetko ako má byť....
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 25. zář 2008 18:00:35 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Takze vysledek patrani je spatnej regulator?
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
randy.dupree
|
Napsal: čtv 25. zář 2008 20:36:28 |
|
 |
nováček |
Registrován: pon 31. bře 2008 16:09:00 Příspěvky: 7
|
Jimbo píše: Takze vysledek patrani je spatnej regulator? Tak tak
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|