Ten vrchní šroub je na odvzdušnění vodní pumpy, ten spodní (směřuje šikmo dolů k chladiči oleje) je výpušťák. Už mám výměnu letos za sebou, takže jen stručně popíšu: otevřít víčko na chladiči i na expanzce, pak přes výpušťák nechat vytéct. Není od věci pak chladící soustavu naplnit destilovanou vodou a vypustit ještě jednou jako proplach.
Vrátit výpušťák a víčkem na chladiči nalejvat novou nemrzku dokud hladina nevyběhne až po horní okraj. Když chvíli počkáš tak hladina klesne, takže proces opakuj dokud hladina nepřestane klesat. Je dobrý chladič občas zavíčkovat a pomačkáváním hadic vyhnat vzduch od termostatu apod. Ve finále dolej opět do plna chladič i expanzku. Nastartuj, chvíli počkej až se udělá tlak a odvzdušňovacím šroubem dostaň vzduch z prostoru vodní pumpy - poznáš podle zvuku jestli z toho prská vzduch, nebo né. Projeď to a po vychladnutí uvidíš o kolik ještě klesla hladina v expanzní nádobě - o kousek určitě klesne jak se systém odvzdušní, takže je potřeba ještě alespoň jednou do expanzky dolejt. Znovu už většinou není potřeba dolejvat.
Jinak do expanzky leju tak 5mm pod horní rysku - jak se voda ohřeje, hladina stoupne akorát na max. rysku.
