Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 Bouračka + následná oprava (sv1000s)
Právě je úte 13. kvě 2025 15:58:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bouračka + následná oprava (sv1000s)
Nový příspěvekNapsal: pát 16. bře 2012 14:13:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravim. v 5/2011 jsem měl bouračku, kdy mi plechovkář nedal přednost, když jsem jel po hlavní. Srážka v rychlosti cca 50km/h měla však za následek téměř destruktivní zničení celého předku. motorka se do auta jakoby zapíchla a spadla na pravej bok, takže od řízeni směrem dozadu je zničené jen pravé přepáčko řidiče se stupačkou.

teďka k tomu co všechno se zničilo buď celé nebo částečně:

>přední pneu - trhlina cca 7cm
>přední ráfek - na několika místech ťuklá patka, na dvou místech trochu jebnuté kolo
>hnutá oska předního kola
>přední blatník - rozlomený na tři díly
>přední světlo rozlámané
>přední maska rozlámaná
>spodní plast masky rozlámaný
>odřený lak na L+P zrcátku
>prasklý úchyt L zrcátka na lešení
>jedna trubka vidlí rozlomená, druhá ohnutá
>pravděpodobně ohnuté spodní brýle
>svod-koleno od předního válce promáčknutej
>hnutej chladič (ne prasklej)
>poškozený boční kryt chladiče
>deformace krytu větráku a větráku vlivem namáčknutí chladiče na motor
>prasklý horní dekl předního válce(ventilové víko) + rozmrdnuté těsnění v místě praskliny - prasklina na deklu cca 2cm
>malá rýha na deklu-hlavy válce
>klín pod motorem na několika místech popraskán
>pravé přepáčko řidiče ohnuté a prasklé
>pravá stupačka řidiče ohnutá
>vlivem těch všech sil se mi podsedlový rám hnul směrem dolu-povolení a navrácení zpět
>lehce hnuté unašeče kotoučů

co je v pořádku:
>L+P blinkr
>plexi
>vnitřní plast masky
>budíky
>horní brýle

co jsem koupil-a pak vyměnil:
>kompletní vidle(po výměně gufer i oleje) i se spodními brýlemi od tomast33
>spodní plast masky
>přední světlo
>přední masku-lehce poškozenou
>přední osku
>pravé přední přepáčko
>víko ventilů předního válce + těsnění
>novou baterii Banner YTX14-BS

nechal jsem opravit:
>srovnat chladič
>svařit úchyt zrcátka na lešení
>srovnat přední kolo u p.Pekaře v Alu repas
>vytáhnout a vyleštit přední svod-koleno v Creptusu
>svařit masku, blatník, klín, vrtuli větráku
>kotouče srovnány a přeměřeny

čeká mě ještě:
>nový lak-zrcátek, masky, klínu, blatníku
>nová přední pneu+vyvážit kolo
>repase tlumiče řízení

No, motorka je poskládaná. na předku mám provizorní pneu continental, abych to nemusel mít na stojanu, kolo není vyvážené, ještě neni namontován větrák s motorkem a neni naistalovanej tlumič řízení. motorku jsem byl projet cca 4km. přišlo mi jako by se dost hřála a nebo teda nějak rychle zahřála. další věc, že mi to jakoby chcípalo při jízdě, ale nechcíplo úplně. nastartovat šla až tak na 5-6 pokus a to ještě s plynem.

chladič byl odpojen kvůli rovnání. kydž jsem ho dal zpět, tak jsem dolil kapalinu, ale nijak jsem to neodvzdušnil. a další věc, že benzín je v nádrži od toho května 2011. svíčky jsem nekontroloval a baterka je nová.

vim, že takhle od stolu mi jen tak někdo neporadí, ale něco nahoďte a já to pujdu vomrknout a zkusit....teplo je za dveřmi :)) díky tony

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 16. bře 2012 17:10:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
ty woe, to je román...

kde začít...
chová se neklidně:...teda nepíšeš to tu, ale v sz....
jako jezdit na starý slupce, nevyvážený kolo......tím bych začal.
i bez tlumiče řízení by se neměla mlet.
vidle máš fungl, ty vyřadíme.
pokud nasadíš a vyvážíš fungl pneu a nezmění se to, tak pak je na pykaču buď srovnaný kolo, nebo kotouče....já s tím maturoval na Gixeru, na poprvé to nevyšlo.
pokud máš v okolí někoho s litrem, domluv se na prohození předního ráfku, pak kotoučů....podle toho bys mohl dojít na příčinu.....kdybys nebyl tak daleko, tak ti kolo na víkend pučim.....
chladič....zkontroluj si hladinu v expance....pokud jsi dolil, byla tam bublina, tak bys měl nízkou hladinu.
jinak nevim, co znamená - měl jsem pocit jakoby se víc hřála....máš tam snad teploměr? :mrgreen:
chcípá....nevim jak moc jsi do čeho rýpal, když jsi měnil víko ventilů....
benál vypust, svíčky vyměň, zahřej ji dle teploměru, nastav volnoběh....a uvidíš...to už taková položka v rámci celého puzzle nebude....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 17. bře 2012 1:04:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
nerýpal...sundal staré víko s těsněním a dal nové...jinak tu kapalinu budu muset zkontrolovat a benzin dam novej...šlupka je na předku jen aby to na necem stalo...a proste zkusil jsem to projet no...jinak to ze vic hreje mi prislo tak, ze po cca 4km byl motor dost teplej...nevim no...jinak chladic se nezahral. ten neklid se podle me zmeni az tam dam jinou pneu a vyvazi se to...jde hlavne o to startovani...a to jak se to jakoby dusi...jak kdyby mi dochazel benzin a melo to chcipnout,...

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 19. bře 2012 23:49:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Rozhodně zkus svíčky.. podle toho, co popisuješ, se stejně chovala i moje machna po delsi odstavce, akorát ještě hůř. A když jsem tomu nedal pokoj a furt se pokoušel to jezdit, nakonec jsem odpalil i regulator dobijení.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 19. bře 2012 23:55:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6566
Bydliště: Praha
jj presne tak, zkus dily z jinyho sv

ps: uz se tesim na sraz

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 20. bře 2012 10:56:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
dal jsem na Kawovi rady. prohlídnul jsem vducháč, očistil svíčky, odvzdušnil a dolil chladící okruh, vyměnil benzín....a je to zase jako dřív :)) tímto kawovi děkuju a díky i za ostatní rady :).

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz