no nekecej....někdo z okološtatlu a ještě k tomu na litru.....
střílení do laufu při deceleraci - moc nespáleného paliva v koncovce výfuku. příčina - špatné spalování. ale nevěš halvu, otázkou je, jak moc ti to střílí. on si někdy ten 2V uprdne.
někam seřídit....no, nevim. podle mě si toto upravuje sama řj, nebo se pletu?
já jsem na 2 litrových SV dával laďáky (Leoš Vinčů) a nikdy jsem s tím nikde na seřízení nebyl.....K3 si sem tam prdla, K7 ze začátku nee, teď si sem tam taky uprdne. vždy jsem k laďákům dával KN filtr. řj si to vždy tam nějak pobrala sama.
těsnění na svodech nikdy nebude mít vliv na střílení do koncovky, to je kokotina. to, že máš v řiti těsnění na svodech poznáš jinak:
bude ti případnou "dírkou" ucházet (případně nasávat) vzduch. mrkni se, zkontroluj těsnění na přírubě. origo výfucky nemají těsnění mezi přírubou x koncovkou.
Leoše mně nikdy bez těsnění netěsnily, syčely bokem.
zkrátka bych to moc neřešil....počkej na jaro, ozvi se mně, někde to protáhnem a uvidíme co a jak.
pokud jezdíš s litrem spotřebu 6/100 km....jak dlouho ji máš?
