Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=35&t=2055
Stránka 1 z 2

Autor:  tony_ul [ ned 01. lis 2009 15:24:14 ]
Předmět příspěvku:  servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

zdarec, tak je zima, jezdit se už téměř nedá, tak si říkám, že je potřeba udělat něco na motce. o co jde. mam sv1000s K3 model pro USA-nemam lambda sondu. amici to neuznavaj. no mam na moto K&N filtr+sundanej chobot+ladaky viper. novy svice, retezovku, olej+filtr. a jde o to ze kdyz vezmu za plyn tak me jde myslim ze z motoru nejakej divnej zvuk, jako kdyby nekde neco drelo nebo tak nejak, je to y slyset kdyz jedu a trosku za to vezmu. tim jevem se i ztraci trochu tah. ne ze by moto nejela, ale proste neco v ni dre a nevim co to je. muzou to byt loziska na primarnim kolecku? ci loziska v kolech? lozisko na klice? neco se spojkovym kosem? spatna smes? fakt uz nevim. srovnaval jsem to se trema sv1000 K3, ale modely EU a ty jeli v poho, plynule. díky

Autor:  ewans [ ned 01. lis 2009 17:56:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Ja bych zkusil mrknout na retezovku-dyz za to vemes tak se retez napina a mozna ti nekde drhne u pastorku,nebo jen nemas kola serizeny do zavesu..Ale je to velka spekulace,takhle od stolu ti asi poradi jen malokdo,muze tam byt miliarda veci...

Autor:  tony_ul [ ned 01. lis 2009 18:05:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

pastorek to je to primarni kolecko? v zavesu to znemana serizenou stopu? no ja uz jsem nestastnej :(

Autor:  kozka [ ned 01. lis 2009 21:59:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

tony_ul píše:
pastorek to je to primarni kolecko? v zavesu to znemana serizenou stopu? no ja uz jsem nestastnej :(


... ano :) to co řekl Ewans bylo první co mě taky napadlo. Nenapínal jsi řetěz? Oska dotažená, ...

Autor:  tony_ul [ ned 01. lis 2009 22:36:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

nene, je to ze servisu, jak to měnili a není nějak extra utaženej. no a můžu to ložisko na tom kolečku nějak prověřit já, nebo to chce servis?

Autor:  kozka [ ned 01. lis 2009 23:53:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

... no právě - že je to ze servisu. Jednou jsem takhle odjel s nedotaženým předním kolem. Úplně to vidím - dílna za krámem, cinkne zvonek u dveří, nový zákazník, za ním dva další a když se k tomu za 15min vrátí už neví co to vlastně dělal. Asi blbej den nebo co. Nikdo není dokonalý. Na závěr tě dožerou ještě umaštěné hefty.

Ale zpátky k problému. Rozum do hrsti (do očí) mrkni jestli je to zadní kolo „rovně“ a v zákrytu, proměř třeba jestli je to na obou stranách na těch napínácích stejně. Ještě bych to zvedl vzadu na stojan, zatočil s tím rukama a poslouchal, dření by jsi možná cítil i v ruce. Možná bych to na tom stojanu nastartoval a zatížil zadní brzdou, přidával plyn ... (opatrně ať to nesjede ze stojanu! :) ). Na ten pastorek se přinejmenším alespoň podívej - na nějaké ložisko bys musel přinejmenším sundat řetěz z pastorku a ani tak nevím jestli bys něco jen tak rukou zjistil ... nebo hurá zpátky do toho servisu pokud to před tím ty zvuky nedělalo. Je to opravdu mechanické dření? Nemůže to být nějaký podivný zvukový efekt toho sundanýho chobotu & KNka & výfuku? Dej vědět c oto bylo až se ti podaří problém rozlousknout.

Autor:  tony_ul [ pon 02. lis 2009 0:18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

dělalo to už i předtím, dělá to tak už od koupě. nepřikládal jsem tomu váhu, protože jsem myslel, že je to způsobené vibracemi motoru, ale ejhle, není to tak. při koupi zkoušel mašinu kawa a nic nezpozorval, tak jsem se tomu nevěnoval. ale po jízdě na jiných třech sv1000 tam nějakou zavadu mam. jel jsem litra jak jen z knkem, tak jen z ladakama, tak litra z knkem+ladaky a proste zadne z nich to nedela, jen to moje. zkusim to s tim zvedakem no, a mrknout na stopu zadniho kola, ale tak to by to delalo predtim a ne ted po vymene retezu-pochybuju ze by dali zase spatne kolo.

Autor:  kozka [ pon 02. lis 2009 13:41:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Tak držím palce! Občas při podřazování když slyším ty rány, říkám si jak to ty převodovky a věci související můžou vydržet. Jak funguje spojka?

Autor:  tony_ul [ pon 02. lis 2009 14:05:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

spojka? dobry, radi krasne :)

Autor:  kozka [ pon 02. lis 2009 14:26:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Asi je to nepříjemné. Někdy slyší člověk tak nějak „trávu růst“. Tak jak jsem psal dříve - na stojan, otáčet rukou, nastartovat, zkusit různé převody, vymačkávat spojku, zkusit přibrzdit ... To všechno s nějakým vhodným pomocníkem a s nejvyšší opatrností. Nech projet někomu zkušenému. Patologická závada se nakonec bude zhoršovat až se projeví. Někdo tu tuším psal o problému se spojkou u nové mašiny ...

Autor:  tony_ul [ pon 02. lis 2009 14:36:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

tak masina nein uplne nova a jak rikam, nechal jsem na tom projet tri borce, ja jel zas na jejich litru a proste to poznali.

Autor:  tony_ul [ pon 02. lis 2009 21:19:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

takže teďka jsem to v garáži zkoušel na stojanu a poznatky jsou takové, že při neutrálu, nebo jakémkoliv zařazeném stupni je to bez problému. tže z toho vyvozuji že při zkoušení na stojanu-tzv naprazdno to nedělá, ale při zítížení mnou jakožto jezdcem ano. čili nejlepší bude asi navštívit nějaký servis bo firmu z brzdou a tam by mohli zjistit vic?? nebo víte někdo co by to mohlo být? jinak řetez je ok, brzdy take, kola a stopa zadniho kola taky.

Autor:  Kawa [ úte 03. lis 2009 18:59:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

zdar,myslím,že by stálo za to hodit sem odkaz z mt,kde to řešíš.je tam pár zajímavých poznatků.
nicméně - spojkovej koš,jak tam někdo říká to nebude.ten rachotí kovově,po vymáčknutí spojky zvuk zmizí.za jízdy to neslyšíš.
no,já když to zkoušel,nepřišlo mně na mašině zcela nic divnýho.jasně,měla jinej zvuk oproti mé - ale tvoja byla v seriových výfuckách,bez KN....atd oproti mé.
navíc,věř tomu nebo ne,postav vedle sebe 3 identické mašiny,každá bude vydávat jiné zvuky.
docela mě zaráží(nic proti tobě),že jsi schopen tvrdit na 100%,že ten zvuk tam byl při koupi....máš tak kvalitní sluchy a paměť,že už to tam bylo?
provedls úpravy,které mají na zvuku který se ozývá z pod tebe(nemusí být od motoru!) dost vliv - KN filtr,vytažení šnorchlu air boxu,laďáky.
zvuk se ti ozývá při prudké akceleraci? v jakých otáčkách při jaké rychlosti? není motor podtočen a při prudkém přidání se prostě zahltí(ikdyž stříkačka by neměla,ale dá se to udělat),po chvilce se "srovná",pak již táhne normál?
nebo jseš si jist,že ti to dělá od středního spektra otáček,na jakýkoliv qalt?
jak říkám,sice má litr dost síly a točáku,ale pokud v nižších otáčkách zarveš za plyn do maxima,tak se ti prostě začne chvilu dusit....
podle mě,kdyby bylo něco v piči v motoru,tak se ti už dávno vymrdlo,pokud jak píšeš to dělá dle tebe od chvíle,kdy jsi to koupil....
teď už to nezkusíš(díky pičasí)....ale vem ju,drž ju minimálně u 5-ti tis. otáček,tahej za plyn,řaď nahoru před omezovačem a poslouchej,zda ti to dělá taky....
nemyslím tím u 130 na 6 zatáhnout za plyn a poslouchat,že to má divnej zvuk.... :mrgreen:

Autor:  Ladis [ úte 03. lis 2009 19:31:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Tony ty řešiš ten problém se kterym si byl u mě se strejcem???

Autor:  tony_ul [ úte 03. lis 2009 19:42:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Ladis píše:
Tony ty řešiš ten problém se kterym si byl u mě se strejcem???

jo ten. cestou do humpolcem se to proste nedalo, tak jsem si cestou zpet prohodil s lukasem masiny, ma taky sv1000s K3 a na ty jeho to bylo parada, ma taky k&n filtr a ladaky leo vince a vubec mu to nedela. i on sam poznal ze s motkou neco mam.

kawa>hoj, toco pises o tom vubec rec neni. delalo to uz pri koupi, ale tak myslel jsem ze to nic neni, jak jsem se svezl na strjdovo litru, tak uz mi to bylo divne, pak jsem jel na ladisovo litru a pak na lukasovo litru(oba jsou tady z fora) a proste neco s tim je. jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace. samo ze pokud pojedes vedle me tak to i uslysis to dreni. knko to neni. pri pousteni a razeni na prazdno, to znamena na zvedaku, se zavada neprojevuje. nevim jak to popsat, ale na motorkarich to tam jeden borec nasel na sv-portal.com a je to presne to o cem mluvim.
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75040&fid=18

Autor:  Kawa [ stř 04. lis 2009 8:25:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

tony_ul píše:
jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace.

no a nepsal jsem o tom výše? nízké otáčky,bez podřazení zarveš za plyn a zkrátka ju přechlastáš.....
ve vyšších otáčkách to dělá? podle mě nee....
šup s tím na brzdu a očekávej v nižších otáčkách díru,nech to poladit....
kdyby byl přidřenej motor,dělá to stále,ne jen při přechlastání....nebo prostě v nízkých otáčkách přidávej plynule.... :mrgreen:
jako na mt ti radí všichni spojku...nevim no... :scratch:
asi bys to slyšel z jiné strany,než z pod sebe.....
stejně,pokud jsi tam nacpal KN,laďáky....,tak brzdou ničemu neuškodíš.
jo,ještě mě napadá....co TPS,dělals?
podle mě bude problém přívod vzduchu x přívod paliva....
já teda s K3 a K7 na brzdě nebyl ani po KN a laďácích - u mě je,bylo vše OK.
jo a takovej divnej pocit,že se dusí,má divnej zvuk a skoro se tak debilně jakoby třepe motor(v nízkých otáčkách při otočení heftem skoro do plna) - znám.jel jsem i na jiných litrech SV.....je to o citu v pracce na plynu,momentálních otáčkách,řazení....atd....
a....ostatní motky,na kterých jsi seděl......má někdo US verzi?

Edit: ale jak psal výše ewans....takto od stolu těžko radit.mohu se mýlit.... :cool:
obzvláště,když to popisuješ....jak bych to řekl tak nějak diplomaticky :scratch: ...no zkrátka debilně.... :mrgreen:

Autor:  tony_ul [ stř 04. lis 2009 10:09:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Kawa píše:
tony_ul píše:
jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace.

no a nepsal jsem o tom výše? nízké otáčky,bez podřazení zarveš za plyn a zkrátka ju přechlastáš.....
ve vyšších otáčkách to dělá? podle mě nee....
šup s tím na brzdu a očekávej v nižších otáčkách díru,nech to poladit....
kdyby byl přidřenej motor,dělá to stále,ne jen při přechlastání....nebo prostě v nízkých otáčkách přidávej plynule.... :mrgreen:
jako na mt ti radí všichni spojku...nevim no... :scratch:
asi bys to slyšel z jiné strany,než z pod sebe.....
stejně,pokud jsi tam nacpal KN,laďáky....,tak brzdou ničemu neuškodíš.
jo,ještě mě napadá....co TPS,dělals?
podle mě bude problém přívod vzduchu x přívod paliva....
já teda s K3 a K7 na brzdě nebyl ani po KN a laďácích - u mě je,bylo vše OK.
jo a takovej divnej pocit,že se dusí,má divnej zvuk a skoro se tak debilně jakoby třepe motor(v nízkých otáčkách při otočení heftem skoro do plna) - znám.jel jsem i na jiných litrech SV.....je to o citu v pracce na plynu,momentálních otáčkách,řazení....atd....
a....ostatní motky,na kterých jsi seděl......má někdo US verzi?

Edit: ale jak psal výše ewans....takto od stolu těžko radit.mohu se mýlit.... :cool:
obzvláště,když to popisuješ....jak bych to řekl tak nějak diplomaticky :scratch: ...no zkrátka debilně.... :mrgreen:

hale, tak mi vysvětli když vedle sebe postavíš několik litru sv a u vsech vezmes napr u 2tis za plyn a vsechny pujdou krasne za plynem a jeden jedinej litr ne, co s toho vyvodis? jinak vsechny budou mit kn a ladaky samozrejme. a pojede na nich stejna osoba, to uz asi nebude citem nee? jinak jo mohlo by to byt tim ze vsechny co jsem zkousel jsou EU verze, jen ja mam US. a k tomu tps, no koupil jsem si ten torx, propojil jsem ten konektor dratkem, ale problem je v tom ze jak mira menil to podsviceni, tak asi teda pokud ji mel sundanou tam spatne vratil tu rucicku otackomeru. kdyz je to vyple je dole, ale je jakoby posunuta, pac mam otacky na volnobeh 1500-1600rpm a min zaboha ne. pokud je budu chtit snizit motorka zdechne. tovarni otacky jsou 1200rpm. proto se priklanim k te raficce, protoze podle zvuku a srovnani dvou litru vedle sebe, jeden 1100-1200rpm a pak ten muj jsem nezpozoroval vetsi rozdil ve zvuku. problem je v tom ze pokud budu chtit udelat to tps potrebuju aby mi raficka ukazovala dobre a abych mel volnobezne otacky na 1200. nevim jak to vymyslim s tou rafickou no. joa jeste jedna vec, pokud to hodim na brzdu na poladeni, tak budu potrebovat powercommander, protoze co jsem se ptal matesase, tak origo jednotku neladej, mozna nekdo jinej nekde jinde pokud to teda jde.

Autor:  Kawa [ stř 04. lis 2009 11:07:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

vyvodím z toho to,že tam jde z prdele benzín x vzduch....ne,že mám přidřenej motor a nebo v piči spojku...
pak je taky otázka "laďáků" co jsou zač....ikdyž...vlastně sorry,tobě to dělá od začátku,že....
no,jaké jsou rozdíly US x EU verze? nevím,jen se ptám...má to papírově stejný výkon,točák?
někdo tady v jiném vlákně řešil nastavení sacích klapek vzduchu...víš prdinec,co kde se v tom kdo rýpal...třeba jsou ty tvoje jinak,než mají být,jde ti tam málo vzduchu...
ale pokud si myslíš,že to jde z motoru,tak to klidně někam dej,ať ti to rozpůlí...
nechápu,na co je třeba pwc při ladění na brzdě....
jakože když mám origo řídící jednotku a budu mít bohatou,chudou směs,tak potřebuju pwc na naladění optimálních hodnot? fakt nevim,budu rád,když si rozšířím obzor a někdo mně to vysvětlí.... :good:
no a ladit otáčky dle nastartované jiné mašiny vedle mojí... :rotfl: :rotfl: sorry,to bych se raději vyjebal na laďáky a pokud nejde opravit můj budík,investoval bych do jiného,funkčního otáčkoměru.... ;)

Edit:
http://suzukisv.cz/index.php/sv-forum?f ... 156#p36156

tadyk zrovna Jimbo píše něco o KN,bohatosti směsi,lambdě... - kterou ty tam na US verzi nemáš,ni?

Autor:  tony_ul [ čtv 05. lis 2009 11:05:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

kawa> tak otáčky a TPS mám udělané, +/- to bylo od míry nastavené, el potřebovalo to doladit, jinak tu ručičku jsem taky udělal, tže už mi to ukazuje normálně :)). teď už zbývá vyřešit jediné a to ten zvuk, bo co to je. ono jak přidám tak to jde jakoby do řidítka, jakoby nějaká zpětná vazba. ach jo, dopadne to tak, že to budu muset hodit do servisu, a jedinej pořádnej servis u nás je až v Litoměřicích SUZUKI, u nás suzuki zrušili, kua. ani nevim jak jí tam dopravim v tomhle počasí.

Autor:  Lubenko551 [ ned 30. kvě 2010 9:34:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena

Ahoj...cital som celu tuto diskusiu a myslim,ze mam ten isty problem na mojej Suze...ak sa mozem spytat,ako si s tym dopadol v tom servise?vyriesil sa problem? na mojej mam najazdene 72 000 km,vsetko zatial ok.len tento zvuk ma dost znepokojuje... dik

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/