Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 servis+mot.brzda+dobrej mechanik+dobra cena
Právě je sob 27. dub 2024 21:08:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 15:24:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
zdarec, tak je zima, jezdit se už téměř nedá, tak si říkám, že je potřeba udělat něco na motce. o co jde. mam sv1000s K3 model pro USA-nemam lambda sondu. amici to neuznavaj. no mam na moto K&N filtr+sundanej chobot+ladaky viper. novy svice, retezovku, olej+filtr. a jde o to ze kdyz vezmu za plyn tak me jde myslim ze z motoru nejakej divnej zvuk, jako kdyby nekde neco drelo nebo tak nejak, je to y slyset kdyz jedu a trosku za to vezmu. tim jevem se i ztraci trochu tah. ne ze by moto nejela, ale proste neco v ni dre a nevim co to je. muzou to byt loziska na primarnim kolecku? ci loziska v kolech? lozisko na klice? neco se spojkovym kosem? spatna smes? fakt uz nevim. srovnaval jsem to se trema sv1000 K3, ale modely EU a ty jeli v poho, plynule. díky

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 17:56:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Ja bych zkusil mrknout na retezovku-dyz za to vemes tak se retez napina a mozna ti nekde drhne u pastorku,nebo jen nemas kola serizeny do zavesu..Ale je to velka spekulace,takhle od stolu ti asi poradi jen malokdo,muze tam byt miliarda veci...

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 18:05:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
pastorek to je to primarni kolecko? v zavesu to znemana serizenou stopu? no ja uz jsem nestastnej :(

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 21:59:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
tony_ul píše:
pastorek to je to primarni kolecko? v zavesu to znemana serizenou stopu? no ja uz jsem nestastnej :(


... ano :) to co řekl Ewans bylo první co mě taky napadlo. Nenapínal jsi řetěz? Oska dotažená, ...

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 22:36:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
nene, je to ze servisu, jak to měnili a není nějak extra utaženej. no a můžu to ložisko na tom kolečku nějak prověřit já, nebo to chce servis?

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 23:53:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
... no právě - že je to ze servisu. Jednou jsem takhle odjel s nedotaženým předním kolem. Úplně to vidím - dílna za krámem, cinkne zvonek u dveří, nový zákazník, za ním dva další a když se k tomu za 15min vrátí už neví co to vlastně dělal. Asi blbej den nebo co. Nikdo není dokonalý. Na závěr tě dožerou ještě umaštěné hefty.

Ale zpátky k problému. Rozum do hrsti (do očí) mrkni jestli je to zadní kolo „rovně“ a v zákrytu, proměř třeba jestli je to na obou stranách na těch napínácích stejně. Ještě bych to zvedl vzadu na stojan, zatočil s tím rukama a poslouchal, dření by jsi možná cítil i v ruce. Možná bych to na tom stojanu nastartoval a zatížil zadní brzdou, přidával plyn ... (opatrně ať to nesjede ze stojanu! :) ). Na ten pastorek se přinejmenším alespoň podívej - na nějaké ložisko bys musel přinejmenším sundat řetěz z pastorku a ani tak nevím jestli bys něco jen tak rukou zjistil ... nebo hurá zpátky do toho servisu pokud to před tím ty zvuky nedělalo. Je to opravdu mechanické dření? Nemůže to být nějaký podivný zvukový efekt toho sundanýho chobotu & KNka & výfuku? Dej vědět c oto bylo až se ti podaří problém rozlousknout.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 0:18:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
dělalo to už i předtím, dělá to tak už od koupě. nepřikládal jsem tomu váhu, protože jsem myslel, že je to způsobené vibracemi motoru, ale ejhle, není to tak. při koupi zkoušel mašinu kawa a nic nezpozorval, tak jsem se tomu nevěnoval. ale po jízdě na jiných třech sv1000 tam nějakou zavadu mam. jel jsem litra jak jen z knkem, tak jen z ladakama, tak litra z knkem+ladaky a proste zadne z nich to nedela, jen to moje. zkusim to s tim zvedakem no, a mrknout na stopu zadniho kola, ale tak to by to delalo predtim a ne ted po vymene retezu-pochybuju ze by dali zase spatne kolo.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 13:41:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Tak držím palce! Občas při podřazování když slyším ty rány, říkám si jak to ty převodovky a věci související můžou vydržet. Jak funguje spojka?

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 14:05:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
spojka? dobry, radi krasne :)

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 14:26:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Asi je to nepříjemné. Někdy slyší člověk tak nějak „trávu růst“. Tak jak jsem psal dříve - na stojan, otáčet rukou, nastartovat, zkusit různé převody, vymačkávat spojku, zkusit přibrzdit ... To všechno s nějakým vhodným pomocníkem a s nejvyšší opatrností. Nech projet někomu zkušenému. Patologická závada se nakonec bude zhoršovat až se projeví. Někdo tu tuším psal o problému se spojkou u nové mašiny ...

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 14:36:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
tak masina nein uplne nova a jak rikam, nechal jsem na tom projet tri borce, ja jel zas na jejich litru a proste to poznali.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 21:19:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
takže teďka jsem to v garáži zkoušel na stojanu a poznatky jsou takové, že při neutrálu, nebo jakémkoliv zařazeném stupni je to bez problému. tže z toho vyvozuji že při zkoušení na stojanu-tzv naprazdno to nedělá, ale při zítížení mnou jakožto jezdcem ano. čili nejlepší bude asi navštívit nějaký servis bo firmu z brzdou a tam by mohli zjistit vic?? nebo víte někdo co by to mohlo být? jinak řetez je ok, brzdy take, kola a stopa zadniho kola taky.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 18:59:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
zdar,myslím,že by stálo za to hodit sem odkaz z mt,kde to řešíš.je tam pár zajímavých poznatků.
nicméně - spojkovej koš,jak tam někdo říká to nebude.ten rachotí kovově,po vymáčknutí spojky zvuk zmizí.za jízdy to neslyšíš.
no,já když to zkoušel,nepřišlo mně na mašině zcela nic divnýho.jasně,měla jinej zvuk oproti mé - ale tvoja byla v seriových výfuckách,bez KN....atd oproti mé.
navíc,věř tomu nebo ne,postav vedle sebe 3 identické mašiny,každá bude vydávat jiné zvuky.
docela mě zaráží(nic proti tobě),že jsi schopen tvrdit na 100%,že ten zvuk tam byl při koupi....máš tak kvalitní sluchy a paměť,že už to tam bylo?
provedls úpravy,které mají na zvuku který se ozývá z pod tebe(nemusí být od motoru!) dost vliv - KN filtr,vytažení šnorchlu air boxu,laďáky.
zvuk se ti ozývá při prudké akceleraci? v jakých otáčkách při jaké rychlosti? není motor podtočen a při prudkém přidání se prostě zahltí(ikdyž stříkačka by neměla,ale dá se to udělat),po chvilce se "srovná",pak již táhne normál?
nebo jseš si jist,že ti to dělá od středního spektra otáček,na jakýkoliv qalt?
jak říkám,sice má litr dost síly a točáku,ale pokud v nižších otáčkách zarveš za plyn do maxima,tak se ti prostě začne chvilu dusit....
podle mě,kdyby bylo něco v piči v motoru,tak se ti už dávno vymrdlo,pokud jak píšeš to dělá dle tebe od chvíle,kdy jsi to koupil....
teď už to nezkusíš(díky pičasí)....ale vem ju,drž ju minimálně u 5-ti tis. otáček,tahej za plyn,řaď nahoru před omezovačem a poslouchej,zda ti to dělá taky....
nemyslím tím u 130 na 6 zatáhnout za plyn a poslouchat,že to má divnej zvuk.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 19:31:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 26. srp 2008 18:20:01
Příspěvky: 166
Tony ty řešiš ten problém se kterym si byl u mě se strejcem???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 19:42:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Ladis píše:
Tony ty řešiš ten problém se kterym si byl u mě se strejcem???

jo ten. cestou do humpolcem se to proste nedalo, tak jsem si cestou zpet prohodil s lukasem masiny, ma taky sv1000s K3 a na ty jeho to bylo parada, ma taky k&n filtr a ladaky leo vince a vubec mu to nedela. i on sam poznal ze s motkou neco mam.

kawa>hoj, toco pises o tom vubec rec neni. delalo to uz pri koupi, ale tak myslel jsem ze to nic neni, jak jsem se svezl na strjdovo litru, tak uz mi to bylo divne, pak jsem jel na ladisovo litru a pak na lukasovo litru(oba jsou tady z fora) a proste neco s tim je. jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace. samo ze pokud pojedes vedle me tak to i uslysis to dreni. knko to neni. pri pousteni a razeni na prazdno, to znamena na zvedaku, se zavada neprojevuje. nevim jak to popsat, ale na motorkarich to tam jeden borec nasel na sv-portal.com a je to presne to o cem mluvim.
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75040&fid=18

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 8:25:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
tony_ul píše:
jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace.

no a nepsal jsem o tom výše? nízké otáčky,bez podřazení zarveš za plyn a zkrátka ju přechlastáš.....
ve vyšších otáčkách to dělá? podle mě nee....
šup s tím na brzdu a očekávej v nižších otáčkách díru,nech to poladit....
kdyby byl přidřenej motor,dělá to stále,ne jen při přechlastání....nebo prostě v nízkých otáčkách přidávej plynule.... :mrgreen:
jako na mt ti radí všichni spojku...nevim no... :scratch:
asi bys to slyšel z jiné strany,než z pod sebe.....
stejně,pokud jsi tam nacpal KN,laďáky....,tak brzdou ničemu neuškodíš.
jo,ještě mě napadá....co TPS,dělals?
podle mě bude problém přívod vzduchu x přívod paliva....
já teda s K3 a K7 na brzdě nebyl ani po KN a laďácích - u mě je,bylo vše OK.
jo a takovej divnej pocit,že se dusí,má divnej zvuk a skoro se tak debilně jakoby třepe motor(v nízkých otáčkách při otočení heftem skoro do plna) - znám.jel jsem i na jiných litrech SV.....je to o citu v pracce na plynu,momentálních otáčkách,řazení....atd....
a....ostatní motky,na kterých jsi seděl......má někdo US verzi?

Edit: ale jak psal výše ewans....takto od stolu těžko radit.mohu se mýlit.... :cool:
obzvláště,když to popisuješ....jak bych to řekl tak nějak diplomaticky :scratch: ...no zkrátka debilně.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 10:09:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Kawa píše:
tony_ul píše:
jde o to ze kdyz pri zatizene masine, to znamena pokud na ni sedim a jedu vezmu v nizkych otackach za plyn, tak od motoru citim jakesi dreni a ne hladky prubeh nastupu vykonu a akcelerace.

no a nepsal jsem o tom výše? nízké otáčky,bez podřazení zarveš za plyn a zkrátka ju přechlastáš.....
ve vyšších otáčkách to dělá? podle mě nee....
šup s tím na brzdu a očekávej v nižších otáčkách díru,nech to poladit....
kdyby byl přidřenej motor,dělá to stále,ne jen při přechlastání....nebo prostě v nízkých otáčkách přidávej plynule.... :mrgreen:
jako na mt ti radí všichni spojku...nevim no... :scratch:
asi bys to slyšel z jiné strany,než z pod sebe.....
stejně,pokud jsi tam nacpal KN,laďáky....,tak brzdou ničemu neuškodíš.
jo,ještě mě napadá....co TPS,dělals?
podle mě bude problém přívod vzduchu x přívod paliva....
já teda s K3 a K7 na brzdě nebyl ani po KN a laďácích - u mě je,bylo vše OK.
jo a takovej divnej pocit,že se dusí,má divnej zvuk a skoro se tak debilně jakoby třepe motor(v nízkých otáčkách při otočení heftem skoro do plna) - znám.jel jsem i na jiných litrech SV.....je to o citu v pracce na plynu,momentálních otáčkách,řazení....atd....
a....ostatní motky,na kterých jsi seděl......má někdo US verzi?

Edit: ale jak psal výše ewans....takto od stolu těžko radit.mohu se mýlit.... :cool:
obzvláště,když to popisuješ....jak bych to řekl tak nějak diplomaticky :scratch: ...no zkrátka debilně.... :mrgreen:

hale, tak mi vysvětli když vedle sebe postavíš několik litru sv a u vsech vezmes napr u 2tis za plyn a vsechny pujdou krasne za plynem a jeden jedinej litr ne, co s toho vyvodis? jinak vsechny budou mit kn a ladaky samozrejme. a pojede na nich stejna osoba, to uz asi nebude citem nee? jinak jo mohlo by to byt tim ze vsechny co jsem zkousel jsou EU verze, jen ja mam US. a k tomu tps, no koupil jsem si ten torx, propojil jsem ten konektor dratkem, ale problem je v tom ze jak mira menil to podsviceni, tak asi teda pokud ji mel sundanou tam spatne vratil tu rucicku otackomeru. kdyz je to vyple je dole, ale je jakoby posunuta, pac mam otacky na volnobeh 1500-1600rpm a min zaboha ne. pokud je budu chtit snizit motorka zdechne. tovarni otacky jsou 1200rpm. proto se priklanim k te raficce, protoze podle zvuku a srovnani dvou litru vedle sebe, jeden 1100-1200rpm a pak ten muj jsem nezpozoroval vetsi rozdil ve zvuku. problem je v tom ze pokud budu chtit udelat to tps potrebuju aby mi raficka ukazovala dobre a abych mel volnobezne otacky na 1200. nevim jak to vymyslim s tou rafickou no. joa jeste jedna vec, pokud to hodim na brzdu na poladeni, tak budu potrebovat powercommander, protoze co jsem se ptal matesase, tak origo jednotku neladej, mozna nekdo jinej nekde jinde pokud to teda jde.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 11:07:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
vyvodím z toho to,že tam jde z prdele benzín x vzduch....ne,že mám přidřenej motor a nebo v piči spojku...
pak je taky otázka "laďáků" co jsou zač....ikdyž...vlastně sorry,tobě to dělá od začátku,že....
no,jaké jsou rozdíly US x EU verze? nevím,jen se ptám...má to papírově stejný výkon,točák?
někdo tady v jiném vlákně řešil nastavení sacích klapek vzduchu...víš prdinec,co kde se v tom kdo rýpal...třeba jsou ty tvoje jinak,než mají být,jde ti tam málo vzduchu...
ale pokud si myslíš,že to jde z motoru,tak to klidně někam dej,ať ti to rozpůlí...
nechápu,na co je třeba pwc při ladění na brzdě....
jakože když mám origo řídící jednotku a budu mít bohatou,chudou směs,tak potřebuju pwc na naladění optimálních hodnot? fakt nevim,budu rád,když si rozšířím obzor a někdo mně to vysvětlí.... :good:
no a ladit otáčky dle nastartované jiné mašiny vedle mojí... :rotfl: :rotfl: sorry,to bych se raději vyjebal na laďáky a pokud nejde opravit můj budík,investoval bych do jiného,funkčního otáčkoměru.... ;)

Edit:
http://suzukisv.cz/index.php/sv-forum?f ... 156#p36156

tadyk zrovna Jimbo píše něco o KN,bohatosti směsi,lambdě... - kterou ty tam na US verzi nemáš,ni?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 05. lis 2009 11:05:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
kawa> tak otáčky a TPS mám udělané, +/- to bylo od míry nastavené, el potřebovalo to doladit, jinak tu ručičku jsem taky udělal, tže už mi to ukazuje normálně :)). teď už zbývá vyřešit jediné a to ten zvuk, bo co to je. ono jak přidám tak to jde jakoby do řidítka, jakoby nějaká zpětná vazba. ach jo, dopadne to tak, že to budu muset hodit do servisu, a jedinej pořádnej servis u nás je až v Litoměřicích SUZUKI, u nás suzuki zrušili, kua. ani nevim jak jí tam dopravim v tomhle počasí.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 30. kvě 2010 9:34:30 
Offline
nováček

Registrován: ned 16. kvě 2010 17:20:28
Příspěvky: 5
Ahoj...cital som celu tuto diskusiu a myslim,ze mam ten isty problem na mojej Suze...ak sa mozem spytat,ako si s tym dopadol v tom servise?vyriesil sa problem? na mojej mam najazdene 72 000 km,vsetko zatial ok.len tento zvuk ma dost znepokojuje... dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz