Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 cukání motorky v konstantní rychlosti, pouze při jízdě.
Právě je čtv 28. bře 2024 13:50:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: ned 14. čer 2015 11:12:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
no ja jel posledni dobou po dalnici takhle na 6 stupen rychlosti 130km/hod a nehýbal plynem, žádné cukání ani cokoli jiného.
Jen můj starý problém s poruchou FI, ale to jsem si zvykl, dělá to jen na dálnici a jen při konstatní rychlosti po 5-7km, pokud přidávám a ubírám tak se závada na budíku neobjeví.....

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. srp 2015 15:07:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. lis 2011 17:35:32
Příspěvky: 11
Mal som tento problém aj po výmene reťazového kitu - reťazou to nebude.. TPS som sa pokúšal kalibrovať, ale je to fakt hrozne citlivé - pri volnobežných otáčkach je ukazovateľ na digitálnom display-i v strednej polohe, ale do hornej polohy sa dostane až pri 2000 ot/min (tu na fóre som čítal, že by tam mal byť už pri 1450 ot/min...

Edit: vrátil som sa k tomu TPS znova a podarilo sa mi ho nastaviť tak, že ukazovateľ stúpne do vrchnej polohy už pri 1500 ot/min. Cez víkend som s tým nalietal 700km a v nízkych otáčkach ide zdá sa naozaj lepšie než predtým. Cukanie pri konštantnej jazde ale stále ostáva nevyriešené. Musím hľadať ďalej..


Naposledy upravil bustusan dne pon 17. srp 2015 13:28:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 12. srp 2015 15:53:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Nedávno jsme tu řešili PAIR systém. Napadlo mě, že by to mohl dělat právě on. Zkus ho vyřadit z provozu a dej vědět. Více na:
viewtopic.php?f=15&t=4414
Znáš to :scratch: může to znít hloupě, ale co když to pomůže. Hodně štěstí :good:

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 22. srp 2015 5:02:37 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 02. srp 2008 6:41:06
Příspěvky: 50
Bydliště: Kysucke Nove Mesto
Ahojte prišiel niekto na niečo ?Robi mi to rovnako a dost ma to štve :-(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 12:22:14 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
Ahoj, ne nepřišel jsem na nic... Dělá mi to pořád, konstantní plyn na 5 a 6 převod kolem 5 tis otáček, zjistil jsem, že na 1,2,3,4 to nedělá, jen na poslední dva kvalty v onech točkách, čili to vychází kolem těch 13-140 km / h. Nevyřešeno, vše seřízené, nové, bez vůlí.... :-/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 13:20:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. lis 2011 17:35:32
Příspěvky: 11
Caute, nemam to vyriesene ani ja. Ono to nie je nic na co by som si nevedel zvyknut, samozrejme bol by som rad ak by bol tento problem niekto schopny vyriesit, ale zda sa mi to vcelku zapeklita vec. Ten PAIR som odstavit neskusal. Vy ano? Je to predsa seriova sucast masiny, nemyslim ze by mohla sposobovat nieco taketo. Za mna poviem, ze mi to pride akoby ten motor pri konstantnej rychlosti okolo 130km proste vynechaval. Nevideli by ste to na problem so vstrekovanim? Naozaj staci jemnucky pohyb plynom a ono to prestane. Rozumiem, ze to znie akoby to bola vytahana retaz, lenze toto mi pride skor na nepravidelnost motora.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 14:48:37 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Čau, když jsem byl projíždět (nyní již moji) SV1000 K4, tak se mi podobná situace stala taky...přikláněl jsem to k neklidné ruce.

Jak na to koukám, tak to vypadá spíš na ŘJ...že není schopná uregulovat konstantní otáčky. Zda je to chybou mapy, chybou čidla nebo špatně seřízeného/zkalibrovaného čidla, či jeho stárnutím a změnou parametrů...toť otázka.

Možná by stálo za to, kdyby každý napsal ročník a seznam modifikací kolem palivového systému/ŘJ...TPS, PAIR, TRE, zduchový filtr, atd...případně i povětrnostní podmínky, kdy to nastane. To by se pak lépe hledalo.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 15. dub 2016 12:53:24 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Ve středu jsem byl prohnat SV po dálnici a to cukání mě dost sralo. Objevilo se to při zpomalování např. ze 180 na 13X (cca 5-6k otáček)...plný plyn, zavřu+zpomalím, pootevřu na udržování 130 = cuká

Přijde mi, jakoby jednotka přepínala palivové mapy a právě v té dané situaci si nevěděla rady kterou má použít.

Nějaké info:
TSP seřízeno, PAIR zablokován, bez TRE, K&N vzduchový filtr, originál výfuky a svody

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 15. dub 2016 20:07:59 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 10. dub 2016 10:23:44
Příspěvky: 11
Ahoj,já bych se docela přikláněl k řídící jednotce. Kamarád to tak měl,vyměnil ji za řídící jednotku z bouračky a měl klid.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 15. dub 2016 22:41:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Snad pomůže i tohle info:
K4, 58tis km, TPS seřízeno (2 roky), PAIR v provozu, TRE ano, K&N vzduch, originál svody, koncovka Remus.
Zatím jsem nic takového nepozoroval (ale 130 prakticky nejezdím..), jen je poslední dobou občas cítit benzín (nevím odkud) a při ubrání plynu občas trochu blafne do výfuku.

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 01. kvě 2016 18:24:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Čauec, tak u mě vyřešeno.

Nejdřív ještě něco k problému samotnému: Vyskytoval se u mě při jakékoliv rychlosti. Odpich na 1 a v 5,5k otáček zavření plynu + snaha udržet rychlost = škubání jako prase. Nebo přibrždování motorem do zatáčky + uprostřed trochu přidat plyn = škubání jako prase (a sevřená prdel jestli se to utrhne).

Předevčírem jsem namontoval ATRE, škubala stále dále.

K řešení: Vinou je kalibrace čidel snímající primární (TP) a sekundární klapky (STP), řídící jednotka pak nemá správná data a proto se děje stav výše. V manuálu je to výborně popsáno, teda aspoň pro TP. Pro STP je trochu horší...je potřeba nastavení vydedukovat - vzít multimetr a nastavit pozici STP tak, aby odpor čidla měl předem spočítanou hodnotu. Já jsem měl obě čidla dost mimo, byť předchozí majitel tvrdil, že TP je seřízeno.

Seřízení TP je i tu na fóru výborně popsáno, najděte si to. Pokud si někdo nebudete vědět rady se STP, tak mi napište zprávu a vysvětlím/nafotím/nakreslím...případně to můžeme probrat v Humpolci.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 02. kvě 2016 23:09:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
a co podtlaková synchronizace

sice to je stříkačka , ale taky se musí dělat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. kvě 2016 19:17:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Hasha píše:
Čauec, tak u mě vyřešeno.

Nejdřív ještě něco k problému samotnému: Vyskytoval se u mě při jakékoliv rychlosti. Odpich na 1 a v 5,5k otáček zavření plynu + snaha udržet rychlost = škubání jako prase. Nebo přibrždování motorem do zatáčky + uprostřed trochu přidat plyn = škubání jako prase (a sevřená prdel jestli se to utrhne).

Předevčírem jsem namontoval ATRE, škubala stále dále.

K řešení: Vinou je kalibrace čidel snímající primární (TP) a sekundární klapky (STP), řídící jednotka pak nemá správná data a proto se děje stav výše. V manuálu je to výborně popsáno, teda aspoň pro TP. Pro STP je trochu horší...je potřeba nastavení vydedukovat - vzít multimetr a nastavit pozici STP tak, aby odpor čidla měl předem spočítanou hodnotu. Já jsem měl obě čidla dost mimo, byť předchozí majitel tvrdil, že TP je seřízeno.

Seřízení TP je i tu na fóru výborně popsáno, najděte si to. Pokud si někdo nebudete vědět rady se STP, tak mi napište zprávu a vysvětlím/nafotím/nakreslím...případně to můžeme probrat v Humpolci.


Hasha, nie je tá sychronizácia STP v manuáli, kapitola 5 strana 22 - STP SENSOR ADJUSTMENT? Mne teraz cuká ako sviň, tak okrem palivového filtra chcem poladiť podtlaky, TPS a STPS. Díkec.

_________________
SV 650N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. kvě 2016 19:21:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Ladys píše:
a co podtlaková synchronizace

sice to je stříkačka , ale taky se musí dělat


Ladys, podľa mojich info, mala by sa robiť najskôr podtlaková synchronizácia až potom ladiť TPS. Jednak to píšu v manuáli (kapitola 5, strana 30 - TP SENSOR ADJUSTMENT) a spomína to aj Kožis vo vlákne o TPS sychronizácii, je to posledná správa tu viewtopic.php?f=23&t=694&start=60

_________________
SV 650N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. kvě 2016 20:13:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
ivan píše:
Ladys píše:
a co podtlaková synchronizace

sice to je stříkačka , ale taky se musí dělat


Ladys, podľa mojich info, mala by sa robiť najskôr podtlaková synchronizácia až potom ladiť TPS. Jednak to píšu v manuáli (kapitola 5, strana 30 - TP SENSOR ADJUSTMENT) a spomína to aj Kožis vo vlákne o TPS sychronizácii, je to posledná správa tu viewtopic.php?f=23&t=694&start=60



Zdar Ivane

ja sem se ptal jestli má udělané podtlaky ,

těma by jsi měl začít a pak podle potřeby ještě udělat TPS

podtlakem šteluješ spodní klapky které ovládáš plynem

( kontrolní otázka ---proč se dělají podtlaky ???? )

TPS se nastavuji vrchní klapky které jsou ovladané elektronikou a ty je jen musíš nastavit do předem dané polohy

: wheel :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. kvě 2016 22:27:52 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Jak zmínil Ivan, nutno seřízení dělat v tomto pořadí:
1) podtlaky (aka synchronizace primárních klapek) = aby oba válce měli stejnou zátěž/výkon, motor byl lépe vyrovnaný a šlapal lépe
2) seřízení TP (throtle position = primární klapky) = kalibrace čidla primární škrtící klapky, aby řídící jednotka věděla, kolik plynu dáváš
3) seřízení STP (secondary throle position = sekundární klapky) = kalibrace čidla sekundárních škrtících klapek, aby řídící jednotka věděla v jaké jsou poloze (jsou ovládané pouze řídící jednotkou, ne plynem)

Jak jsem slíbil na sraze...pro velký zájem udělám pro bod 3) návod. Jen mi chvilku dejte, celý víkend jsem strávil v sedle.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 09. kvě 2016 10:25:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 28. čer 2014 15:23:48
Příspěvky: 13
Bydliště: Kopidlno (Jičín)
Btw. asi váš problém bude závažnější, ale přeci jenom mám takovou blbost na kterou jsem já přišel až po strašně dlouhém bádání a přitom to byla taková banalita a není ji od věci zkotrolovat. Taky mi u mého sv při větší rychlosti začala cukat někdy víc někdy míň ale většinou z pravidla až na 120+ a přitom to bylo hloupým čidlem na stojánek. Pružina od stojánku byla maličko vyběhaná a když se stojánek ve větší rychlosti na různych nerovnostech třásl a hýbal tak mi to jakože vypínalo motor. Koumal jsem to asi dva měsíce než jsem na to přišel :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 10. kvě 2016 15:46:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
tvojemamka píše:
Btw. asi váš problém bude závažnější, ale přeci jenom mám takovou blbost na kterou jsem já přišel až po strašně dlouhém bádání a přitom to byla taková banalita a není ji od věci zkotrolovat. Taky mi u mého sv při větší rychlosti začala cukat někdy víc někdy míň ale většinou z pravidla až na 120+ a přitom to bylo hloupým čidlem na stojánek. Pružina od stojánku byla maličko vyběhaná a když se stojánek ve větší rychlosti na různych nerovnostech třásl a hýbal tak mi to jakože vypínalo motor. Koumal jsem to asi dva měsíce než jsem na to přišel :lol:



Tak to je mazec. :thumbsup:

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 03. srp 2016 21:40:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
U mňa konečne vyriešené. Bol som s tým servise, že chcem synchronizovať škrtiace klapky. Dal dolu prvú gumenú čiapočku vákuového výstupku škrtiacej klapky, kam sa pripája manometer a príčina mojich problémov bola jasná. Gumená čiapočka na 11 ročnej motorke úplne dopraskaná, na vrchu diera ako svet. Chlapík mi sám na základe toho popísal moje problémy, bez toho aby som ja musel otvoriť ústa. Problematický štart za studena, cukanie v nižších otáčkach a cukanie pri prudšom pridaní a ubratí plynu. Vymenil čiapočky a cestou domov som to testoval a cukanie sa neobjavilo. Dám tomu ešte čas, ale viacmenej isto to bolo týmto. Tak to sem pripájam ako potenciálny problém, ktorý treba skontrolovať pri cukaní, ešte to tu niekto neuvádzal sa mi vidí.

_________________
SV 650N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz