Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 cukání motorky v konstantní rychlosti, pouze při jízdě.
Právě je čtv 28. bře 2024 14:41:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 11:44:20 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 12. dub 2008 22:30:16
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
ahoj lidi, problém s cukáním za jízdy.Poraďte mi co mám dělat..... když jedu abych nepřidával a ani neubíral plyn cca: 5 až 6 tisíc otáček na rychlosti 120-140km/h tak mi motorka cuká že se kolikrát hýbu až o 5 cm dopředu a zase do zadu. svíčky jsou nové klapky čisté taky jako nové a vlastně vše je nádherně nablízkané a řídící jednotka nehlásí žádnou chybu. když přidám plyn, tak se moto rozlítně jako by nic.takže když jezdím brzda plyn, tak nic není znát, ale když jedu po dálnici, normální cestovní rychlostí těch 130, tak jsem ucukaněj jako prase, nedá se jet nikam dál. servis, je z toho taky jelen, řekli my že budou opravovat pokus a omyl, klidně bez výsledku. a to mě taky může stát 20000 a pomoct....pomoct....pomoct....... děkuji za rady.....


Naposledy upravil dusannoha dne ned 11. dub 2010 11:47:40, celkově upraveno 1

{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 11:47:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já bych zkusil synchronizaci TPS

díval jsi se i na klapky? jestli se ti třeba nějaká neuvolnila z hřídelky?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 11:49:54 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 12. dub 2008 22:30:16
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
popi píše:
já bych zkusil synchronizaci TPS

díval jsi se i na klapky? jestli se ti třeba nějaká neuvolnila z hřídelky?



co je TPS??? klapky jsme koukali, vše pevné a čisté ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 12:27:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nedočetl jsem se zatím nikde detailně jak sensor funguje, ale podle mě TPS snímá polohu klapek pro přívod paliva do válců, a tento snímač musí být synchronizován s klapkou aby natočení klapky odpovídalo výstupnímu napětí na snímači. od toho pak RJ upravuje dobu vstřiku paliva.

Jiřin hodil myslím do galerky hezky popsanej návod jak na to...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 13:22:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Napadá mě, jestli není řetěz po smrti, ale to jste už asi taky zkontrolovali :)
Nebo to dělá jen v těch popsaných rychlostech a třeba při 50-60 přes obec nic?

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 16:41:33 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 12. dub 2008 22:30:16
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
Shorty píše:
Napadá mě, jestli není řetěz po smrti, ale to jste už asi taky zkontrolovali :)
Nebo to dělá jen v těch popsaných rychlostech a třeba při 50-60 přes obec nic?

řetěz je nový a rozety taky. kupoval jsem to na podzim. myslím že to cuká i v těch nižších rychlostech při neměnném plynu. ale to si nejsem tak jist, při tech 130 to škube nejvíce. opravdu 5cm dopředu a do zadu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 18:18:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
vytahanej řetěz mě taky napadl, ale ten to dělá pořád a hlavně při zátahu....

jinak teda mechanicky jsi to celý zkontroloval? hlavně složení zadního kola?! dělalo ti to pořád nebo až po výměně řetězovky?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 18:24:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Mas kola v zavesu a vyvazeny?Pokud to nedela v zatahu,nebude to motorem,zkusil bych se mrknout na kola,na aute ted nemam vyvazeny gumy a pri jizde bez zatahu me kmita volant,takze by to mohlo na to mit vliv....

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 22:40:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
u auta je to trošu něco jinýho bo kola jsou uchycený mimo osu otáčení a proto to tak háže. a i kdyby to byl nevývažek na kole, necukalo by to, ale házelo s motorkou a to i při zátahu

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 11. dub 2010 22:43:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
buď máš špatně složený zadní uložení kola, špatně sepnutej nebo napnutej řetěz, nebo je to co jsem psal ohledně motoru...
pokud motor vynechává, tak máš tčeba někde volnej kontakt na baterii nebo napětí k cívkám... ale jestli je to naprosto pravidelný, tak bych to na poruchu v elektroinstalaci neviděl....

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 12. dub 2010 8:50:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
dusannoha píše:
popi píše:
já bych zkusil synchronizaci TPS

díval jsi se i na klapky? jestli se ti třeba nějaká neuvolnila z hřídelky?



co je TPS??? klapky jsme koukali, vše pevné a čisté ....

viewtopic.php?f=23&t=694
včera jsem to chtěl taky udělat,ale je tam třeba BEZPEČNOSTNÍ torx bit 25 :banghead: Bez něj to nepůjde. Mám jen obyč,tak se nepodařilo. Tak to vyzkoušej,nemělo by to být nic složitého a rozhodně tím ničemu neuškodíš.... :wave:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 13. dub 2010 8:46:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
já bych si taky vsadil na TPS..dost podobnou věc to dělalo bejvalce tam to ještě bylo umocněný tim,že motor pod 5 tis. vůbec nejel no prostě o ničem po týhle kalibraci byl motor jak vyměněnej..dá se to udělat i doma,ale chce to torxbity s dirkou uprostřed.
u SV je naprd,že ovládáš jednu klapku a tím i TPS a TPS posílá signáli do řídíci jednotky a ta ještě reguluje přísun vzduchu přes druhou klapku...a když dostává blbý signály tak i blbě reguluje.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 13. dub 2010 10:30:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Určitě udělat kalibraci TPS, je to znát hodně.
Jinak, jak zmiňují ostatní řetězovku – hodit na stojan a kouknout na řetěz jestli není nerovnoměrně vytáhlý (ikdyž byl „nový“). A na co bych ještě koukl je spínač stojanu – zkusit ho přeměřit, případně přemostit a jet jízdu takhle (může se vlivem vibrací rozepnout a motor tak chvilkově vypne a hned zase naskočí).

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 19. srp 2010 13:57:33 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 12. dub 2008 22:30:16
Příspěvky: 13
Bydliště: Mladá Boleslav
tak po dlouhé době jsem se opět k tomu dostal,
- výměna svíček CR8EK
- seřízení ventilů
- výměna vzduch. filtr
- seřízení podtlaku (synchronizace)
- seřízení elektr.klapek
- výměna spínacího snímače ventilátoru
- výměna oleje a opětná sinchronizace a zase sinchronizace.....

tohle všechno jsme testli.
kola jsou v pohodě, řetěz taky a dál už nikdo neví, jeden kousek z Plzně Racochejl mi psal, že má ten stejný problém a taky nikdo neví co to je. dokonce hledal na Anglickém fóru a taky našel jednoho co to popisuje naprosto stejně a taky nikdo neví co s tím. :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. led 2012 16:29:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. lis 2011 17:35:32
Příspěvky: 11
Zdravim, vyriesil si to nejak s tym cukanim? Podla toho ako to popisujes sa zda, ze mame uplne rovnaky problem. Po zime ma to caka tiez tak by mi bodla nejaka ta rada ak sa ti to podarilo spravit. diky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. led 2012 19:58:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11. čer 2011 9:23:12
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
V autě mi to dělali kabely ke svíčkam. Vyměnil jsem a byl pokoj.

Petr

_________________
něco málo a po 15 letech SV 650S ´00 a teď sen GSX-R 600 SRAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 08. led 2012 20:23:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nejprve zkontrolij řetězovku... pokud je nerovnoměrně vytahaná, tak je to jasný...
kdyby šel nepravidelně motor, tak by jsi to snad poznal...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. čer 2015 16:51:10 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
Čaute kluci, dělá mi to taky, nejvíc na 5 a 6 stupeň kolem 130 km/h a cca 5500 otáček, prostě to se mnou houpe se a tam, když ubírám je klid, když jemně přidávám, je klid, když držím konstantně plyn, pohupuje se... Ve městě mi to třeba nedělá, dělá to až ty vyšší převodový stupňě, 5 a 6... Spravil to někdo už?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2015 13:15:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. lis 2011 17:35:32
Příspěvky: 11
Čau Martas607, podľa popisu máme úplne rovnaký problém. U mňa žiadna zmena, nejako som si zvykol. Nie je to síce úplne ono, ale zvyknúť sa na to dá.. Napíšem čo sme skúšali:
- výmena sviečok
- štelovanie ventilov
- synchronizácia škrtiacich klapiek
- meranie kompresie valcov

Ak by mal niekto nejaký nápad, sem s ním. Tiež by som sa rád dopátral k nejakému riešeniu.. V mojom prípade ide o litrový model z roku 2005.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2015 19:32:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
a co jak psal kdysi dávno Popák....
nerovnoměrně vytahaná řetězovka?
TPS zkalibrováno?
já osobně když se zamyslím - je málo okamžiků, kdy bych jel konstatní rachlostí, abych řekl zda mně to dělá x nedělá....
ve městě vůbec nedosáhnu konstantní rychlosti
mimo město je to buď brzda plyn mezi autama, nebo v zatáčkách.... :mrgreen:
rovným úsekům se vyhýbám, pokud jsou, tak taky tahám, pak brzda :mrgreen:
na cestování pod dálnicích mě neužije, tže já to moc nepozoruju, že by mně to dělalo.

jediný, kdy mně to "skáče" - když jedu po sqělých silnicích,kde je nerovnoměrný povrch, látanice.....atd. podvozek docela na tvrdo, skáče to. jak držím plynovej heft - máj minimální "mrtvej" chod...tak mně cuká pravá ruka, tím pádem i mašina. :mrgreen: docela hardcore někdy

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz