Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 Problém se spojkou... héééééélp
Právě je čtv 28. bře 2024 20:28:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém se spojkou... héééééélp
Nový příspěvekNapsal: sob 12. dub 2008 11:47:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. dub 2008 10:14:38
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha
Nazdárek lidičky, potřebuju poradit. Na SV1000S K4 mám hydraulickou spojku, po ujetí cca 1000km mi mám prázdnou nádržku s kapalinou. musím dolévat. šel sem po hadičkách ale nikde nic.neni vidět žádný únik. měnil sem i olej v motoru lae taky nic neobvyklého, takže prosil bych o radu, co s tím cajzlem může být??? kámoš vykládal něco o těsnění nevim nevim, nejsem motorař ani strojař tak za každou radu budu vděčný. Díky

S pozdravem DDO (Dobrovolný Dárce Orgánů) KURT

_________________
Kurt
www.pikadorbikers.cz


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 12. dub 2008 18:51:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Já teda nevím, jak přesně vypadá ta hydraulická spojka uvnitř (kolem koše), ale pokud jsi nikde venku nenašel únik, není možný, že ti to chčije ven někde přímo ve spojce do oleje?? Protože je možný, že při posledním rozdělání víka spojky ho někdo zpětně špatně zatěsnil a tak to někde může prosakovat... tlak na tu kapalinu tam je docela značný, takže stačí vážně štěrbinka. Stejně tak při špatném zatěsnění může prochcávat chladící kapalina do spojky a tím pádem se dostane do oleje, případně olej ven. Jak rychle to uniká?
Pokud by to bylo tímhle, potom stačí jen oddělat to víko (nejdřív vypustit olej a chladící kapalinu a asi i spojkovou), odstranit starý těsnění, očistit povrch styčných ploch a pořádně ho novým tmelem znovu zatěsnit. A použít pochopitelně nový olej i filtr, poněvadž ten starý bude znehodnocený.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. dub 2008 7:23:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. dub 2008 10:14:38
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha
Díky moc. Tento týden se dáme do opravy tak to trošku nafotím ať máte taky zážitek... :wave:

_________________
Kurt
www.pikadorbikers.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. dub 2008 8:08:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Ale radši si tuhle možnost někde ověř! Ať zbytečně neleješ nový olej, třeba je ten problém jinde, já napsal jen alternativu...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 14. dub 2008 21:45:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pokud ti neprosakuje nikde od nádobky až po vstup do motoru, tak ti to cedí někde přes proražení těsnící kroužek přímo do motoru...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. črc 2008 18:34:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. čer 2008 18:50:12
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
Taky mi chčije, ale dělá mi to přitlačný pístek, přesněji vadný simerung, který tlačí dál na tyčku ke spojce.(pístek je na pravé straně vedle řadičky). Kapalina ovšem vytéká ven.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 06. čer 2009 13:20:55 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
Příspěvky: 77
Liter ma spojkovy valec samostatny a spojku vypina cez vypinaciu tyc,ktora je utesnena od bloku tesniacim kruzkom. Pokial tento kruzok netesni,dochadza k uniku motoroveho oleja. Z uvedeneho vypliva,ze k vniknutiu brzdovej kvapaliny do motoroveho oleja nemoze prist.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 23. črc 2011 22:29:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
Ahoj, řešil někdo to samé co popisuje Kurt? Loni mi "zmizla" kapalina z nádržky spojky, únik nebyl viditelný, vyměnil jsem gufero (těsnění). No a dnes opět to samé, posledních 190km bez spojky domů, nádržka prázdná. Čím by to mohlo teda být? Unikla kapalina do motoru?

Jen tak bokem. Jde to předělat na mechanické ovládání?

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 24. črc 2011 22:12:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pokud ti neprosákla nikde ven přes hadice nebo koncový mechnaismus, tak ji máš určitě v motoru. z toho plyne výměna náplně v motoru a oprava těsnění...
nevím jak je to tam přesně udělané, já měl mechnaický ovládání...

ale rozebral bych to a zkontroloval pístek, bo ten jediný ti může manžetu poškodit. případně zabránit nečistotám z venčí, aby sedaly na pístek, nebo pod prachovku...

fakt nevím jak to tam je, tak kdyžtak hoď fotku, až to budeš rozebírat...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 27. črc 2011 22:33:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
tak je to přesně jak píšeš Popi. Manžeta na pístku je vydřená o stěnu "válečku" v kterém chodí pístek - nevím jak to nazvat. Stěna je drsná a špinavá od té manžety. Manžetu jsem měnil už loni v tuto dobu.Takže teď vyměním celé ovládání spojky (třmen), na www.partsdepot.cz je cena kolem 2800kč :oops: :oops: . Později hodím sem foto.

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. zář 2011 0:08:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
EDIT:

tak proběhla výměna pístku včetně prachovky, která před tím před manžetou nebyla ( asi už to léčil předchozí majitel ), díky absenci prachovky se zřejmě dovnitř od řetezu dostal bordel a "podrápal" stěny válečku v němž chodí pístek.

Cena 2200kč

Spojka spojčí jak má - výměna 2 DNY před Alpama, takže i otestováno. :good: :good: :grin:

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. zář 2011 13:56:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37
Příspěvky: 150
Bydliště: Neznašov
Když jsem měl mašinu rozebranou a měnil brzdovou kapalin i ve spojce, došlo na rozebrání spojkového válečku. Byl trochu vyžraný. Stačí zalapovat + novou manžetu a nic neteče.
Jinak do motoru se nemá šanci nic dostat, váleček je uplně mimo a tlačí přez tyčku.

_________________
Suzuki SV 1000N, bylo S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. zář 2011 17:01:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Tomast33 píše:
váleček je uplně mimo a tlačí přez tyčku.

to jsem chtěl vědět... dík

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 8:41:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
tak jsem konečně nafotil ten pistek ovladani spojky u litru


Obrázek
Obrázek
Obrázek


tady je vidět podrřený pístek a gufero v tom místě netěsní

Obrázek


a vydřený vnitřek válečku

Obrázek
Obrázek

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 9:59:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
bart - kolik má tvoje SV nalítáno?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 10:55:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Asi nejde o najeté km,ale spíš o to,že někdo totálně sral na výměnu brzdovky.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 11:12:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
zdeněk píše:
Asi nejde o najeté km,ale spíš o to,že někdo totálně sral na výměnu brzdovky.

na K3 jsem měl nalítáno kolem 25 - ti tis., když šla do světa....brzdovku jsem měnil klasicky hned po koupi z bazaru...
podle mého gusta tmavla vlemi rychle oproti brzdovce na brzdách...tak jsem měnil častěji.
na K7 měnim brzdovku 1x do roka (na spojce)....
ale i tak si myslim, že to má souvislost s najetými km.... :cool:
na K7 mám něco kolem 15 - ti tis....tak mě zajímá, v kolika km se mu to vyjebalo....a pokud se dostanu na stejnou hranici, tak pak posoudím, zda pravidelná výměna brzdovky k něčemu vedla.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 14:49:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
Čus, když jsem motku koupil tak měla najeto 33tis km to bylo v roce 2008, kapalinu měním vždy s výměnou oleje tj. po 5-6000 km. Zlobit to začalo loni po návratu z Alp, tehdy jsem vymenil jen gufero, ale netušil jsem ze tam má být i prachovka. Letos jsem to měnil celé za nové. Mám najeto 49 tis km.

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 16:02:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
dík za foto...
jinak teda nevím jak u SV, ale třeba u mé EXC je vyloženě napsáno, že se nemá používat brzdová kapalina pro ovládání spojky, ale minerální olej. Pokud je tomu tak i u SV, tak bych viděl jasný důvod proč vypadá píst tak jak vypadá...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 16:28:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
popi píše:
dík za foto...
jinak teda nevím jak u SV, ale třeba u mé EXC je vyloženě napsáno, že se nemá používat brzdová kapalina pro ovládání spojky, ale minerální olej. Pokud je tomu tak i u SV, tak bych viděl jasný důvod proč vypadá píst tak jak vypadá...

http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... fbc42b57bf
str. 56


Přílohy:
brzdovka.JPG
brzdovka.JPG [ 19.17 KiB | Zobrazeno 10720 krát ]

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz