|
Právě je úte 13. kvě 2025 18:44:34
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
dom-ace
|
Napsal: úte 06. kvě 2014 7:50:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 16. bře 2014 21:49:26 Příspěvky: 29 Bydliště: Třeboň
|
Ahoj kluci, malej dotaz. Včera jsem byl nucen delší dobu popojíždět v koloně a teplota byla nad 100 stupňů. Pak jsem si všiml, že od motoru se mi začal ozývat takový těžko popsatelný zvuk, jakoby lehké klepání odněkud těsně pod nádrží, jakoby od hlavy válce. Krom toho byly znatelný vibrace na levý straně, cítil jsem je stehnem. Ty vibrace po normální jízdě a zchladnutí motoru zmizely, ale ten zvuk tam pořád lehce slyším. Neví někdo, co by to mohlo být? Nerad bych něco opomenul. 
_________________ SV 1000 S K3... Babi, to není bouřka, vono se to blíží...
|
|
Nahoru |
|
 |
RASíček
|
Napsal: úte 06. kvě 2014 10:27:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
No, já bych to asi typoval na větrák. Nevím, co ještě jinýho při vysoký teplotě pracuje navíc. Nevím, jak Sko, ale na Nku je chladič napravo přišroubovanej, nalevo jen zavěšenej na čepu, i když na gumový objímce, takže tam to může lehce vibrovat. Když ji necháš běžet na místě, tak se na vysokou teplotu, kdy zapne větrák, dostaneš za chvíli. To, že ten zvuk přetrvává i potom: jsi si jistý, že tam předtím opravdu nebyl? Člověk občas "slyší i trávu růst"...
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
 |
dom-ace
|
Napsal: úte 06. kvě 2014 10:39:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 16. bře 2014 21:49:26 Příspěvky: 29 Bydliště: Třeboň
|
Ten větrák je dost logické vysvětlení, podle mě bude uchycený stejně... Co se týče toho zvuku, jsem si na 99% jistý, že tam předtím nebyl. Mám ji chvíli - 2 měsíce, ale najel jsem už 1700 km a tak divný zvuk jsem právě neslyšel... takové klepání, jakoby bubnování... no nevím, nechám seřídit ventily a snad přitom nepřijdou na nic horšího...
_________________ SV 1000 S K3... Babi, to není bouřka, vono se to blíží...
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 06. kvě 2014 12:16:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Běž se projet, zahřej mašinu. Pak ji postav, nech ji nastartovanou, přidávej plyn. Tím ji zahřeješ a donutíš sepnout větrák. V ten okamžik pozoruj, zda ten zvuk způsobí větrák. Může být křivě, ohnutý. Abys nenechal seřídit ventily a zvuk tam nebyl stejně. A časem ti větrák neprodřel chladič. Tento postup doporučuji pouze za předpokladu, že ti větrák spíná, abys to neuvařil.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|