Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 SV 1000 - výměna oleje v předních tlumičích
Právě je čtv 28. bře 2024 13:20:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: sob 03. kvě 2008 0:27:22 
Offline
nováček

Registrován: sob 03. kvě 2008 0:01:42
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s výměnou oleje v předních tlumičích? Jakou použít viskositu, kolik ho tam nalít, jak na to?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. kvě 2008 1:10:51 
Offline
nováček

Registrován: sob 03. kvě 2008 0:01:42
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
Tak označení oleje i množství jsem našel v manuálu. Díky za něj. Tak teď snad jen to know-how ......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. kvě 2008 9:52:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
návod jak na to je ke stažení u mě v galerii v albu garage...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 21:51:44 
Offline
nováček

Registrován: sob 03. kvě 2008 0:01:42
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
Díky za návod, je super. Stáhl jsem si ještě manuál, taky je to super že je tady k dispozici a gufera už mám vyměněné. Oproti tobě jsem to měl trošku složitější, jelikož SV1000 má seřizovatelné vidlice a musel jsem vyrábět speciální přípravek, ale s manuálem to byla hračka. ještě jednou díky :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 22:08:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nemáš zač, jsem rád že to alespoň někomu pomůže... ;)

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 12. bře 2009 20:22:08 
Offline
nováček

Registrován: čtv 12. bře 2009 20:04:31
Příspěvky: 3
Bydliště: Trencin
Len si chcem overit to mnozstvo oleja do teleskopov. Co som nasiel manualy,tak tu sa pise 494ml,a v dalsom som nasiel 509ml. Je to SV 1000 N 04. Dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 12. bře 2009 20:39:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Kosto píše:
Len si chcem overit to mnozstvo oleja do teleskopov. Co som nasiel manualy,tak tu sa pise 494ml,a v dalsom som nasiel 509ml. Je to SV 1000 N 04. Dik

troufneš si říct že ho tam dáš na 10ml přesně? to neřeš, dej tam 500ml do každýho, hezky ti to výjde z litrovky. Jen nech pořádně vytéct ten starej a bude to ok...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 23. říj 2009 11:42:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
popi> včera jsem to měnil podle tvého manuálu, sice jsem taky musel chvilku laborovat, bo ten liter ma seriditelne vidle, ale par hodinach jsou gufera i olej vymeneny...olej co vytekl byl nejakej sedivej a fakt hnus, bolo ho v kazde vidli tak 350-400ml a pekne smrdel. dal jsem do kazde vidle 500ml a pohoda, neska to namontuju tak jsem zvedavej. jinak viskozitu jsem pouzil 15w motul fork oil.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 23. říj 2009 22:22:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
dnes jsem zkousel projet machnu a jako ten olej je dost znat. ne jen ze ho tam je tolik co ma byt ale je to 15w, nevim jaka viskozita je origo, ale vydle jsou o dost tuzsi.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 9:39:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
original olej se dava 10W. U tech tlumicu je ted hlavne rozdil v tom, ze je tam spravnej objem oleje a tudiz funguji jak maji. Ten 15W ti uz akorat dela to, ze se vidle pomaleji ponori pri stlaceni, ale zaroven to jde i pomaleji nahoru pri odskoku.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 10:39:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
shorty>no prave ze mi to tak nedela, nebo mozna ze jo nevim. pocit je z toho takovej, ze predtim jsem to mel nastaveny na predpeti pruziny na 1,5čárky a tuhost na 1otacku a tedka to mam na 3,5čárky a 2 nebo 3 otacky a stejne je to porad tuzsi nez predtim.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 12:16:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Na silnici při normálním ježdění asi moc nepoznáš rozdíl mezi 10W a 15W. Ale jinak co jsi popsal s tím předpětím, tak jsi to přesně vystihl. Když máš málo oleje, tak jsou tlumiče měkkčí, tím pádem, abys měl podobný účinek, např. jak při sérii, tak je musíš mít víc přitáhlý. Což se děje aji teď u mě a proto to musím taky přes zimu dát na repas.
Jen nevím co myslíš tou tuhostí, nevím jestli má SV1000S plně seřiditelnou vidlici, ale takovej ten šroubek uprostřed nahoře je útlum odskoku, dole komprese.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 12:26:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
hladina oleje vlivňuje progresi pružin citelně až při velkém stlačení... na statické předpětí pružin s jezdcm i bez to nemá velký vliv...

hladinou leje si pomůžeš hlavně když jsi buď moc těžkej, tak hladinu trochu zvedneš a pokud moc lehkj, tak naopak, aby jsi využil co nejvíc zdvih vidlice...
každpádně si nastav to statický propružení správně a potom tlumení spodle zadku, kterej seřídit nemůžeš...

a bacha na to, při vypouštění oleje ti tam s velou pravděpodobností v té spodní komoře něco zůstane pokud jsi je komplet nerozebral teda...
takže je dobrý hladinu potom i fyzicky změřit... pro jistotu...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 12:40:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
shorty> tak utlum no. proste jak je to pritahli pruzi to min, jak je to vysroubovany pruzi to vic.
popi> zadek nemuzu seridit?? co? ja myslim ze ano. jinak vydle jsem mel komplet rozebrane a stary olej vytekl komplet.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 12:44:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
to je pro mě novinka že by mělo SV seřiditelnej zadek...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 12:57:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
no jako ten tlumic zadni se da sestelovat nee? ma tam dva prstynky. vim ze eu verze ma ten tlumic nejakej zadeklovanej, ja mam tu us verzi a mam ho normal videt a mam tam dva prstynky. neco se jima urco serizuje.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 13:29:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
tony_ul píše:
no jako ten tlumic zadni se da sestelovat nee? ma tam dva prstynky. vim ze eu verze ma ten tlumic nejakej zadeklovanej, ja mam tu us verzi a mam ho normal videt a mam tam dva prstynky. neco se jima urco serizuje.

vážně? a co se těma "prstýnkama" seřizuje?

nejsou to náhodou "prstýnky" co se jmenujou matice a seřizuje se s nima předpětí pružiny pro centrální jednotku? seřiditelnej tlumič beru jako ten, kterej má seřiditelný tlumení...
seřízení předpětí mají všechny motorky už snad 20let

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 19:40:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
popi> no tak to jsem měl na mysli :lol: , jen sem se blbě vyjádřil ;)

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 24. říj 2009 20:01:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. čer 2008 14:49:38
Příspěvky: 319
Bydliště: kopr
popi píše:
seřiditelnej tlumič beru jako ten, kterej má seřiditelný tlumení...

asi by sis měl ten tlumič pořádně prohlédnout :rotfl:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 25. říj 2009 11:37:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
misha píše:
popi píše:
seřiditelnej tlumič beru jako ten, kterej má seřiditelný tlumení...

asi by sis měl ten tlumič pořádně prohlédnout :rotfl:

já bych si ho měl prohlédnout?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz