Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 stoupající teplota až ke 106 stupňů
Právě je čtv 28. bře 2024 11:41:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 8:48:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03
Příspěvky: 39
čau , poslední týden pozoruju na svym sv1000 , že po zahřátí motoru se při jízdě teplota pohybuje okolo 95 stupňů ... ale to by mě zas až tak netrápilo , ale při zastavení kdekoli , kde stojím alespoň 5 minut, stoupne teplota až na 106 stupňů !!!!!! Chladič teplý je , takže termostat otevírá...

Je to normální teplota 106 stupňů při stání ? Řešit to ?

Díky

_________________
SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 9:00:38 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
O víkendu jsem jezdil fest a zajímalo mě, jak to bude s teplotou za teplejšího počasí...jezdím se 85-88.

Při popojíždění ve městě to vyletí k 90-95. Na světlech třeba až na 100-105, kdy spíná větrák.

Koukni jestli máš dost vody a nezaprasený chladič a jinak to neřeš. Až bude venku 30-35, tak pak na teploty koukni znovu. Tohle počasí už by mělo 100% odhalit nějakou chybu.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 9:49:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03
Příspěvky: 39
Hasha - chladící kapaliny je tam dost , po jízdě sem to hned zkontroloval .

_________________
SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 9:57:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
Lukáš

Zdar

no neuvedl jsi zda ti spíná větrák
a
že je chladič teplej neznamená že termostat otvírá

se ohříva i od motoru

termestat otevře při 88
a
větrák spíná ------ 100
vypíná------105

: wheel :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 11:53:37 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Ladys píše:
větrák spíná ------ 100
vypíná------105

Máš to obráceně, takhle by se ti uvařil motor ;)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 11:55:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
no jooo to sem :banghead:

sem to psal bez brejlý :grin:

ale kolega by to určo pochopil


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 13:01:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
Lukas

třebas takové VFR 800 kolegy ukazovalo v Chorvatsku 136°C :shock: tak sem mu začal řikat zmrzlinář --jako že vaří zmrzku

ale VFR běžně mělo 125 tkovej parní stroj :rotfl:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 15:00:21 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42
Příspěvky: 567
Bydliště: hradec kralove
Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 17:47:12 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
dsv píše:
Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu.

Zajímavé info. Tak v tom případě by Lukáš měl mít normální teplotu, když má nahatou 650 a když minulý týden nebylo žádné extrémní teplo.

@Lukáš: Chladič je teplý anebo horký? Já třeba na něm po jízdě sotva udržím ruku (<60°C). Jestli jenom teplý tak by možná termostat mohl být mohl být v čoudu.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 24. kvě 2016 22:56:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Hasha píše:
dsv píše:
Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu.

Zajímavé info. Tak v tom případě by Lukáš měl mít normální teplotu, když má nahatou 650 a když minulý týden nebylo žádné extrémní teplo.

@Lukáš: Chladič je teplý anebo horký? Já třeba na něm po jízdě sotva udržím ruku (<60°C). Jestli jenom teplý tak by možná termostat mohl být mohl být v čoudu.

no, dle profilu má 650, dotaz píše na litr, tak těžko říct, co má?
trochu mě zaráží jeho popis:
ale při zastavení kdekoli , kde stojím alespoň 5 minut, stoupne teplota až na 106 stupňů !!!!!

už jsem teda delší dobu na mašině neseděl, ale nedokážu si představit, že bych někde zastavil alespoň 5 minut a nechal u tho zbytečně vrnět motor.
na křižovatce těžko, u tankování musí motor vypnout - ledaže by otvíral nádrž 2. klíčkem.

no, ale co si pamatuju....při popojíždění po městě ve vedrech 30-35 stupňů mně spíná větrák u 105.
ale...popojíždění není stát + není venku 30-35
edit: doplňuju fakt mám SV 1000S - polokapota

tže zbývá už "jen" odpovědět, zda mu u těch 106 stupňů sepne větrák....podle mě docela zásadní info, než vyvíjet teorie, co je všechno v píči.
pokud u 106 nesepne, řešil bych proč nespíná větrák.

podle mě, kdyby nefungoval termostat, tak buď:
teplota vyletí moc rychle nahoru
nebo ji nezahřeje v tomto počasí
ale možná se ohledně fce termostatu pletu

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 25. kvě 2016 6:46:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
jj na to sem se ptal hned v ůvodu le zatim se nevyjádřil


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2016 18:19:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák.

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2016 9:06:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03
Příspěvky: 39
soráč , že odpovídám až teď ...

Ladys - větrák se spíná ano a to při 103 stupních
Hasha - jojo mám litr - před litrem jsem měl 650 N a teplota nestoupla nad 95 stupnů ani při stání . Chladič je jen teplý . asi bude v čoudu termostat
Kawa - napsal jsem to trochu přehnaně , řekněme když jsem jel přes Olomouc a stál na světlech 2 minuty ( ne 5 minut ) , tak teplota stoupla z 86 na 105 stupňů .
větrák vím , že spíná
speedymratin - podobně jak píšeš , to mám s teplotou já


Kamoš ale radil ( pokud nebude špatný termostat ) nasadit mezichladič ... co myslíte , je to řešení ???

_________________
SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003


Naposledy upravil Lukas cz dne pát 27. kvě 2016 11:04:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2016 9:35:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Za 2 minuty na světlech mám 105°C + větrák taky...stačí aby venku bylo 25°C (viz víkend a Hořice). Tzn. tep. čidlo na větráku + větrák máš v pořádku.

Nemáš mřížku před chladičem?

Suzuki rozhodně nenavrhla poddimenzované chlazení...to bys všude na fórech četl jak se SV přehřívá. Mezichladič je tedy zbytečný, takže se spíš zaměř na hledání možné závady - termostat, hadice, chladič. Ale nejdřív počkej, až ti víc lidí napíše jakou mají teplotu za jízdy.

Až se půjdu příště projet, tak se zkusím zaměřit na teplotu. Po očku ji sice občas sleduju, ale jenom vyhodnocuju OK-NOK a pak hned zapomenu. Nezdá se mi, že bych jezdil až s 95°C.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2016 13:38:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Měl jsem taky 650 a byla to náhoda, když sepnul větrák. Litr víc hřeje a kdo má celokapotu, tak ti řekne že mu větrák běží každou chvilku. DSV má přímo spínač na větrák a když ví že bude stát delší dobu, pouští ho na tvrdo. Jinak při jízdě do 95 C bych to neřešil. Pokud ti teplota klesá při sepnutí větráku máš vše ok. Buď v klidu. Počítej s tím, že čím víc bude tepleji v okolí, bede motor teplejší. Letos jsem se dostal na 107 C než to větrák ukociroval a to ještě nebylo pořádně teplo. Počkej až bude 30 C. Do 110 C nic neřeším.

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2016 22:19:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
asi trpím stařeckou demencí....
řeší se tady, že teplota vyleze na 105 - 106
ale už víme, že větrák spíná
když sepne větrák, tak ten snad kurva tu teplotu musí ochladit, ne?

takže se zeptám....kdy ti sepne větrák? u 105?
ochladí ti to? na kolik? pokud ochladí, teplota klesne...tak v čem je problém?
čekal jsi, že díky termostatu a větráku neuvidíš na budíku víc, jak 99 stupňů?

no, uvidíš....ale to nemusí znamenat, že je něco v prdeli.
navíc stačí použít strejdu googla, kterej ti řekně bod varu fridexu.
FRIDEX® G PLUS : voda = bod tuhnutí ve °C = bod varu: 1 : 2 = -18°C = 105°C 1 : 1,5 = -27°C = 108°C 1 : 1 = -38°C = 110°C
Poznámka: Tolerance teplot +/-2°C
http://www.velvana.cz/produkt/fridex-g-plus
samozřejmě....otázka je, co tam máš za fridex, jak namícháno....atd....pokud tam máš jen vodu....asi bych se obával.
s fridexem bych se u 105 stupňů ničeho nebál.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. kvě 2016 22:25:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
speedymratin píše:
Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák.

tomu taky moc nerozumím....u 103 ti sepne větrák, kterej je tam kvůli tomu, aby podpořil chlazení a díky jeho funkci ti jde teplota až do 107?
mám asi divnou mašinu. mně když sepne větrák, tak teplota klesá.

u aut mně to funguje taky tak.....tam teda nemám na budíkách přesnou hodnotu stupňů, ale "rafika", nebo display jde po sepnutí větráku dolů....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. kvě 2016 9:43:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Kawa píše:
speedymratin píše:
Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák.

tomu taky moc nerozumím....u 103 ti sepne větrák, kterej je tam kvůli tomu, aby podpořil chlazení a díky jeho funkci ti jde teplota až do 107?
mám asi divnou mašinu. mně když sepne větrák, tak teplota klesá.

u aut mně to funguje taky tak.....tam teda nemám na budíkách přesnou hodnotu stupňů, ale "rafika", nebo display jde po sepnutí větráku dolů....


Kawo tím jsem chtěl naznačit, že je to normální, že teplota může stoupat až klidně na 110°C (to je hranice kterou nechci překročit z důvodu jak jsi psal o bodu varu). Záleží na okolní teplotě. Větrák sepne ve 103°C, ale než se vymění voda z chladiče do bloku, tak to nějakou chvilku trvá (při volnoběžných otáčkách ve městě z červený na červenou mám na mysli). Pak ti klidně vystoupá teplota na 107°C než začla klesat. Ještě se mi nestalo, že ve 103°C sepne větrák a teplota HNED začla klesat ze 103°C na 102°C a dále níž. Pokud máš takový výkonej větrák a chladič, tak máš asi super chlazení :thumbsup: . Neber to prosím tě jako útok. Úplně tě vidím jak si klepeš na čelo, ale musíš brát to, že jsou mezi náma kluci, kteří mají SV pár měsíců a něco je vyděsí, co třeba my bereme za naprosto normální chovaní SV. Třeba to, že ti vystoupá teplota na 106°C.

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. kvě 2016 8:36:54 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Když jsem jel v pátek pro brzdovou pumpu, tak jsem sledoval teplotu. Nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale i zde nějaký hodnoty:

Venku bylo 20-25°C.
rychlá jízda mimo město (90+): ~83-88
pomalá jízda ve městě (20-60): ~90-100
popojíždění v zácpě nebo stání: ~100-108
Termostat spíná v 87-88.
Větrák spíná na 105, když sepne, tak je to otázka chvilky co jde teplota dolů.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. kvě 2016 21:25:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27. dub 2012 22:00:22
Příspěvky: 43
Bydliště: Příbram
Hasha píše:
Když jsem jel v pátek pro brzdovou pumpu, tak jsem sledoval teplotu. Nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale i zde nějaký hodnoty:

Venku bylo 20-25°C.
rychlá jízda mimo město (90+): ~83-88
pomalá jízda ve městě (20-60): ~90-100
popojíždění v zácpě nebo stání: ~100-108
Termostat spíná v 87-88.
Větrák spíná na 105, když sepne, tak je to otázka chvilky co jde teplota dolů.

takže normální stav

_________________
život je boj předem prohranej......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz