|
Právě je pon 12. kvě 2025 4:50:19
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Lukas cz
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 8:48:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03 Příspěvky: 39
|
čau , poslední týden pozoruju na svym sv1000 , že po zahřátí motoru se při jízdě teplota pohybuje okolo 95 stupňů ... ale to by mě zas až tak netrápilo , ale při zastavení kdekoli , kde stojím alespoň 5 minut, stoupne teplota až na 106 stupňů !!!!!! Chladič teplý je , takže termostat otevírá...
Je to normální teplota 106 stupňů při stání ? Řešit to ?
Díky
_________________ SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 9:00:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
O víkendu jsem jezdil fest a zajímalo mě, jak to bude s teplotou za teplejšího počasí...jezdím se 85-88.
Při popojíždění ve městě to vyletí k 90-95. Na světlech třeba až na 100-105, kdy spíná větrák.
Koukni jestli máš dost vody a nezaprasený chladič a jinak to neřeš. Až bude venku 30-35, tak pak na teploty koukni znovu. Tohle počasí už by mělo 100% odhalit nějakou chybu.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Lukas cz
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 9:49:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03 Příspěvky: 39
|
Hasha - chladící kapaliny je tam dost , po jízdě sem to hned zkontroloval .
_________________ SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladys
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 9:57:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52 Příspěvky: 110 Bydliště: Žitenice
|
Lukáš Zdar no neuvedl jsi zda ti spíná větrák a že je chladič teplej neznamená že termostat otvírá se ohříva i od motoru termestat otevře při 88 a větrák spíná ------ 100 vypíná------105 
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 11:53:37 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Ladys píše: větrák spíná ------ 100 vypíná------105
Máš to obráceně, takhle by se ti uvařil motor 
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladys
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 11:55:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52 Příspěvky: 110 Bydliště: Žitenice
|
no jooo to sem sem to psal bez brejlý ale kolega by to určo pochopil
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladys
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 13:01:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52 Příspěvky: 110 Bydliště: Žitenice
|
Lukas třebas takové VFR 800 kolegy ukazovalo v Chorvatsku 136°C  tak sem mu začal řikat zmrzlinář --jako že vaří zmrzku ale VFR běžně mělo 125 tkovej parní stroj 
|
|
Nahoru |
|
 |
dsv
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 15:00:21 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42 Příspěvky: 567 Bydliště: hradec kralove
|
Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu.
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 17:47:12 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
dsv píše: Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu. Zajímavé info. Tak v tom případě by Lukáš měl mít normální teplotu, když má nahatou 650 a když minulý týden nebylo žádné extrémní teplo. @Lukáš: Chladič je teplý anebo horký? Já třeba na něm po jízdě sotva udržím ruku (<60°C). Jestli jenom teplý tak by možná termostat mohl být mohl být v čoudu.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 24. kvě 2016 22:56:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Hasha píše: dsv píše: Litr všeobecně hřeje více než 650 a teploty se dost liší mezi plnou kapotou a polo. Rozdíl tam je asi o 8 stupňů. Kontrola přímo na dvou esveckach po cestě. Ty kapoty blbě odvádějí teplotu. Zajímavé info. Tak v tom případě by Lukáš měl mít normální teplotu, když má nahatou 650 a když minulý týden nebylo žádné extrémní teplo. @Lukáš: Chladič je teplý anebo horký? Já třeba na něm po jízdě sotva udržím ruku (<60°C). Jestli jenom teplý tak by možná termostat mohl být mohl být v čoudu. no, dle profilu má 650, dotaz píše na litr, tak těžko říct, co má? trochu mě zaráží jeho popis: ale při zastavení kdekoli , kde stojím alespoň 5 minut, stoupne teplota až na 106 stupňů !!!!! už jsem teda delší dobu na mašině neseděl, ale nedokážu si představit, že bych někde zastavil alespoň 5 minut a nechal u tho zbytečně vrnět motor. na křižovatce těžko, u tankování musí motor vypnout - ledaže by otvíral nádrž 2. klíčkem. no, ale co si pamatuju....při popojíždění po městě ve vedrech 30-35 stupňů mně spíná větrák u 105. ale...popojíždění není stát + není venku 30-35 edit: doplňuju fakt mám SV 1000S - polokapota tže zbývá už "jen" odpovědět, zda mu u těch 106 stupňů sepne větrák....podle mě docela zásadní info, než vyvíjet teorie, co je všechno v píči. pokud u 106 nesepne, řešil bych proč nespíná větrák. podle mě, kdyby nefungoval termostat, tak buď: teplota vyletí moc rychle nahoru nebo ji nezahřeje v tomto počasí ale možná se ohledně fce termostatu pletu
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: čtv 26. kvě 2016 18:19:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Lukas cz
|
Napsal: pát 27. kvě 2016 9:06:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03 Příspěvky: 39
|
soráč , že odpovídám až teď ...
Ladys - větrák se spíná ano a to při 103 stupních Hasha - jojo mám litr - před litrem jsem měl 650 N a teplota nestoupla nad 95 stupnů ani při stání . Chladič je jen teplý . asi bude v čoudu termostat Kawa - napsal jsem to trochu přehnaně , řekněme když jsem jel přes Olomouc a stál na světlech 2 minuty ( ne 5 minut ) , tak teplota stoupla z 86 na 105 stupňů . větrák vím , že spíná speedymratin - podobně jak píšeš , to mám s teplotou já
Kamoš ale radil ( pokud nebude špatný termostat ) nasadit mezichladič ... co myslíte , je to řešení ???
_________________ SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003
Naposledy upravil Lukas cz dne pát 27. kvě 2016 11:04:48, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pát 27. kvě 2016 9:35:02 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Za 2 minuty na světlech mám 105°C + větrák taky...stačí aby venku bylo 25°C (viz víkend a Hořice). Tzn. tep. čidlo na větráku + větrák máš v pořádku.
Nemáš mřížku před chladičem?
Suzuki rozhodně nenavrhla poddimenzované chlazení...to bys všude na fórech četl jak se SV přehřívá. Mezichladič je tedy zbytečný, takže se spíš zaměř na hledání možné závady - termostat, hadice, chladič. Ale nejdřív počkej, až ti víc lidí napíše jakou mají teplotu za jízdy.
Až se půjdu příště projet, tak se zkusím zaměřit na teplotu. Po očku ji sice občas sleduju, ale jenom vyhodnocuju OK-NOK a pak hned zapomenu. Nezdá se mi, že bych jezdil až s 95°C.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: pát 27. kvě 2016 13:38:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Měl jsem taky 650 a byla to náhoda, když sepnul větrák. Litr víc hřeje a kdo má celokapotu, tak ti řekne že mu větrák běží každou chvilku. DSV má přímo spínač na větrák a když ví že bude stát delší dobu, pouští ho na tvrdo. Jinak při jízdě do 95 C bych to neřešil. Pokud ti teplota klesá při sepnutí větráku máš vše ok. Buď v klidu. Počítej s tím, že čím víc bude tepleji v okolí, bede motor teplejší. Letos jsem se dostal na 107 C než to větrák ukociroval a to ještě nebylo pořádně teplo. Počkej až bude 30 C. Do 110 C nic neřeším.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 27. kvě 2016 22:19:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
asi trpím stařeckou demencí.... řeší se tady, že teplota vyleze na 105 - 106 ale už víme, že větrák spíná když sepne větrák, tak ten snad kurva tu teplotu musí ochladit, ne? takže se zeptám....kdy ti sepne větrák? u 105? ochladí ti to? na kolik? pokud ochladí, teplota klesne...tak v čem je problém? čekal jsi, že díky termostatu a větráku neuvidíš na budíku víc, jak 99 stupňů? no, uvidíš....ale to nemusí znamenat, že je něco v prdeli. navíc stačí použít strejdu googla, kterej ti řekně bod varu fridexu. FRIDEX® G PLUS : voda = bod tuhnutí ve °C = bod varu: 1 : 2 = -18°C = 105°C 1 : 1,5 = -27°C = 108°C 1 : 1 = -38°C = 110°C Poznámka: Tolerance teplot +/-2°C http://www.velvana.cz/produkt/fridex-g-plussamozřejmě....otázka je, co tam máš za fridex, jak namícháno....atd....pokud tam máš jen vodu....asi bych se obával. s fridexem bych se u 105 stupňů ničeho nebál.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 27. kvě 2016 22:25:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
speedymratin píše: Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák. tomu taky moc nerozumím....u 103 ti sepne větrák, kterej je tam kvůli tomu, aby podpořil chlazení a díky jeho funkci ti jde teplota až do 107? mám asi divnou mašinu. mně když sepne větrák, tak teplota klesá. u aut mně to funguje taky tak.....tam teda nemám na budíkách přesnou hodnotu stupňů, ale "rafika", nebo display jde po sepnutí větráku dolů....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: sob 28. kvě 2016 9:43:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Kawa píše: speedymratin píše: Při jízdě teplota nepřekročí 95°C, ale při courání ve městě stoupne až na 107°C. Při 103°C pustí větrák. tomu taky moc nerozumím....u 103 ti sepne větrák, kterej je tam kvůli tomu, aby podpořil chlazení a díky jeho funkci ti jde teplota až do 107? mám asi divnou mašinu. mně když sepne větrák, tak teplota klesá. u aut mně to funguje taky tak.....tam teda nemám na budíkách přesnou hodnotu stupňů, ale "rafika", nebo display jde po sepnutí větráku dolů.... Kawo tím jsem chtěl naznačit, že je to normální, že teplota může stoupat až klidně na 110°C (to je hranice kterou nechci překročit z důvodu jak jsi psal o bodu varu). Záleží na okolní teplotě. Větrák sepne ve 103°C, ale než se vymění voda z chladiče do bloku, tak to nějakou chvilku trvá (při volnoběžných otáčkách ve městě z červený na červenou mám na mysli). Pak ti klidně vystoupá teplota na 107°C než začla klesat. Ještě se mi nestalo, že ve 103°C sepne větrák a teplota HNED začla klesat ze 103°C na 102°C a dále níž. Pokud máš takový výkonej větrák a chladič, tak máš asi super chlazení  . Neber to prosím tě jako útok. Úplně tě vidím jak si klepeš na čelo, ale musíš brát to, že jsou mezi náma kluci, kteří mají SV pár měsíců a něco je vyděsí, co třeba my bereme za naprosto normální chovaní SV. Třeba to, že ti vystoupá teplota na 106°C.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: ned 29. kvě 2016 8:36:54 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Když jsem jel v pátek pro brzdovou pumpu, tak jsem sledoval teplotu. Nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale i zde nějaký hodnoty:
Venku bylo 20-25°C. rychlá jízda mimo město (90+): ~83-88 pomalá jízda ve městě (20-60): ~90-100 popojíždění v zácpě nebo stání: ~100-108 Termostat spíná v 87-88. Větrák spíná na 105, když sepne, tak je to otázka chvilky co jde teplota dolů.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
hroch
|
Napsal: pon 30. kvě 2016 21:25:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 27. dub 2012 22:00:22 Příspěvky: 43 Bydliště: Příbram
|
Hasha píše: Když jsem jel v pátek pro brzdovou pumpu, tak jsem sledoval teplotu. Nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale i zde nějaký hodnoty:
Venku bylo 20-25°C. rychlá jízda mimo město (90+): ~83-88 pomalá jízda ve městě (20-60): ~90-100 popojíždění v zácpě nebo stání: ~100-108 Termostat spíná v 87-88. Větrák spíná na 105, když sepne, tak je to otázka chvilky co jde teplota dolů. takže normální stav
_________________ život je boj předem prohranej......
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|