|
Právě je pon 12. kvě 2025 5:00:59
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
zdeněk
|
Napsal: úte 28. říj 2014 23:12:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Řetězy ti dodám rozpojené a spojku pro nalisování. Cena za ks 1000,- Potom ale potřebuješ ještě spoustu dílů origo.Napínáky a lišty. Pokud vezmeš origo řetězy \jsou spojené\,tak ještě taky spoustu těsnění a motor až po kartery rozebrat.Ale není to sranda ani s rozpojenými řetězy\to jsem tedy ještě ani nezkoušel\.A tu rovnou lištu pak nelze vyměnit\pro to je potřeba hlava dole\. Nejlépe a doporučeno výrobcem na práci, je vyndat motor z rámu.Usazovat ty předepnutý kola vaček je super vopruz. Něco víc uvidíš tady http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 2005/9459/Ceny jsou dole pod obr. Zatím neznám nikoho,kdo by to preventivně nechal měnit na litru.Řetízky a napínáky tam jsou asi nesmrtelné.Mají jen 92článků a asi se nikdy nevytahají. Pokud bys do toho šel,doporučuji postup Suzuki se spojenými řetězy.Nedokážu si totiš představit tam na tom motoru "někde" slisovávat řetěz,prostě jsem nenašel prostor pro ten lis Morse. Na 650 je to zcela jinak,tam je řetěz dlouhý a vede přes vačková kola a nahoře je místa dost a dost.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: stř 29. říj 2014 9:37:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Kolik máš najeto, že to řešíš?
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
jstrbaster
|
Napsal: pát 17. črc 2015 20:28:05 |
|
 |
nováček |
Registrován: ned 18. pro 2011 11:08:48 Příspěvky: 1
|
Aj keď oneskorene, ale hádam to niekomu pomôže: Ja som kúpil SV, ktoré malo napinák úplne na poslednom zube. Zistil som to samozrejme, až keď mala moto na volnobehu zvuk ako ducati. Keďže už nebolo možne viac napnúť napinák, bolo potrebné vymeniť rozvody. Pustili sme sa do toho dvaja ja a google. Nakúpil som dve rozpojene reťaze. Vodítka ani napináky reťazi som neriešil. Motor som nedával von. Zhodil som karte, vodne čerpadlo a krytky z hláv. Potom boli na rade vačky. Pred demontážou je dobre si ich poriadne pofotiť. Problém je hlavne pri vyťahanej reťazi, že tie risky nie až tak dobre sedia. Potom už len vytiahnuť napináky. Na demontovanie reťaze som si skrátil imbusák, aby sa vmestil medzi rám a povolil horne ozubene koleso na oboch valcoch. Po demontovaní ozubeného kolesa pod vodnou pumpou som mal rozvod prvého valca von. Na zadnom to bolo ešte jednoduchšie, pretože sa dá reťaz vytiahnuť bez stiahnutia magnetu. Neviem si predstaviť, kde by som zohnal sťahovák na magnet. No a teraz mi už bolo jasne, že pri trochu snahy tam napasujem aj spojene retiazky. Mal som ale nakúpené rozpojene tak som ich spojil na stole a šup s nimi do moto. Vodítka rozvodu by šli zhora bezproblémov vytiahnuť, ale ešte neboli objednané. Rozvod som založil na spodne ozubene koleso a horne som znovu založil a dotiahol. Potom nastaviť rozvod založením vačiek, založiť napináky, kartre a krytky hláv. Druhy krát by som to mal za deň hotové. Moto som hneď na druhy deň odskúšal ... všetko bolo OK. No stále som mal v hlave že tam mam rozvod, ktorý je spájaný a čo ak to povolí. takže rada 1: nikdy nekupovať rozpojenú reťaz, žiadne polenie motora nie je potrebne, ideálne je kúpiť nove napináky a vodítka, motor je ideálne vyhodiť von z rámu ale ide to aj bez toho a hlavne sakra pozor aby nič nepadlo do útrob motora. Do roka som však motor zadrel. Predpokladal som že som spravil chybu ja, ale po rozobratí som našiel chybu v rozsýpanom puzdre pod piestom. takže rada 2: ak je počuť rozvod treba kúpiť nový motor. Je vysoko pravdepodobné že predchádzajúci majiteľ zabudol vymieňať olej. Takže som nakoniec vyhodil motor, kúpil druhý a doteraz jazdím. Ak nájdem foto tak to sem pridám.
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 21. črc 2015 22:29:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
hOOrNeT píše: nenajíždí náhodou ty samé motory, jen s jinými vačkami ve V-stromech přes 100tis bez výměny rozvoďáku? Máš pravdu,předsedo  .
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
czuba
|
Napsal: čtv 27. dub 2017 8:07:41 |
|
 |
nováček |
 |
Registrován: úte 25. dub 2017 10:03:00 Příspěvky: 9
|
Sice je to uz starsi tema, ale jaky je rozdil mezi rozlisovynym retezem a retezem lisovanym ve vyrobe? Vzdyt sekundar mate taky rozpojeny a spojujete ho az na moto. Praskl vam nekdy retez v miste kde jste to lisovali? Mne se obavy jak mel "jstrbaster" nezdaji relevantni. Nebo se pletu? A na primar pusobi vetsi sily nez na sekundar? Pokud to nekdo objasni budu rad 
|
|
Nahoru |
|
 |
Rolda89
|
Napsal: pát 28. dub 2017 9:44:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 09. lis 2014 19:00:23 Příspěvky: 73
|
Teoreticky v tom, že ten lisovanej ve výrobě bude stejnej jako ty ostatní, doma můžeš tu spojku víc stáhnou, blbě rozlisovat čepy..atd, nehledě na to, že třeba řetězy morse mají prý ty čepy tvrdší a blbě se nýtují, na SV jsou v základu DID, já je měnil v kuse na babce 650 právě za Morce a vybrat obě strany motoru mě přišlo jako větší jistota, než někde něco s blbým přístupem lisovat, s tím jsem vyměnil kolo olejovýho čerpadla a udělal kontrolu, vyšlo mě to víc akorát za těsnění na dekly, takže zhruba +500,-
|
|
Nahoru |
|
 |
RadekFM
|
Napsal: stř 03. kvě 2017 10:50:18 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 17. srp 2015 20:56:33 Příspěvky: 29
|
czuba píše: Sice je to uz starsi tema, ale jaky je rozdil mezi rozlisovynym retezem a retezem lisovanym ve vyrobe? Vzdyt sekundar mate taky rozpojeny a spojujete ho az na moto. Praskl vam nekdy retez v miste kde jste to lisovali? Mne se obavy jak mel "jstrbaster" nezdaji relevantni. Nebo se pletu? A na primar pusobi vetsi sily nez na sekundar? Pokud to nekdo objasni budu rad  Jakej primár?
_________________ Babeta - Jawa 250 - MZ150 - pak dlouho nic - Suzuki SV1000S K3
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|