|
Právě je ned 10. lis 2024 21:23:39
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Lukas cz
|
Napsal: pon 15. kvě 2017 22:58:55 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 15. pro 2014 17:31:03 Příspěvky: 39
|
Zdarec , vzorek na mých pneu už skoro není , proto sháním nové . Než ale nějaké pořídím , chci se poradit , na kterých pneumatikách jezdíte, s jakými máte zkušenosti.
Jezdím spíš kochačka , a ve dvou . Takže sháním ty , které vydrží dlouho . Mám Continental a sjíždí se teda rychle a to najedu tak 3000 za sezonu, proto tyto už nechcu. Co říkáte na zn. Heidenau ? Dík za názory
_________________ SV 650 N stříbrná 2003 , SV 1000 N modrá 2003
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 16. kvě 2017 7:49:33 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Continental fajn, ale jaké? Strašně záleží na druhu gumy....turistická, sportovně-cestovní, sportovní, supersport, aj.
Já jezdím Pirelli Angel ST - sportovně cestovní, už druhou sadu, dost tahám, ale zase jezdím sám. Předek dal 10t, zadek 8t. Na suchu i na vodě bez problému. Za cenu do ~4700 za sadu je to výborný poměr cena/výkon. Další gumy ale budou Pirelli Rosso II, chci větší lepidla.
Heidenau neznám, slyším prvně. Předpokládám, že chceš nižší cenovou relaci a že ti na kvalitě/nájezdu gumy nebude tolik záležet. Jestli to tak je, tak koukni třeba po Michelin Pilot Road 2, Pirelli Diablo Strada anebo něco od Mitasu. Pár SVčkářů tady jezdí s Nankang WF-1/WF-2, které se zdají být docela dobré.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: úte 16. kvě 2017 15:39:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Měl jsem Pirelli Angel a najel jsem na nich přes 13.000km a byl jsem s nima i na okruhu a byl jsem spokojený. Potřebovali delší dobu na zahřátí a při chladnější ránech bylo znát, že nedrží na 100%. Teď jsem na Continental Attack 3 a jsou zahřátý mnohem rychleji a chladný rána jim v tom nebrání. S nájezdem počítám mnohem menším než s Pirrellkama. Budu rád s 8.000km, ale ......to ukáže čas. Měl jsem i Micheliny (originál z výroby) a ty mi na motorku už nesmí! Být tebou jdu do Pirelli Angel.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Charlie
|
Napsal: úte 16. kvě 2017 16:08:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46 Příspěvky: 124
|
Měl jsem dvě sady Dunlop SportSmart Sportmax II na obou jsem dal na zadní 6000km, ale gumě bych jinak nevyčetl jedinou věc. Držela jak přibitá, na vodě taky poměrně slušný, na to jakej má vzorek. Mít o něco vyšší nájezd, beru je hned znovu. Teď jezdím první sezónu Michelin Pilot Road 4. Na vodě neskutečný, na suchu dost dobrý. Mám přizvednutý stupačky o 3cm nahoru a i tak jezdím kousek od hlásičů náklonu. Drží prakticky hned. Nájezdově jsou na tom překvapivě jen o něco líp než Dunlopky, mám na nich 7500km a guma už má pod minimální vzorek ( kdo to ale řeší? ) Při hodně ostré jízdě, kdy ze zatáčky letíš na plnej plyn neustřelý, naznačí ti, ale mohly by držet trochu víc. Podotýkám, že je to cestovní pneu, ale to co dokáže je neskutečný Najedu na nich ještě tak 1000km a pujdou do kytek. Budu o nich dost vážně uvažovat znovu
_________________ Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4
|
|
Nahoru |
|
|
SVRone
|
Napsal: stř 17. kvě 2017 21:40:12 |
|
|
záklaďák |
Registrován: čtv 14. kvě 2015 23:56:02 Příspěvky: 33
|
Ja mam uz 5. sezonu Bridgestone BT023. Najeto maji neco mezi 12000 a 16000km (od 12.2013 mam najeto cca 12000 ale nevim kolik jsem najel v 2013) a porad do min zvorek maji dost daleko, tipoval bych 3mm na zadni. Jezdim vzdy sam, do prace a na mensi vyjizdky o vikenduu, a spis pomaleji a opatrneji tak se mnou nemeli tezky zivot, ale prave proto jsem cekal ze budou rychle "hranate" ale zatim dobry. So se tyce jizdni vlastnosti jsem byl vzdy spokojeny. Nejsem spickovy jezdec, tak nevim co by rikal nekdo kdo to vic umi nez ja, ale nemel jsem nikdy pocit ani v desti ani v teploty kolem 4 stupnu ze by nemeli grip. Oproti zkusenosti s Michelin (stejny typ jak od tovarny) se kterym jsem motorku koupil jsem nikdy nedostal do situaci kdy bych se bal ze ztracim prilnavost - coz jsem mi stalo dost casto s Michelin kdyz bylo zima a pri razeni dolu/brzdeni do zatacky. Hledas pneu na sportovni jizdu tak urcite jsou lepsi pneu, ale jako sportovni cestovni pneu si myslim osobne ze hodne dobry.
|
|
Nahoru |
|
|
myper
|
Napsal: stř 17. kvě 2017 21:49:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 13. dub 2012 13:43:00 Příspěvky: 65
|
Odjakživa jezdím na Michelin Pilot Road x. Začínal jsem na dvojkách, ted mám trojky. Styl jízdy spíš sportovnější, na přemisťování mezi památkami mě moc neužije . Co se přilnavosti týče, tak ani na okruhu se mi při kolínku nestalo, že by guma nedržela.. Na cestách už přilnavost neřeším, protože z okruhu vím, že perfektně drží i ve velkých rychlostech na hraně. A na mokru - prý jsou dobré, v dešti nejezdím . Ohledně nájezdu - já něco okolo 10 000 km, kamarád na banditovi 650 (cestovní jízda ve dvou) najel na trojkách předek 20 000 km, na zadku tuším 17 000 km.
_________________ Suzuki SV650S K3 -> prodáno Suzuki SV1000S K3 -> aktuální
|
|
Nahoru |
|
|
Vilém
|
Napsal: sob 20. kvě 2017 12:48:58 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 22. črc 2016 11:48:35 Příspěvky: 60 Bydliště: Pardubice
|
Doporučuji Pirelli Angel GT. ST jednosměs GT dvousměs. Jezdil jsem oboje, ale víc GT. Držej velmi slušně na suchu i na mokru. Kolik se na nich dá najet nevím, vždycky jsem motorku dřív prodal.
_________________ Honda CBF 600 N, Yamaha FZS 1000 Fazer, Honda CBR 929 Fireblade, Suzuki GSXR 1000 K6, Yamaha FZ1 S Fazer, Suzuki SV 1000 S
|
|
Nahoru |
|
|
Charlie
|
Napsal: sob 20. kvě 2017 15:26:23 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46 Příspěvky: 124
|
myper píše: Odjakživa jezdím na Michelin Pilot Road x. Začínal jsem na dvojkách, ted mám trojky. Styl jízdy spíš sportovnější, na přemisťování mezi památkami mě moc neužije . Co se přilnavosti týče, tak ani na okruhu se mi při kolínku nestalo, že by guma nedržela.. Na cestách už přilnavost neřeším, protože z okruhu vím, že perfektně drží i ve velkých rychlostech na hraně. A na mokru - prý jsou dobré, v dešti nejezdím . Ohledně nájezdu - já něco okolo 10 000 km, kamarád na banditovi 650 (cestovní jízda ve dvou) najel na trojkách předek 20 000 km, na zadku tuším 17 000 km. To mi řekni, jak na litru můžeš najet 10 000 km na zadku, když já na 650 mám po 7500 km skoro mrtvolu? Já jen, co dělám špatně Co se týče jízdního stylu, jsme na tom asi podobně, já jen ještě nebyl na okruhu.
_________________ Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: sob 20. kvě 2017 20:05:17 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
o gumách tady bylo popsáno x stránek viz jiné vlákno. pokud dobře chápu, tak zakladatel tohoto vlákna se ptá na gumy na litr.....tže odpovědi od 650 a srovnávat to jsou ouplně k hovnu. 650 není litr. za mě zkušenosti na litru: Funglovka Michelin pilot road - mně nevyhovovaly, nedržely. po zajetí nové moto - cca 1000 km šly okamžitě z moto dolů. Mišulin mě 2x zklamal i jakožto slick, už to na mašině nikdy pod sebou nechci. pak jsem "dojížděl" treningové gumy z okruhu - Pirelli Supercorsa + Metzelery - tušim racetek. úžasná guma držící i za mokra, silně lepící za sucha. podrží, neustřelí. byly už jeté, max 2 tis. kma na prdeli a šly dolů. Pak jsem koupil Dunlop sportmax sportsmart - novou sadu.....zadek cca 6 tis. km a střed v prdelitroufám si tvrdit, že nejsem úplně rovinkář. předek si myslím, že dá 2 zadky, tže předek tipuju cca 10-12 tis. - nevím, ještě jsem to nenajel. vlastnosti gum: pro mě naprosto vyhovující. drží na vodě, na suchu taky solidně lepí. díky stylu jízdy nečekám, že by vydržely více, jak 6 tis. km. to bych musel vzít nějakou cestovní tvrdou slupku - očekává, že bych se na tom zabil. ikdyž děsně nerad vycházím z toho, že 1 paní povídala.....nevím, cestoví tvrdou slupku jsem neměl, nehodlám to ale riskovat a zkoušet. tže tak nějak zkušenosti za mě. důležité dle mě je, jaký styl jízdy kdo jezdí. jo....kde jsou ty časy, kdy jsem na 1. japonku (Kawa GPZ 500S) kupoval jetý gumy přes tištěný inzeráty. neřešil jsem pomalu, co je to za zančku, jestli je to tvrdá, měkká...atd.....byl to správnej rozměr, mělo to vzorek, tak jsem koupil jetou a jezdil....a nějakej DOT? .....to už vůbec.... a že byla lepená? (opravená díra)? taky nevadilo... ale to je tak cca 19 let zpátky - doba mototemna, bez internetu....atd....kdo nezažil, nepochopí..... a šlo to....nezabil jsem se.....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: sob 20. kvě 2017 20:46:58 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Charlie píše: myper píše: Odjakživa jezdím na Michelin Pilot Road x. Začínal jsem na dvojkách, ted mám trojky. Styl jízdy spíš sportovnější, na přemisťování mezi památkami mě moc neužije . Co se přilnavosti týče, tak ani na okruhu se mi při kolínku nestalo, že by guma nedržela.. Na cestách už přilnavost neřeším, protože z okruhu vím, že perfektně drží i ve velkých rychlostech na hraně. A na mokru - prý jsou dobré, v dešti nejezdím . Ohledně nájezdu - já něco okolo 10 000 km, kamarád na banditovi 650 (cestovní jízda ve dvou) najel na trojkách předek 20 000 km, na zadku tuším 17 000 km. To mi řekni, jak na litru můžeš najet 10 000 km na zadku, když já na 650 mám po 7500 km skoro mrtvolu? Já jen, co dělám špatně Co se týče jízdního stylu, jsme na tom asi podobně, já jen ještě nebyl na okruhu. Angel GT je ryze turistická guma. Dvousměs sice je, ale bok je tvrdý a střed ještě tvrdší. Měl jsem je na CBF500 a dal jsem na nich přes 10 000km předek i zadek. Určitě bych si s nimi nerisknul dávat "kolínka" v zatáčkách. Už s Angel ST (sportovně turistická) mi zadek na výjezdech ze zatáček občas ujede. Jak píše Kawa, záleží jakou máš mašinu a jaký máš jízdní styl (-> určuje typ/kategorii gumy) a kolik je tvůj rozpočet (-> určuje jak kvalitní gumu z dané kategorie si koupíš).
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: sob 20. kvě 2017 21:25:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Na ContiSportAttack 3,které mám sám na motce,mám od klientů,kterým jsem je namontoval na různé motky, pouze velmi dobré ohlasy.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 23. kvě 2017 22:53:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
trochu bych upřesnil Hashovo psaní ohledně rozpočtu..... přeci, když když budu jezdit jako střelec, tak kvůli tomu, že nemám love na sportovní gumy nenazuju na mašinu tvrdý slupky.....radši počkám, našetřím (půjdu na brigádu, vydělám...atd.) a koupím gumy, na kterých využiju svůj a motorky potenciál, ni...?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 24. kvě 2017 11:30:26 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Kawa píše: přeci, když když budu jezdit jako střelec, tak kvůli tomu, že nemám love na sportovní gumy nenazuju na mašinu tvrdý slupky.....radši počkám, našetřím (půjdu na brigádu, vydělám...atd.) a koupím gumy, na kterých využiju svůj a motorky potenciál, ni...? Trochu vedle, myšleno v tomto smyslu... Jestli jsi střelec, tak si vždy koupíš sportovní gumy. Pokud nemáš love, tak vezmeš třeba prastaré Pirelli Rosso a ne Pirelli Diablo Rosso III. Oboje sportovní guma, ale jedna konstrukčně stará třeba 10 let, druhá novinka posledních let Cenový rozdíl markatní. Takto lze aplikovat na jakýkoliv druh gum i od různých výrobců.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|