Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 kovové skřípění z motoru
Právě je čtv 28. bře 2024 15:00:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 1:23:55 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
Kluci dotaz, můj mechanik narazil na takovou "záhadu". Prosím Vás tedy o radu, jak správně načasovat vačky. Budu ho citovat: ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html

Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Copyright © Motorkari.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 13:03:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Dělal jsem to mnohokrát a pokud dodržíš přesně postup dle service manual,tak s tím není problém.Hlavně musíš mít od začátku správně nasazené řetízky na spodních kolech.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 20. pro 2017 15:38:07 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
takto to bylo před rozebráním, takto to vypadá i po opětovném složení, prostě to nesedí přesně na značkách....Takže chyba z výroby to být nemůže?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. pro 2017 18:38:10 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 03. led 2018 15:21:03 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Martas607 píše:
Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Pak napiš, jak jsi/mechanik pochodil.

Jinak Assassin a Dewil pěkně poradili...musí se s tím točit, než nasazuješ přední a zadní kola/vačky. Taky ta značka (F/T) nemusí úplně přesně sedět...lepší najít vrní úvrať měrkou.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 23:59:21 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49
Příspěvky: 48
Je to smutné, ale muselo se přesadit vložené kolo, prostě to opravdu nešlo nastavit... Otázka je, jestli se do toho někdo rýpal, nebo to fakt takto vyjelo z fabriky...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: pát 05. led 2018 9:04:34 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
A měřili jste před/po úpravě úhly otevírání a zavírání vaček (nebo úhel otevření a střed)?

Kdyžtak napiš s čím jste přišli...a porovnáme pak s K3-4 a K5+.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: pát 15. úno 2019 19:48:01 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06
Příspěvky: 37
No pekne problémy teda s tými 1000 a to sa chcem stať majiteľom...no neviem neviem teda moc nemusím takéto riskovanie a stavy absolvovať. Ja potrebujem dosť spoľahlivú moto na dlhé trasy. Tieto problémy majú len 2004 či aj iné ročníky? 650 tých sa to netýka či...?

Dík.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: úte 19. úno 2019 16:55:00 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
robozaho píše:
No pekne problémy teda s tými 1000 a to sa chcem stať majiteľom...no neviem neviem teda moc nemusím takéto riskovanie a stavy absolvovať. Ja potrebujem dosť spoľahlivú moto na dlhé trasy. Tieto problémy majú len 2004 či aj iné ročníky? 650 tých sa to netýka či...?

Dík.

Nebuď paranoik...toto je ojedinělý případ.

Upřímně si ale myslím, že ten mechanik byl lempl a neuměl to složit anebo diagnostikovat problém (vytahaná/vyjetá vodítka řetěžů?, šprajclej napínák?, vytahaný řetěz?). Jinak je to docela precizní práce...ono se totiž při vkládání vaček musí s klikou docela točit a měnit časování. Samotnýmu se mi povedlo jednu výfukovou vačku dát o zub vedle, než bylo chtěno. Naštěstí jsem vše měřit po složení, tak jsem to odhalil před nastartováním :)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kovové skřípění z motoru
Nový příspěvekNapsal: úte 26. úno 2019 20:20:11 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 03. úno 2019 13:40:06
Příspěvky: 37
Hasha,

ale ty si macher. Mňa dosť strašia tie magnety ,) koľko stojí to nové tesnenie na príruby keď budem kontrolovať tie magnety. Nevieš cca? Takže len vypustíme všetok olej rozoberieme bočný kryt- príruby a pozriem tie magnety čo a ako sú...,)
Potom dám nové tesnenie zakryjeme priarobujem a mením olej aj s filtrom. Ak sa bude zdať všetko OK nebudem nič riešiť teda stačí ich vyskúša rukou či nie sú povolené? Písal som aj so Zdenkom a ten napísal, že ak sa doteraz nepovolili tak by sa už nemali vraj...,) Ja mám 88kW ale neviem čo 2003 či 2004. Prezistim a dám vedieť. Moto má teraz najazdených 34570km.

Dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz