Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV 1000 kovové skřípění z motoru
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

kovové skřípění z motoru
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=35&t=5159
Stránka 3 z 3

Autor:  Martas607 [ stř 20. pro 2017 1:23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Kluci dotaz, můj mechanik narazil na takovou "záhadu". Prosím Vás tedy o radu, jak správně načasovat vačky. Budu ho citovat: ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html

Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Copyright © Motorkari.cz

Autor:  zdeněk [ stř 20. pro 2017 13:03:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Dělal jsem to mnohokrát a pokud dodržíš přesně postup dle service manual,tak s tím není problém.Hlavně musíš mít od začátku správně nasazené řetízky na spodních kolech.

Autor:  Martas607 [ stř 20. pro 2017 15:38:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

takto to bylo před rozebráním, takto to vypadá i po opětovném složení, prostě to nesedí přesně na značkách....Takže chyba z výroby to být nemůže?

Autor:  Martas607 [ čtv 21. pro 2017 18:38:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836

Autor:  Hasha [ stř 03. led 2018 15:21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Martas607 píše:
Kdo by mi moch pomoci, můj servisák založil téma na motorkářích, je to tam popsané do detailu. Setkal se s tím někdo někdy? http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836
Pak napiš, jak jsi/mechanik pochodil.

Jinak Assassin a Dewil pěkně poradili...musí se s tím točit, než nasazuješ přední a zadní kola/vačky. Taky ta značka (F/T) nemusí úplně přesně sedět...lepší najít vrní úvrať měrkou.

Autor:  Martas607 [ čtv 04. led 2018 23:59:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Je to smutné, ale muselo se přesadit vložené kolo, prostě to opravdu nešlo nastavit... Otázka je, jestli se do toho někdo rýpal, nebo to fakt takto vyjelo z fabriky...

Autor:  Hasha [ pát 05. led 2018 9:04:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

A měřili jste před/po úpravě úhly otevírání a zavírání vaček (nebo úhel otevření a střed)?

Kdyžtak napiš s čím jste přišli...a porovnáme pak s K3-4 a K5+.

Autor:  robozaho [ pát 15. úno 2019 19:48:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

No pekne problémy teda s tými 1000 a to sa chcem stať majiteľom...no neviem neviem teda moc nemusím takéto riskovanie a stavy absolvovať. Ja potrebujem dosť spoľahlivú moto na dlhé trasy. Tieto problémy majú len 2004 či aj iné ročníky? 650 tých sa to netýka či...?

Dík.

Autor:  Hasha [ úte 19. úno 2019 16:55:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

robozaho píše:
No pekne problémy teda s tými 1000 a to sa chcem stať majiteľom...no neviem neviem teda moc nemusím takéto riskovanie a stavy absolvovať. Ja potrebujem dosť spoľahlivú moto na dlhé trasy. Tieto problémy majú len 2004 či aj iné ročníky? 650 tých sa to netýka či...?

Dík.

Nebuď paranoik...toto je ojedinělý případ.

Upřímně si ale myslím, že ten mechanik byl lempl a neuměl to složit anebo diagnostikovat problém (vytahaná/vyjetá vodítka řetěžů?, šprajclej napínák?, vytahaný řetěz?). Jinak je to docela precizní práce...ono se totiž při vkládání vaček musí s klikou docela točit a měnit časování. Samotnýmu se mi povedlo jednu výfukovou vačku dát o zub vedle, než bylo chtěno. Naštěstí jsem vše měřit po složení, tak jsem to odhalil před nastartováním :)

Autor:  robozaho [ úte 26. úno 2019 20:20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: kovové skřípění z motoru

Hasha,

ale ty si macher. Mňa dosť strašia tie magnety ,) koľko stojí to nové tesnenie na príruby keď budem kontrolovať tie magnety. Nevieš cca? Takže len vypustíme všetok olej rozoberieme bočný kryt- príruby a pozriem tie magnety čo a ako sú...,)
Potom dám nové tesnenie zakryjeme priarobujem a mením olej aj s filtrom. Ak sa bude zdať všetko OK nebudem nič riešiť teda stačí ich vyskúša rukou či nie sú povolené? Písal som aj so Zdenkom a ten napísal, že ak sa doteraz nepovolili tak by sa už nemali vraj...,) Ja mám 88kW ale neviem čo 2003 či 2004. Prezistim a dám vedieť. Moto má teraz najazdených 34570km.

Dik

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/