speedymratin píše:
Proč to dělám???
Myslím si, že SV je poslední motorka s duší. Relativně bez žádných homo sraček. Je na NÁS, jestli ji udržíme na živu. Zvlášť 1000, která se přestala prodávat v EU díky homo sraček.
Je tu někdo kdo sdílí můj názor????!!!!Pokud ANO, tak jdeme do toho a model SV udržíme na živu a na světě.
PS: Týká se to i 650
Litr se přestal dělat v roce 2007. Pokud máš K7 (měl jsem taky), tak je to poslední rok, co to mohli vyrábět. Vyráběli ji od 2003 (měl jsem taky K3). Z tu krátkou chvíli nestihli nic moc modifikovat mimo na 1. pohled změny barvy rámu a tuším, že od K5(možná K6) tomu přidali pár koní a byl jiný krouťák. Vzhledem k ceně (K7 jsem bral funglovku) to bylo "hodně muziky za málo peněz". Kdyby ji mohli vyrábět do dnešní doby bude mít taky hromadu píčovin, který nevyužiješ, o designu nemluvě. Taková je doba.
650 mě nikdy nebralo, ani nevím, do kdy se dělalo (možná dělá)....?
Než jsem vzal K7, pokukoval jsem a zkoušel Tuono. Nesedly mně rovný řídítka a cena.
Nicméně se mně už přes rok práší v garáži na RSV 1000, taky rok 2007. Design furt pecka (pro mě). Má to mít větší výkon, než SV - těžko říct, na těch rozjebanejch cestách a při dnešním provozu neporovnám. Na okruh jsem se s RSV nedostal. SV bylo "uhlazenější" (taková Honda oproti té italské děvce). Samože SV pomohlo TRE (ATRE) + kalibrace TPS, aby tolik necukala.
Ale co je nebe a fakt velký dudy tak to je podvozek a brzdy. Kam se sere SV, to se nedá srovnat. Jasně, SV byla rozpočtovka, ale brzdy mě sraly furt (řešil jsem adapterem, radiální třmeny, radiální pumpa - je tady toho ode mě popsáno dost). Ale abych jen nevychvaloval italku - má úplně z prdele průběh výkonu....v nízkých otáčkách kucká, cuká (jízda po městě je děs), pak mírně kopne, pak přijde nějaká debilní díra, pak zase letí jak z praku - tady má ve vysokých otáčkách rozhodně oproti SV navrch.....
Takže za mě - sdílím názor, že je SV motorka s duší, ale rozhodně ne jediná a poslední
Ale OK, jsem už "bejvalej" člen a jsem na SV foru, tže jo, kdo máte litr - užívejte si ho. Je málo motorek (2V), které dokážou nabídnout to, co SV. Než jsem pořídil italku, tak jsem zjistil, že není skoro na výběr, pokud chce člověk 2V. A jít znovu do SV se mně nechtělo....
P.S.: platí to jen pro litr, 650 je pro holki - nejede to, nebrzdí to