Asi je to hodne blbej dotaz Ale proc je pravy vyfuk hodne teplej naproti levemu kterej je jen vlahej??Neni tam nejaka zavada??
Autor:
Kawa [ pát 13. čer 2008 13:08:28 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Taky sem si toho všiml....nějak jsem to neřešil.Ale možná tím,že válce jsou do V a od jednoho jde delší svod,kde ja více času na ochlazení,oproti druhému,kde je svod kratší.... Možná je to blbá dedukce,ale nic jiného mě nenapadlo....
Autor:
CoF [ pát 13. čer 2008 13:23:58 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Jako mozny to je Uvidime jestli nekdo prijde s necim jinym.
Autor:
popi [ pát 13. čer 2008 13:27:35 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Jak jsou dělaný svody? 2-1-2 nebo 2-2? Dělají to origo nebo otevřený?
Autor:
lubiksv [ pát 13. čer 2008 13:31:58 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
popiSV píše:
Jak jsou dělaný svody? 2-1-2 nebo 2-2? Dělají to origo nebo otevřený?
Je to 2-1-2 je podobny jak na 650.. jeden válec je na přímo do pravého laufu..
Svody jsou stejně dlouhé jak od Válce zepředu tak od zadního ... Nemuže bejt jeden delší a jeden kratší I na tom obrázku je to vidět ... Svod který to má k výfukům blíže je více zapletený, ale jinak délka musí bejt rovnoměrná u obou.,
Autor:
lubiksv [ pát 13. čer 2008 15:07:23 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
canni píše:
Svody jsou stejně dlouhé jak od Válce zepředu tak od zadního ... Nemuže bejt jeden delší a jeden kratší I na tom obrázku je to vidět ... Svod který to má k výfukům blíže je více zapletený, ale jinak délka musí bejt rovnoměrná u obou.,
Je to tak máš pravdu, ale z předního válce jdou spaliny přímo...do pravého laufu.. navíc jsou oba svody spojené..pravym laufem jde mnohem víc spalin...proto je teplejší a rychleji se vypaluje vata! Jak u litru tak třeba u mě u 650 jde taky víc z pravého. TL-R to samí...žádná závada... snad jen kdyby byl špatně utěsněnej...dohořívání paliva ve svodu,ale to je zas o něče jiném. Tak a jedu na sraz baj baj
Autor:
ergevan [ pát 13. čer 2008 15:48:03 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Ja si myslim, ze pravy vyfuk je so zadneho valca a ten sa hreje trocha viac nez predny valec, lebo nie je chladeny priamym naporom vzduchu. To je moj nazor.
Autor:
Brembo [ sob 06. čer 2009 13:26:58 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Zvod laveho vyfuku je pri vidlici trochu splosteny kvoli sekundarnemu prevodu. Z toho dovodu do laveho vyfuku ide menej spalin a tym sa i menej zahrieva. Obidva zvody su pod motorom spojene,takto nemusia byt 2 lamda sondy.
Autor:
Tomast33 [ sob 23. dub 2011 8:14:52 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 1000 - jine teploty vyfuků
Taky jsem si všiml,že pravá koncovka se zahřívá mnohem víc a jsem rád,že to nedělá jenom na mojí motorce. Bude to asi normální.