Stačí koukat do podpisů lidí a občas i projet fórum, už jsem o tom psal mockrát... Já jezdil rok na Sku 99 a teď jezdím druhý rok na Sku 03. Ve zkratce... nová verze má sportovnější posaz, ale zas třeba posaz 03 a 04 a další se taky liší, a to tak, že 03 je nejradikálnější (má víc zvedlou prdel a trochu jinde stupačky). Každopádně rozdíl mezi starou a novou verzí je v posazu hodně znát, se starou jsem brousil stupačky pořád, na nové už se musím dost snažit a máš na ní taky věší předklon... prostě stavbou víc sporťák. Taky stará na mě působí celkově drobnějším dojmem, prostě taková hračka, kdežto nová na mě působí víc jako pořádná machna (bavím se jen o stavbě). Spolujezdec má na staré verzi mnohem větší pohodlí než na nové. Na předku je stará verze znatelně měkčí a oproti nové na ní nenastavíš ani ň, pokud vyloženě nepřokopeš vnitřek. Co se ostatních věcí týče, karbece jsou pocitově holt živější. Stříkačka má hodně lineární nástup v celém spektru, kdežto karbecový SV je opravdu silný jenom v určitých pásmech, ale v těch to prostě zase táhlo víc. Oproti karbecům stříkačka pochopitelně vyžaduje mnohem menší údržbu.
Takže absolutně nelze říct, co je lepší a co horší, stříkačka je pochopitelně vymakanější, ale de facto v prkotinách, který ale mě stály za to na ni přesedlat. A taky se mi nová verze líbí mnohem víc. Se starou jsem si užil spoustu legrace a rozhodně to na ní nebyla nuda! Kdybych se měl rozhodovat dnes, z čeho přesedlat po SV 99, šel bych rovnou do litra. Na novější 650 jsem přesedl proto, že to byla hodně výhodná koupě a byla prakticky nová.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|