vitas81 píše:
Jinak já bych chtěl vidět vzduchovej filtr, svíce,
no,tak dokážu si představit,že jsem prodávající a dojede ke mně někdo s tímto požadavkem....asi bych se smíchy zlomil v pase....
sám jsem si pár motorek koupil,prodal a s pár lidma byl koupit.....ale nikdy jsem se s tímto nesetkal.
jednak....co by jsi dle toho chtěl poznat?
druhak - zkus si představit,že prodáváš a pře kupujícím budeš sdělávat nádrž,airbox,a oddělávat chladič kvůli přístupu ke svíčce na přední válec.....
a třeťak....to,co jsi vyjmenoval jsou "spotřební" věci,které bych doporučil každému,kdo kupuje ojetinu,aby vyměnil ihned po koupi,bez toho,co předchozí majitel udával...a to včetně oleje+oil filtru.vyjímku by tvořila machna se serviskou....
ano,řetěz,to je možná důvod k jednání o slevě,je - li vytahán,ale i ten spadá do spotřebáku.
podle brzd(kotoučů) by se dalo možná poznat,kolik má najeto - ale to jen tak obyč lajk nepozná - má na to vliv,jak kdo předtím jezdil a rval za brzdy....
ale k dotazu tonyho....
SV1000.....jediná věc,která vím,že se srala je uložení spojkového koše.poznáš to tak,že po nastartování se z prostoru spojky ozývá zvuk podobný suché(Duchcáti) spojce.po zmáčknutí spojky zvuk zeslábne,ale furt tam je.po opětovném puštění spojky se opět zvuk ozývá a to dosti.od toho ruce pryč,oprava nebude nejlevnější.
jinak asi klasika,kterou bys měl znát,pokud jsi již kupoval a na mašině jezdil - musí jet rovně(pustit řídítka),nesmí se kroutit,do zatáčky musí padat sama,brzdy musí brzdit,převodovka musí umět všechny rychlosti,nesmí se dusit při prudkém přidání plynu(litr má dobrou odezvu na plyn).....atd.
osobně bych doporučil naházet sem,kam pro ni jedeš,třebas by se našel někdo z litrařů,kdo by ti to omrknul,projel na místě....
to,že byla padená nic neznamená,jen musí být opravena tak,aby to nebylo poznat na jízdních vlastnostech.osobně si více cením toho,když mně rovnou prodávající řekne,že ležela(jakožto 90% prodávaných ojetin),než když mele,že ne a dělá ze mě vola....
držim palec při výběru...
