|
Právě je sob 10. kvě 2025 7:44:05
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
mirekk
|
Napsal: pát 17. kvě 2013 21:10:52 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 22. pro 2012 16:04:57 Příspěvky: 121 Bydliště: SK - Bratislava
|
Ja som moje SV nevedel dostat cez 197 km/h pred dvoma tyzdnami som dal nove pneu, maximalka sa mi zvysila na 207 km/h, pred par dnami som bol na brzde a namerali mi vykon cca. 61 Kw, este nahodime KN a novu koncovku MIVV, sv-cko pojde na ladenie a brzdu, uvidim co to potom spravi z maximalkou.
|
|
Nahoru |
|
 |
RASíček
|
Napsal: pon 21. říj 2013 12:44:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
SV650N, 2004, najeto cca 30tis., samozřejmě sám (se zavazadlem na zadním sedle), po D1, psychologická hranice 200km/hod, překonána, tacho ukazoval 204, ale navigace něco přes 190. Možná by to šlo ještě malinko víc, ale provoz nedovolil... A dotaz na závěr: kde se v blízkosti Phy dá ladit na brzdě a co to stojí?
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
 |
Bacil
|
Napsal: pon 21. říj 2013 17:48:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 05. kvě 2011 16:54:00 Příspěvky: 82 Bydliště: Odry
|
Zkouženo jen jednou, páč nějak nemám už tu potřebu. SV 650 S K3 (celokapota) tehdá něco kolem 20tis. km, zánovní Michelliny Pilot Race, filtr KN a koncovka Ixil Xtreme střední DB killer. Nevím jestli to bylo na brzdě nebo jen splácané, ale maximálka (tachometrová) 217km/h. Na cílovce v Brně (necelých 30 tis. km) se mi to rozmotalo na nějakých cca 200km/h, ale to nevím úplně přesně, protože jsem v tu chvíli měl jiné starosti než topspeed.
_________________ I dva můžou být více než čtyři
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: stř 11. pro 2013 20:47:22 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
Prazskej okruh, mezi OC Sestka a sjezdem na Plzen - 221km/h tachometrovejch. Tenkrat mela najeto cca 30 tisic km, na gumach par kilometru (Pirelli Diablo Strada), originalni rozmery gum i prevodovej pomer na sekundaru. Jen jsem z toho mel docela vitr  . Mel jsem pocit, ze pri sebelehcim vanku se mi motorka rozklepe a ja pristanu v Hostivicich v nekterym ze skladu 
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 11. pro 2013 23:23:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mirekk píše: Kn filter, vykuchany mivv vyfuk, odladene na brzde, vykon cca 68 kw, maximalka 224 a este by to troska islo ale uz podvozok uz nezvladal a moje nervy neboli dost silne dalej tahat heft  Mohl bys nám sem dát scan těchto hodnot? By mě docela zajímalo, jak jsi dosáhl nárůstu výkonu o cca 15 kW.....pro upřesnění bys měl: 68 kilowattů = 92,454 koní a to se mně nechce na 650 věřit. Měl jsem před pár dny můj litr na brzdě....z hodnot jsem krapet nesvůj -- jak výkon, tak točivý moment jsou hluboko pod údaji výrobce. Tak se mně nechce nějak zdát, že bys měl až tak velký přírůstek ve stádu.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: pát 13. pro 2013 22:39:28 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
jantri píše: No něco přes 200km/h to jede a to mě uspokojuje... Ale na brzdu bych to taky rád dal, jen tak pro zajímavost... Kde a za kolik? ISSA Brno, Krizikova 15. Orientacni cena 300Kc za zmereni vykonu. mirekk píše: Kn filter, vykuchany mivv vyfuk, odladene na brzde, vykon cca 68 kw, maximalka 224 a este by to troska islo ale uz podvozok uz nezvladal a moje nervy neboli dost silne dalej tahat heft  68kW? Mozny je vsechno, ale tohle se mi fakt nechce verit To Kawa: Vyrobci (zvlast ti v Japonsku) vzdycky kecaj. Casto se nestydi vypoustet do sveta hodnoty vykonu primo na klice. Lidi se pak divi, ze maji misto 100 koni jen 85 na zadnim kole. V pondeli vytahnu data z brzdy (a sepisu poznatky. BTW merili jsme ti ji na dvojku a trojku, to taky udela svoje). Muzu vam pro porovnani vytahnout i dalsi motorky. Takhle z hlavy me napada B-king, BMW K1200S, Gixxera, R1...
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
mirekk
|
Napsal: sob 14. pro 2013 9:08:45 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 22. pro 2012 16:04:57 Příspěvky: 121 Bydliště: SK - Bratislava
|
Kaja píše: 58KW bych možná ještě věřil,ale 68 je hovadina.Jinak co já vím,tak kuchnout laďák výkon spíš sežere než přidá.Výrobci nejsou zas takový blbci  Ver si comu chces, pri prvom merani pred akoukolvek upravou bol na zadnom kolese na brzde namerany vykon 61 kw, sam som sa tomu cudoval ze ci to nieje nejaka chyba, ale povedali mi ze u Suzuki sa s tym stretavaju bezne, ze vykon je vyssi aj o 10 - 12 kw ako su papierove hodnoty, podla toho co hovoril mechanik napriklad u Yamahy su realne vykony nizsie ako v papieroch, nechcem urazit nikoho kto ma yamahu ale nieje to z mojej hlavy.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: sob 14. pro 2013 15:20:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mirekk píše: Kaja píše: 58KW bych možná ještě věřil,ale 68 je hovadina.Jinak co já vím,tak kuchnout laďák výkon spíš sežere než přidá.Výrobci nejsou zas takový blbci  Ver si comu chces, pri prvom merani pred akoukolvek upravou bol na zadnom kolese na brzde namerany vykon 61 kw, sam som sa tomu cudoval ze ci to nieje nejaka chyba, ale povedali mi ze u Suzuki sa s tym stretavaju bezne, ze vykon je vyssi aj o 10 - 12 kw ako su papierove hodnoty, podla toho co hovoril mechanik napriklad u Yamahy su realne vykony nizsie ako v papieroch, nechcem urazit nikoho kto ma yamahu ale nieje to z mojej hlavy. jedna paní povídala, druá z toho na zem srala.... o pár příspěvků zpět jsem tě žádal, abys ukázal graf, kde budou hodnoty. a uvedena u toho SV650. nebo díky ceně, ktorá je perfektná z toho měření nemáš žádný papír? jako na východě je pár věcí jinak, ale mně tam říct mechanik, že běžně naměří o 10-12 kW více, než je uvedeno v notách(od výrobce)....tak od něj utíkám co budu stačit 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
mirekk
|
Napsal: úte 17. pro 2013 13:11:20 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 22. pro 2012 16:04:57 Příspěvky: 121 Bydliště: SK - Bratislava
|
hups  trosku som to domotal, a tak ma neukamenujte takze takto je to seria: vykon 80,36 HP pri 9488 ot./min , maximalny tocivy moment 65,28 Nm pri 7686 ot./min K&N filter, vyfuk mivv oval, doladenie motora: vykon 82,82 HP pri 9587 ot./min , maximalny tocivy moment 68,22 Nm pri 7502 ot./min maximalka doteraz 224 km/h
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: úte 17. pro 2013 13:30:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
mirekk píše: hups  trosku som to domotal, a tak ma neukamenujte takze takto je to seria: vykon 80,36 HP pri 9488 ot./min , maximalny tocivy moment 65,28 Nm pri 7686 ot./min K&N filter, vyfuk mivv oval, doladenie motora: vykon 82,82 HP pri 9587 ot./min , maximalny tocivy moment 68,22 Nm pri 7502 ot./min maximalka doteraz 224 km/h Mas zaznam z brzdy?
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 17. pro 2013 13:34:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
mirekk píše: hups  trosku som to domotal, a tak ma neukamenujte takze takto je to seria: vykon 80,36 HP pri 9488 ot./min , maximalny tocivy moment 65,28 Nm pri 7686 ot./min K&N filter, vyfuk mivv oval, doladenie motora:vykon 82,82 HP pri 9587 ot./min , maximalny tocivy moment 68,22 Nm pri 7502 ot./min maximalka doteraz 224 km/h a to doladenie motora se robí u vás áko? na seriovej jednotke toho u nás moc nedoladíš....máš tam pwc?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
mirekk
|
Napsal: úte 17. pro 2013 13:52:49 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 22. pro 2012 16:04:57 Příspěvky: 121 Bydliště: SK - Bratislava
|
Kawa píše: mirekk píše: hups  trosku som to domotal, a tak ma neukamenujte takze takto je to seria: vykon 80,36 HP pri 9488 ot./min , maximalny tocivy moment 65,28 Nm pri 7686 ot./min K&N filter, vyfuk mivv oval, doladenie motora:vykon 82,82 HP pri 9587 ot./min , maximalny tocivy moment 68,22 Nm pri 7502 ot./min maximalka doteraz 224 km/h a to doladenie motora se robí u vás áko? na seriovej jednotke toho u nás moc nedoladíš....máš tam pwc? Co konkretne tam bolo nastavene boli podtlaky, a upraveny pomer vzduchu a paliva, pwc nemam, hovoril mi aj typek ze ak by som to chcel nechat odladit poriadne je treba pwc ale 300 € uz sa mi vidi prilis vela, to uz by som mohol radsej kupit liter 
|
|
Nahoru |
|
 |
PriesT
|
Napsal: stř 18. pro 2013 0:51:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 12. zář 2013 15:12:46 Příspěvky: 39
|
mirekk píše: Co konkretne tam bolo nastavene boli podtlaky, a upraveny pomer vzduchu a paliva, pwc nemam, hovoril mi aj typek ze ak by som to chcel nechat odladit poriadne je treba pwc ale 300 € uz sa mi vidi prilis vela, to uz by som mohol radsej kupit liter  Nastavene podtlaky? Takze synchro klapek? Jak jste na strikacce bez PWC, jednotky Ignitech nebo neceho takovyho upravili pomer vzduchu a paliva?
_________________ Modifikace na SV650S K3: GSXR - kotouce 1000K1, trmeny 750K6, vidle 600K5, brejle 1000K4, central 1000K6 SV1000 - predni kolo/oska Svody Arrow, stavitelny riditka/stupacky, brzdova pumpa R6 2008 Co jeste bude - zadni kolo z GSXR 600K6 a 180/55 guma. Ha!
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|